just friend..? 3

6 2 4
                                    

j̫i̫r̫a̫:Kn bagus,kalau leena gelak macam tu..(Sampuk jira ketika yunie sedang gembira melihat leena tersenyum gelak..)

y̫u̫n̫i̫e̫:hmmm..Die cantik kalau             die senyum..Dh lama tak nampak die gelak..

ẗïd̈ö:weh kuda...Cer kau tgk jim dengan leena..Duk gelak sana,gelak sini,mesra aku tgk diorang..cantik plk aku si leena tu bila die senyum..

k̈üd̈ä:kau jgn nak mengada ehh..Jim punya tu..Kau,gi cari lain..

ẗïd̈ö:haah lah,aku lupa yang jim suka kat leen...Bila dia nak mengaku huhh..??

k̈üd̈ä:jim tu memang...Penakut..Die takut leen reject die..Hahaha..APe lah die tu..

ẗïd̈ö:tu lah pasal..die takut sebab leen tu kasar..?? bengngong je alasan die tu...Mcm tuan die..

ẗïd̈ö/k̈üd̈ä:😂😂😂

(∂ϊδϊδϊ łΔϊη)

j̈ïm̈:leen...

l̫e̫e̫n̫a̫:hmm..??
(Sambil menatap guru yang sedang mengajar di depan..)

j̈ïm̈:aku nak cakap sikit ni..

l̫e̫e̫n̫a̫:hmm..Mwoya..??

j̈ïm̈:amm...A.Kuu....Ss...Su..

l̫e̫e̫n̫a̫:su..Su..Aku sembelih kau kang..

j̈ïm̈:AKU SUKA KAU!!!!!

(Semua murid menatap jim dengan heran..'Apa sal dengan die tu..??'macam tu lah jgk soalan die..)

Mrs.Ryu:YAHH!! jimin..!! how dare you..??!! get outt from my class now!!!!!..

Jimin hanya menunduk malu..Sedangkan leena masih terkejut dengan ape yang dikatakan jimin tadi...

j̈ïm̈:im sorry teacher..

Tiba tiba leena menjerit

l̫e̫e̫n̫a̫:YAH!!!!

Mrs.Ryu:yahh!! leena!! are you crazy..??!!! both of you get out now!!!!!..

Bts&together gether hanya terkejut menatap mereka..
'Diorang ade masalh ke..??'
Macam tu lah jgk soalan diorg..

Leena memberikan senyumannya pada jimin lalu menarik tangan jimin untuk keluar kelas sama-sama..

Jimin..?? x payah cakaplh..Confirm die tgh blurr sekarang ni..

(∂ιℓυαя кєℓαѕ)

j̈ïm̈:leen..??

l̫e̫e̫n̫a̫:Hmm..??(lalu tersenyum ke arah jim)

'Aikkk..?? die x mrh..??'

j̈ïm̈:awak....Tak marah..??

l̫e̫e̫n̫a̫:nak marah buat ape..??

'die tanye aku..?? pelik sungguh die ni..Apasal die buat muka tu..??!!! aku nak je peluk die skarang ni...Aghhh!! leen hajima!!!!'

j̈ïm̈:tadi..??

l̫e̫e̫n̫a̫:ouhhh...Hahaha..Lek arr..Aku ok...Setakat suka,tak pe lek arr..AKu pun suka kawan ngn kau..Hahah...

j̈ïm̈:tak.....Maksud ak..AKu..Aku suka kau....AKu cintakan kau...
(Lalu jim menundukkan mukanya malu...Jngan lupa pipinya dah memerah..)

l̫e̫e̫n̫a̫:hahahah...Lawak lah kau!!..JIM!!!! asal pipi kau merah..?? kau sakit ke..?? nak aku tolong..??

Mrs.Ryu:YAH!!! dh kene denda pun nak bising lagi ke..??!!! jangan ganggu saya nak mengajar yang lain boleh tak!!!??

just friend..??(malay)Where stories live. Discover now