Dükkandan ben önde diğer üçlü arkada sallana sallana çıkmıştık. Elinde telefonu çevirerek bekleyen yoongi yi gören üçlünün bir kaç küfür mırıldandığını duydum ama duymazdan gelip adımlarımı yoongi ye çevirdim. "Selam" dedim yorgunluk akan sesimle.
"Selam" dedi her zamanki uykulu sesiyle. Dayanamayıp sordum.
"Uykusuz musun?"
"Yok değilim de beni biraz bekler misin?" dedi gözleri arkama kayarken.
"Tamam" dedim ve yavaş adımlarla yoluma koyuldum. Yoongi nin sesini duyunca tekrar arkamı döndüm.
"Yunmi az bekle dedim"
"Tamam" diye bağırdım sesimi duyması için. Başıyla onaylayıp arkadaşlarına geri döndü.
Yeni bir arkadaşlık kuruyordum. Hemde hiç tanımadığım takipçim olmaktan hoşlanan birisiyle. Acaba bu çocuklar neden yanıma gelmişti. Ve haber nasıl bu kadar hızlı yayılıyordu.
Gözlerim yoongi ye kaydı arkadaşlarına hararetle birşeyler anlatırken uzun boylu oğlan aynı şekilde birşeyler söylüyordu fakat ne konuştuklarını duyamayacak kadar uzaklarındaydım.Bir kaç dakika sonra yoongi hepsiyle kısaca vedalaşıp adımlarını bana çevirdi. Gözleri şimdi üzerimdeydi. Bir kaç saniyelik bakışma sonucu pes edip bakışlarını başka yöne çeviren ben olmuştum.
Kesinlikle bu adamda beni çeken ağır bir his vardı ama ne olduğunu masaya yatıramayacak kadar üşengeçtim.
Bir kaç adım ötemde durdu.
"Beklettim mi?" diye sordu başını hafiften sola yatırıp."Hayır" dedim önüme dönerken. Ardından yürümeye başladım. Ama kesinlikle yanımda yürümüyordu hep bir kaç adım ardımdaydı. Bu mesafeden beni duyabileceğini düşünüp yoluma devam ederken konuşabileceğimizi varsaydım.
"Neden arkamdasın?"
"Çünkü bu mesafe hoşuma gidiyor" dedi bir kaç saniye içinde.
"Arkadaşların neden yanıma geldi?"
"Çünkü seni merak etmişler" dedi yine hazır cevaptı.
"Neden beni merak etmişler?"
"Çünkü sende hoşuma gidiyorsun" dedi hiç bir kaygı barındırmayan sesiyle.
@SUGArdiyan bebeğime hediye etmek istiyorum bu bölümü~
Beni hiç yanlız bırakmayan tahin pekmezim...
Iyi okumalar
Bütün bebeklerime öpücükler❤