Undertaker:
Enyhén izzadtan nyúltunk el az ágyon. Hihetetlen dolog, hogy hosszúra nyúlt életemben még mindig meglepődök. Nem számítottam rá, hogy érintetlen nőbe szerettem bele. Édes csalódás, Helena még mindig elég becsípett állapotba pislogott rám széles mosoly keretében.
-Nem fájt?
Kérdeztem, mire láng rózsák bontakoztak ki az orcáján.
-Egy kicsit, de utána nagyon jól esett.
A mellkasomba temette az arcát.
-Ugye nem félsz?
-Inkább izgulok. Mi fog történni?
-Meg kell mártóznod a lelkek tavában velem, hogy magam mellé emelhesselek. Az életed összekapcsolódik az enyémmel.
-Nem lesz bajod belőle?
Komolyan elgondolkoztam, de nem számít.
-Lehet belőle tárgyalás. Annyira nem aggaszt, végtére is vissza akarok vonulni.
-Azt hiszem még kicsit kómás vagyok.
Ahogy kijelentette elkapott a nevetés.
-Édes vagy Helena.
A nap hamar elrohant. Az idő egyre közeledett. A karjaimba vettem és megjelentünk a helyszínen. Ash és Raven már jelen voltak.
-Lord Helena!-hajolt meg Ash.
-Szóval miatta védkezzel Undertaker. -kuncogott a démon.
-Hideg lesz.-szóltam a karjaim között izguló hölgyemnek.
-Vágjunk bele.
Mosolygott, én pedig elkezdtem bele sétálni a tóba, az angyal és a démon pedig szabadjára engedték az erejüket. Hihetetlen színek cikáztak. A tó közepére érve megálltam. És feljött az úrnő a mélyből.
-Biztos vagy benne Halálisten?
-Igen Úrnő.
Legyen.
Átjárt minket a semleges energia, Helena teljesen kimerült. Annyi ereje maradt, hogy rám pillantott. Nem erre számítottam. A szemei aranyszínben ragyogtak a sötétben. Lassan kisétáltam a partra. Elaludt olyan békésen aludt.
-Akkor ezzel megvolnánk. Őfelsége kertje biztonságban maradt.
Kitárta hófehér szárnyait és eltűnt. Raven átváltozott asszonyi formájába tett pár lépést és öröm telin mosolygott.
-Undertaker. Alig várom, hogy lássam mit veszítesz majd el.
-Csekély ár lesz hozzá képest.
Néztem Helenámra.
ESTÁS LEYENDO
Haláltánc
FanficFangörcs szülte. A korushitsuji-ból már az elejétől imádom Undertakert ezt a sztorit Ő ihlette.