"Leena...??"
"Eunghh...Aduhh....Jim....."
"Le..Leena....."
Srekk..
Jimin terus memeluk leena sebaik saja leena tersedar dari komanya..
"Jim......"
"Leen jahat.....Leen tipu jim.....Kenapa...?? hikss...kenapa leen tak bagitau jim awal2..?? hikss....Leen jahat...."
"Uhukk uhukk...Jahat jahat pun,uhukk..Aku jugak yang kau peluk..."
"Sebab aku sayang kau lah aku peluk kau...Hikss...Jangan tinggalkan aku leen...."
"Aku takkan pergi...Uhukk...Aku kan tak pernah mungkiri janji..Uhukk.."
Jimin melepaskan pelukannya dan mengelap air matanya..
"Aku....Hikss...Aku tak sampai hati tengok kau macam ni...Hiks..Kau dh sampai tahap 4 leen....Hikss...Dh nak masuk tahap 5 dah pun...Hikss...Aku sayang kau..."
"Uhukk...Dhh...Mmenangis pulakk....Meh..Duduk..."
Leena pun mengesok sedikit badannya dan memberi jimin duduk di sebelahnya...Jimin pun duduk di sebelah leena dan menggenggam erat tangan leena..
"Jangan nangis...Uhukk...Nnti..Uhukk... Nanti aku tak kuat...Kau nak aku hidup kan..??"
"Mestilah!!...Hikss...Aku nak....Kita hidup sama2...."
"Klau kau nak aku hidup,janganlah nangis...aku tak kuat kalau tengok orang nangis walaupun aku tak kenal pun siapa orang tu..."
"Hiks...Aku cintakan kau......"
Katanya sambil mengelap air matanya buat kali kedua..."Aku tau...."
"Kau tak cintakan aku..??"
"Uhukk...Amm....Jap...Biar aku fikir dulu..."
"Yahh!!...Leena!!!..Nampak sangat kau tak cintakn aku...Nmpaknya cinta aku bertepuk sebelah tangan..."
"Uhukk..Mana ada sebelah...bagi tangan kanan kau...."
Jimin pun dengan bingungnya memberikan tangan kanannya dan leena menegakkan tangan jimin dan dia mengambil tangan kanannya dan mereka pun bertepuk tangan dengan menggunakan sebelah tangan jimin,dan sebelah lagi tangan leena...
Pakk
Pakk"Haa!!..Kan berbunyi tu...Mana ada kau bertepuk sebelah tangan...Tak pe,kalau kau ade sebelah je,aku tolong cover lagi sebelah..."
"Leena!!!...Tak lawak lah...."
"uhuk..Uhukk...OK,ok,aku cintakan kau....Ehh..ye ke..?? jap aku scan dulu...Sah ke tak cinta aku dekat kau...Mana tau tiba2 aku scan,rupa rupanya tersalah orang..."
"Leena!!!!!...."Jimin pun memuncungkan bibirnya itu...
"Hahaha....Tak de lah...Aku gurau je..."
"Kau tak jawab lagi soalan aku..."
"Haa..?? soalan apa..??"
"Ishh!!!...Tak nak kawan!!!!..."
Jimin pun brdiri dan berjalan menuju ke pintu keluar tanpa menghiraukan Jeritan leena...
"JIM....in~……"
Apabila jimin mendengar yang suara leena makin perlahan menjerit namanya,dia pun memusingkan badannya...Dia nampak yang leena sudah memejamkan matanya...
"Leena..??"
".........."
"Leena......."
"..........."
YOU ARE READING
just friend..??(malay)
أدب الهواةKisah tentang daripada berkawan,tak sangka ada yang memendam perasaan...Sehinggalah tuan punya badan mengaku sendiri..Bacalah..Harap faham.. Bts dan watak yg lain.. Hero&heroin..=jimin & leena.. Another=jk & basyu Jin & kiki ...