just friend..?? 15

5 1 0
                                    

Ttok ttok ttok

Clek..

"Leen...Jom....harini first day.."

"Jom.."

•••••••••••••••_••••••

"Wahhhh...Besarnya sekolah ni.."

"Emmm..Ni sekolah kawan tochi.."
"Jom kita masuk.."

"Jom.."

Mereka pun masuk ke dalam sekolah itu bersamaan...

∂Ιѕιѕι ℓαιи

"Jim.....Kau ok..??"(Taehyung)

"....."

"haihhh..Aku tak boleh la tengok kswan aku macam ni....Kau tgk lah diri kau...Muka pucat,rambut serabai,mata sembab...".

"aku dh cakap.....Kau akan menyesal...Now,kau tgk lah diri kau tu...Park jimin yg berwatakan ceria,bahagia,dh jadi kusam..Comot..Pucat--"

"DIAM!"
"hikss..A-Aku sayang dia tae...Hikkss.."

Jimin menangis dlam pelukan taehyung...Jimin menangis sepuasnya di dalam kelasnya tanpa menghiraukan pandangan pelajar lain terhadapnya..

"Sudahlah.....Aku sure...Kalau ada jodoh korang,korang akan berjumpa..Mungkin dalam keadaan menyakitkan..?? menyedihkan..?? menggembirakan..?? yang tu,aku tak tau....Cuma...Aku harap kau bersabar..."

"A-aku...Aku ego tae...Hikss..Aku jahat...Hikss..Kenapa seberat ni ujian untuk aku..?? kenapa sesakit ni..?? hikss.."

Taehyung melepaskan pelukan mereka...

"Sebenarnya tak sakit pun....Asalnya,rasa dia manis sangat....Tapi kau yang buatkan hati kau melalui ujian yang pahit...See,kau sendiri yang buang dia...So,aku tak boleh nak cakap apa..."..

"Hikss.."

••••••••••••••••••••••••

Kini,sudah genap 3 bulan mereka tak bertemu mahupun terserempak...Tak bermesej...Jimin kelihatan semakin teruk...

Dengan rambut serabai,muka pucat,mata sembab kerana tidak cukup tidur,sangat comot.....Sampai,fansnya dulu yang tergila gilakannya hampir semua lari pergi mencari idol lain...Jimin terlihat sangatlah kacau...

Sedangkan leena,hanya seperti biasa...Tiada sedikit pun berubah..Begitu juga perasannya terhadap jimin...Sejujurnya,leena selalu memikirkan tentang jimin...Apa khabar dia sekarang..?? adakah dia ok..?? dia sihat ke..?? dia rindu aku tak..??(tentulah rindu..Bodo..!!)...Banyak soalan yang timbul di fikiran leena...Tetapi,kadang2 hoseok ada mengajaknya bersiar-siar,makan aiskrim kesukann leena,pergi spend time together...Hoseok bukan berniat untuk membuat leena melupakan jimin dan menerimanya,tetapi,dia ingin leena tidak terlalu stress memikirkan tentang jimin...Jadi,dia membuat keputusan untuk membawa leena release stention katanya...

Kini,leena dan hoseok di sekolah baru mereka...Leena mendapat banyak fans kerana mukanya yang terlebih cantik tuhh..Dan itu juga membuatkan ramai namja mahupun yeoja tergila gilakannya...

"Hai leen....Tidur nyenyak..??"

"Hmmm...Nyenyak...Cuma lapar sikit.."

"Lapar..?? kau tak breakfast ke..??"

"Tak...Aku malas.."

"Ishhh kau ni...Kau tau tak,brekfast tu penting...Jom..."

"Pergi mana..??"

"Berkebun....Makanlah...Tadi kata lapar...Tak pe..Lagipun cikgu tak sampai lagi...jom.."

"Tochi belanja..."

just friend..??(malay)Where stories live. Discover now