Haii!!!..Nama aku so hyun nam..Tapi orang selalu panggil aku leena..Kadang-kadang orang panggil aku leen je..Hehe..Aku ade ramai kawan...Lelaki ada,perempuan pun ade...Kitaorang ade bina geng..
BTS..:Namja..
jungkook(Bunny)
taehyung(alien)
Yoongi(tido)
jimin(jim)
namjoon(RM)
seokjin(Pink)
Hoseok(kuda)haa..!! yang tu lelaki..Diorang semua baik dengan aku..Yang ni perempuan pulak..
Together gether:Yeoja
hyun nam..(Leena)
se young(kiki)
Jun gyu(yunie)
Gi sweol(basyu)
ji hyun(jira)Ni lah kitaorang..Kitaorang memang terkenal dekat sekolah Dengan bakat kitaorang...Kitaorang semua memang kawan baik..Meh aku cite kan perangai sorang2..
|b̲̅||t̲̅||s̲̅|
(b̈ün̈n̈ÿ)
#Manja
#Comel
#Kekadang blur
#Ramai peminat
#Suka aegyo
#Tak terlalu kaya(sederhana)
#Pandai(äl̈ïën̈)
#Suka buat lawak hambar
#Hensem
#Perangai cam alien
#Kaya.
#Pandai(j̈ïm̈)
#kuat perasan
#Hensem
#Digila gilakan ramai pelajar
#tak de lah pandai mana..
#Suka kacau orang tido
#Kaya
#Kuat cemburu(ẗïd̈ö)
#tak boleh bergurau sikit
#Hensem
#Kasar
#suka tido
#Pandai lah jugak
#Kaya(r̈m̈)
#suka rap
#Lesum pipit yang teramat dalam
#Suka makan..(Samalh dengn alien tu)
#Popular dengan rap dia yang meletop tu(p̈ïn̈k̈)
#Baik
#Penyabar
#Suka warna pink
#Kuat merajuk
#Suka makan aiscream
#Terlebih pandai😒(k̈üd̈ä)
#Hyper active
#Tak pernah serius
#Suka buat lawak
#Kuat kesian dekat orang lain..
#Pandai
#Sederhana
ⓞⓞ
ⓞ
t̯̆ŏ̯ğ̯ĕ̯t̯̆h̯̆ĕ̯r̯̆ ğ̯ĕ̯t̯̆h̯̆ĕ̯r̯̆
(l̫e̫e̫n̫a̫)
#Kasar
#Gangster
#Suka tolong orang
#Cantik
#Pemalas nak mampos
#Pandai
#Ramai peminat
#Tak suka makan kecuali ais cream
#Kaya(k̫i̫k̫i̫)
#Baik
#Rajin
#Sopan
#Disukai ramai orang
#comel
#Sederhana(y̫u̫n̫i̫e̫)
#Suka menyanyi..(Tapi suara x sedp)
#Mulut leaser
#Suka menyiasat
#cantik
#X de lh pandai mane..
#kaya(b̫a̫s̫y̫u̫)
#baik
#Peramah
#Rajin
#Pandai masak
#Kaya
#Cantik(j̫i̫r̫a̫)
#kuat main
#Malas
#Banyak bercakap
#Sporting
#Cantik
#Selalu kene marah..Kiki POV
Hai..!! saya kiki..saya suka berkawan...Saya ada seorang kawan saya ni,kitaorang panggil dia leena...Dia ni cantik,but,lasak melampau..Tapi kitaorang suka kawan dengan dia..Sebab dia baik..Dalam kasar die pun,dia baik..Dia akan gaduh dengan orang yang cari pasal dengan dia je..Kalau org baik dgn die,dia baik dgn orang..Kalau orang jahat dengan dia,dia akan jahat dengan orang..Kalau orang sakitkan hati dia,dia akan sabar dulu..Tetapi bila dia dh tak tahan saba,mau nk runtuh sekolah ni kalau dia mengamuk..Tapi dia pandai..kaya,cantik..muka dia nampak lembut sangat dengan keanggunan dia tu..Tapi tu lah,..Dia cuma lasak..Ramai orang mintak couple dgn dia,tapi dia tolak..Sebab dia malas nk fikir pasal cinta..ada hikmah jugak ehh dia lasak cam tu..Dia kuat sukan..Ramai lelaki mahupun perempuan terpesona dengan dia..dia boleh menyanyi,menari,bersukan,melukis,sebab itulah tak mustahil jika peminatnya lebih dari 700k..Ye,peminatnya sekarang ni,dlm lebih kurang 975k..Byk kan..?? die juga adalah seorang model...seperti model untuk telefon,sabun,beg tangan,dan macam macam lagi..Sekarang ni,dia dh popular...Dia menjadi seorang pelakon sekarang..Lakonan dia sangat hebat..Dan dia juga susah untuk keluar berjalan jalan dengan kami semua..Sebab dia tak mahu kekecohan berlaku..Maklumlh,pelakon kan..,,Byk kelebihan dia..Kami semua suka sangat kawan dengan dia..walaupun die sangatlh lasak...Dan die juga dingin..Hanya duduk seorang diri...Baca buku,novel..Die tak suka makan...Itulah mabusia paling pelik saya prnh tgk..Jika ada ice cream,baru dia akan makn..Haaihhh..Ape punya manusia lah...
YOU ARE READING
just friend..??(malay)
FanfictionKisah tentang daripada berkawan,tak sangka ada yang memendam perasaan...Sehinggalah tuan punya badan mengaku sendiri..Bacalah..Harap faham.. Bts dan watak yg lain.. Hero&heroin..=jimin & leena.. Another=jk & basyu Jin & kiki ...