Őfelsége

379 34 6
                                    

Rose birtokon:

-Helena kisasszony!

-Sebastian. Miért ilyen zaklatott?

A koros komornyikom levegőt kapkodva próbálta megformázni a szavakat.

-Őfelsége. Viktória királynő lent várja a kertben.!

-Hogy mi?! Alana lent van legalább ugye?

-Igen, egyből szaladtam asszonyomért.

-Köszönöm. Kérem hozzon Earl Grey teát.

-Igenis.

Vajon mi történhetett Őfelsége mióta családfő lettem egyszer sem tisztelte meg a birtokot. Mindig Ash hozta el a kívánságát. Sajnos nem éppen ilyen délutánra számítottam. Lovagló ruhában igen érdekes lesz ez a teázás. Szerencse, hogy Alana kifinomult megjelenése ellensúlyozza majd. A teraszra lépve látom nincs miért aggódnom.

-Viktória királynő. Kimondhatatlanul hálás vagyok amiért megtiszteli látogatásával a kertyét.

Hajolok meg majd a helyemre ülök.

-Á Helena, az érzés kölcsönös. Olykor muszáj pihenem és ez a bírtok mindig alkalmat ad rá. Másrészt személyesen szerettem volna kifejezni elismerésem amiért újabb gondtól szabadított meg a ház.

- Ez csak természetes. Van bármi amiben rendelkezésére állhatunk?

-Alana tájékoztatni fogja, de ahogy elnézem indulnom kell lassan.

-Isten óvja Őfelsége.

Mondtuk egyszerre.

-Miről van szó húgom?

Csúszok el megkönnyebbülten a székben.

-A Scotland Jard képtelen megoldani a prosti gyilkosságok ügyét. Az őrkutya pedig elfoglalt.

-Csodás, az lesz a legjobb ha megkeresem a központi bordély Madamját és beszélek vele. A másik lehetőség ha prostinak öltözve likvidálom az emberünk. Tudunk valamit még.

-A jard úgy nevezi Hasfelmetsző Jack. Ez nagyon rémítő.

-Milyen bájos. Minden esetre nyugalom nem kell félned Alana, nem lesz baj.

-Rendben, be megyek a szükséges anyagért és elhozom a ruhákat.

-Biztos vagy benne a Jard nem repes Őfelsége házaiért.

-Legalább szórakozom kicsit. Kifejezetten Arthur Randall-ra fenem a fogam.-kacagott. Szia estig.

A szobám ajtajából majdnem visszaugrottam. Undertaker elterülve feküdt az ágyamon.

-Istenem mégis miért vagy?! Hisz még nincs este.

Jól esőn fetrengve nevetett az ágyon azt összegyűrve. Amire egy árnyalatnyit rigojás vagyok. A fotelből felkaptam a díszpárnát és a fejéhez vágtam.

-Attól, hogy Halálisten vagyok még nem félek a naptól.-nevetett, de már halkabban.

-Igazából örülök neked. Hiszen hónapok óta nem is beszéltünk úgy eltűntél.

Megígérte, hogy holnap december 26-án elvisz valahova.

-Sajnálom. Haza kellett mennem jelenteni, ott máshogy telik az idő. Majd te is megszokod.

Hátra simította a haját, újra megbabonázva a tekintetével. Leültem mellé ő továbbra is feküdt. Időközben elkalandoztam a vékony de csábító ajkaira majd elpirultam.

-Holnap el kell mennem Londonba. Őfelsége kérésére ki kell deríteni ki a sorozat gyilkos Hasfelmetsző Jack. Esetleg eljönnél velem?

A királynő említésére fintorgott kicsit, de nem sietett a válasszal.

-Helena, hagyd ezt a Phantomhive családra...kérlek. Holnap elviszlek a Lelkek tavához.

Azt hittem félre hallok, de nem. Szokatlanul komoly volt. A kezét az arcomon pihentette meg. Kellemes meleggel takarva a bőrömet.

-Undertaker tudod, hogy kötelességem...

-Meghalni a "drága" Viktóriáért? Kérlek Helena hallgass rám. Bár nagyot kérek bízz meg bennem a lényed egészében. Mert nem mehetsz oda.

Mintha csak hangok suttogtak volna a fülembe úgy tettem fel azt a bizonyos kérdést.

-Meghalnék igaz?

-Igen. Semmit sem tehetnék ott. Éppen ezért akarok holnap tiltott dolgot tenni.

Nem értem miért kockáztat? Miért sodorja veszélybe magát?Hisz ez minden élő sorsa.

-Miért? -nézzem rá nagy szemekkel.

Azok a csodálatos íriszek elnyeltek. Lassan az ajkaival az enyémhez közelített.

-Mert te vagy az én kincsem.

A jeges ajkai tüzesen takarta be az enyémet. Finom ismerkedésbe fogtunk, csak egy kósza pillanat majd elváltunk. Egy biztató kacsintás után pedig eltűnt és végül én forgolódtam az ágyban.

HaláltáncWhere stories live. Discover now