Drága barátom

363 34 2
                                    

Undertaker:

Egyáltalán nem kedvelem a királynőt, de ha már megszegem a semlegességet akkor nem hagyhatom Helenát szégyenben a királynő előtt. Még ha a hivatásommal ellentétben is áll megkedveltem egy családot már régebben. Generációkat láttam felnőni és Viktória királynőt szolgálni. Közben engem szórakoztattak mikor kellett némi információ, de eddig a fiad a legszórakoztatóbb Cloudia (Vincent Phantomhive anya).

Mikor Tanaka lekísért a pincébe Vincent természetesen a kilencest célozta meg és be is talált. A neje és a kis gróf házon kívül vannak Madam Red-el. Ő még egy igazán érdekes teremtés.

-Undertaker. Mi szél hozott? Talán az unalom?

Halk kuncogást hallattam.

-Nem, meg akarlak kérni téged a Phantomhive-ház fejét Vincent gróf, hogy vedd át a Rose-háztól titokban a Hasfelmetsző ügyét amellyel megbízta a drága Viktória királynő.

-Ez szokatlan tőled. A "tévedhetetlen" halálistentől. Nem mellesleg Lord Helena Rose nem egy elveszett nő. Felemelnéd?   

Leültem a pull asztalra és néztem a kék szemekbe, az Ő szemeibe. A kincsem kezdtem forgatni amin rajta díszelgett CLoudia P. 1866.

-Tudod mi nem vagyunk védve az érzelmektől mint az angyalok vagy a démonok.

-Hát persze. Én magam is csak azért értek hozzád mert anyám elmondta amit tudnom kell.

Az üvegasztalnál kitöltött két poharat majd át adta.

-Át veszem az ügyett Undertaker és te nem hagyod el a Phantomhive házat soha amíg csak van valaki akiben e vér csörgedezz.

-Hó elhagyni. Jaj grófom emlékezz csak vissza én soha nem megyek el. Túl jól szórakozom a királynő "Őrzővédő kutyáin. -konccintottunk.-Egyenlőre te vagy a koronaékkő, már alig várom, hogy lássam a kis grófot is.

-Az a nap is eljön, idővel.

-Ó nekem van időm...töménytelen. Ahogy Helenának is lesz.

-Utána mi lesz veled?

-Nem tudom, de fent hagyok mint fő állású halálisten és csak a kis pihenő helyemen találsz majd meg.

-Tehát a temetkezési vállalkozásban. Bájos, de ez illik hozzád barátom.

-Köszönöm Vincent.

HaláltáncWhere stories live. Discover now