Hajnal

618 49 0
                                    

Undertaker:

Ma este lesz a bál amire készül a Lordom. Mióta alszik itt ülök az ágya szélén, figyelve ahogy egyenletesen szuszog pont mint egy gyermek. Valami kényszer arra sarkal, hogy gyengéden cirógassam az arcát. Éppen csak annyira hogy ne ébresszem fel. Széles vigyorra húzodik a szám.

-Szívesen üvegbe önteném Lordom.-suttogom magamnak.

Porcelán bőr, rózsás ajkak, nagy szempillák, lágy vonások. Így igazán szép, hisz nem hazudhat ha néma. Úgy belemerülők az álmodozásba, hogy észere sem veszem, hogy engem néz.

-Álmodom.- jelenti ki, mialatt még álmosan pislog.

Ez vicces lesz.

-Igen Lordom. Undertaker vagyok.

Nyújtom felé a kezem amit el is fogad.

-Temetkezési vállalkozó?-kuncogni kezd és folytatja-Arra a Rose birtokon nincs szükség. Sajnos ez a ház túl jártas az elföldelésben.

Mosollyal hallgatom a csacsogását, Ő pedig csak merengve néz rose-gold íriszeivel.

-Lordom miért csinálod akkor?-a tekintette elsötétült.

-Őfelsége kerje a Rose-ház, mi likvidáljuk a fenyegetést ha Ő vagy Anglia érdeke úgy kívánja. A Rose a Phantomhive és Trancy-ház mind Őfelsége miatt létezik.

-Nemesek, de ugyanakkor szolgák is.-mondom ismét az arcát simogatva.

-Hát nem vicces? Undertaker?-lehunyta a szemeit és újra elaludt.

Egy ideig még néztem majd otthagytam, de leheltem egy apró csókot a homlokára. Valami megfoghatatlan varázsa van, ami méltóvá teszi, hogy lekaszáljam.

HaláltáncWhere stories live. Discover now