Tilosban

457 36 3
                                    

Undertaker:

Akármilyen viccesnek találtam a helyzetem ezúttal képtelen voltam nevetni. Az idő sebesen rohan és december 26. vagyis a halálának dátuma hamar itt lesz. Valami pedig nagyot változást hozott ki belőlem. Az emberi lélek olyan gyönge elég egy kis kísértés vagy apró suttogás a sötétben és egyből a kétségbeesés peremén egyensúlyoznak. Akkor Ő miért nem? Mi teszi ilyen különlegesség a lelkét? Túl érdekes ahhoz, hogy olyan könnyen hagyjam kárba veszni. 

-Hát itt vagy Undertaker. Mond, hogy szórakoztat a Gróf kisasszony?

-Lawrence segíts nekem. Soha nem kértem még ilyet, de most mégis kell.

Az öreg meglepetten nézett fel a készülő szemüveg alól. 

-Aki engem felemelt hiába tudta mindenki, hogy hasznos leszek nektek Halálisteneknek. Így is sok mindenen kellett keresztül mennie, hogy megússzam a halált. Miként gondoltad csinálni. 

-Felemelném magam mellé mint halálisten. Tudom eddig csak egy személy vállt hozzánk hasonlóvá, de a Lord is van olyan értékes lélek mely méltóvá teszi. Lawrence segíts ebben. Mi kell hozzá? Akár mennyire vagyok protekciós még én sem nézhettem bele azokba az aktákba.

-Kedvellek Undertaker ami itt ritkaság. Nem ígérek sokat, de várj meg itt.

-Köszönöm.

Túl hosszú ideje vagyok ebben az örökös körforgásban. Nem hagyom ezt a csodát elveszni.

-Nézd át gyorsan! Harminc perced van, utána vissza kell vinnem.

Bólintottam majd elkezdtem nézegetni az időtlen kódexet. Tehát a lelkénél semlegesnek kell, hogy legyen. A kiválasztó halálisten kezébe kell helyeznie a lelkét. A teljes lényét neki kell adnia. Ha ezek megvannak akkor felemelhető a lélek egy angyal és egy démon segítségével, de veszély a lélekben rejlik. A lélek felemelkedhet angyalként vagy démonná süllyed alá. Feltétlen bizalom szükséges a sikeres felemelkedéshez.

-Még mindig jó ötletnek tartod? Akár le is kaszálhatnak Halálisten létedre.

Hosszasan néztem magam elé.

-Igen. Mindent köszönök Lawrence. Ha túlélem tartozom neked.

-Megjegyzem. Sok sikert.

Tehát van angyal már van Ash a "drága Viktória királynő" komornyikja. A démon se gond. Nem igaz Te varjú? Helena bizalma aminek aggasztania kellene, de mégsem érzek így.

Akkor kezdjünk alkudni. A széles mosoly levakarhatatlanul az arcomon van. Ez az esett tényleg nagyon vicces lesz.

Ash (angyal):

-Nem mindennapi dolog, hogy egy hozzád hasonló ilyen kéréssel fordul a menny és a királynő szolgájához

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem mindennapi dolog, hogy egy hozzád hasonló ilyen kéréssel fordul a menny és a királynő szolgájához. Halálisten neked nem semlegesnek kellene lenned?

-Valóban, de fogalmazzunk úgy hogy beleszerettem ebbe lélekbe. Akit Lord Helena Rose-nak ismersz.

-A királynő rózsájába. Értem tehát listára került. Ebben az esetben nem hagyhatom, hogy Őfelsége kertje megsérüljön. Ez egyszer segítek. Undertaker.

-December 26. éjjel a Lelkek tavánál.
  
Raven (démon):

-Tudom miért vagy itt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tudom miért vagy itt. Ahogy ígértem ha jössz viszonzom a szívességet.

-Helyes. Egy különleges lelket emelek magam mellé. December 26. éjjel a Lelkek tavánál kell lenned.

-Felrúgod a semlegességet? Megleptél. Megéri? Nem sajnálod azt amit elveszítesz érte?

-Te démon éhezel ha nem manipulálod az embereket és ritkán meg is éri felnevelned egy egy lelket. Most megéltem, hogy kiakarok lépni a körforgásból és felakarok emelni egyet. Ne kés.

-Undertaker nem szeretek tartozni, ott leszek. Érdekel milyen lélek képes téged a "Tévedhetetlen Halálistent" a rabjává tenni. De ne feledd Isten szolgájával végig követjük majd miként végzed. Már alig várom, hogy lássam.

HaláltáncWhere stories live. Discover now