just friend..?? 8

12 1 3
                                    

Lalu leena pun menarik tangan jim keluar dari hospital tersebut..

"Hahahaha...Tengok lah diorang berdua tu...Sweet betul..."..

"Leena pun satu..Ganas bebeno..Nasib leena tu comel..Tak peliklah kalau si jimin tu nak kat dia.."

"Betul tu....Apapun,jira ok..?? nak makan apa2...?? biar saya beli.."

"Tak pe lah taetae...Jira x lapar😁"

"T...Taetae..??...Jira panggil aku taetae..??"

"Ohh!!...Hehe..Sorry..Suka hati aku je tukar nama anak orang...Klau nama tu tak sedap,jira boleh bina yang lain.."

"T....Tak...N..Nama tu sedap..Panggillah aku taetae selalu.."

"Alright bos...My taetae..😂😂"

"Hehe..."
"Kalau macam tu,taetae keluar dulu lah..Nk beli roti..Lapar.."

"Laaa...Tak makan lagi..?? pergilah makan...Nanti sakit susah pulak.."

"Ok..tunggu tau.."

"😊😊😊"
"Auchhh!!..Sakitlah taetae..!!"

"Lain kali jangan senyum macam tu...Comel sangat..Geram..Sorry2.."

tae hyung pun menggosok pelan pipi jira yang dipicitnya tadi lalu terus keluar pergi membeli makanan...

(∂ιѕιѕι ℓαιи)

"Yahh!!! leena!!! kau tahu tak,sakit..!!!???..Ape yang kau nak malu!!???..Kalau kau malu suka aku,kau malu dengan hubungan kita,BAIK PUTUS JE!!!!"

leena sungguh terkejut apabila dengar kata2 jimin tadi..Matanya terbeliak...Dia tak sangka semarah itu...

"J.....Jimin.."

"APA!!??..KAU MALU KAN,OK FINE!!AKU BLAHH!!JANGAN MERAYU,MELUTUT,ATAUPUN MINTAK MAAF DEKAT AKU!!...Puas???!!!.."

Lalu jimin pun pergi meninggalkan leena..Leena bukan mengejar jimin,malah dia terkaku di situ iaitu di depan keretanya...Leena masuk ke dalam kereta dan melajukan keretanya...Sehingga dia sampai di depan pintu rumahnya...Sebaik sahaja dia ingin membuka kasutnya,dia terkejut kerana ada sepasang kasut di depan rumahnya...Disebabkan die berasa risau,dia terus membuka pintu rumahnya...Lagi2 dia terkejut kerana pintunya tidak berkunci..Sedangkan dia sudah menguncinya sebelum pergi ke sekolah...Dia masuk ke dalam rumahnya dan dia nampal ada seorang lelaki sedang duduk di sofa rumahnya sambil menonton tv....Dia berjalan semakin dekat...Dan dekat.....Dan.....




















"OPPA!!!!"

"Ohh...My sweety dh balik...Macam mana sekolah...OK..??"

SREKK..

Leena langsung memeluk abang sepupunya itu...

"Bogoshipeoseo..."

"Nado.."

Leena mempunyai seorang abang sepupu yang sangat rapat dengannya...tetapi,3 tahun lepas,abang sepupunya pergi ke luar negara untuk menyambung pelajarannya...sungguh,leena sangat merindukan abang sepupunya itu...

"Leen dh makan..??"

"Belum...Leen dh lama tak makan masakan air tangan oppa.."

"OK...Oppa masak..Leen nak makan apa..??"

"Aiskrim.."

"Yahh!!...Aiskrim,aiskrim,aiskrim....Oppa mana boleh buat aiskrim..."

"OK,ok..Sorry...Leen nak makan ramen kimchi je lah..."

just friend..??(malay)Where stories live. Discover now