just friend..? 7

8 1 3
                                    

Lalu,mereka pun pergi merentasi anjing yang menakutkan bagi τϊ∂Ω lah...Bagi ΨϋηϊΣ ianya hanya anjing jalanan yang biasa...

ΨϋηϊΣ:dh...Pergi masuk rumah sana...PENAKUT....

Τϊ∂Ω:ye lah....Aku penakut...Aku penakut sebab aku takut nak bagitau yang aku suka kau...Cintakan kau...Bye..~ esok jumpa....

Lalu τϊ∂Ω terus berlari masuk kedalam rumahnya...ΨϋηϊΣ hanya terpaku dengan kata2 yang dikatakan oleh τϊ∂Ω tadi...

ΨϋηϊΣ:M..Min y..oongi...Saranghaeyo.....Aku pun suka kau...Aku pun cintakan kau...

Bisik yunie kepada dirinya sendiri yang tak akan dapat didengari oleh τϊ∂Ω...Yunie tersedar dari lamunannya lalu terus pergi meninggalkan rumah τϊ∂Ω tadi...

Sebaik sahaja yunie tiba dirumahnya,dia terus merebahkan badannya di atas katil empuk miliknya itu...

ΨϋηϊΣ:haihhhh.....Penatnya....
'Ye,aku penakut...Aku takut nak bagitau kau yang aku suka kau....Aku cintakan kau..' yahh!!! yunie...wake up...tapi....Betul ke haa..?? kalaulh betul,....Ape aku nak buat ehh..?? tak pe,esok sekolah,..Aku akan tanya die,untuk kepastian...Yes!!! yunie...You can do it!!!....FIGHTING!!!...

***:YAHH!!!! yunie...Jangan menjerit!!!...

ΨϋηϊΣ:eoo...Eomma!!...Mianhae!!!...

(∂Ιѕιѕι ℓαιи)

[di hospital]

'Jira....Tolonglah bangun....Hikkss..Sampai bila kau nak buat aku sedih mcm ni..??aku mintak maaf...Hikkss..Aku tahu semua ni salah aku....Bangunlah..Please.....'

kata alien di dalam hatinya sambil menangis dan menggenggam tangan jira erat....

Tiba2 dia dpt rasakan tangan jira bergerak sedikit...

"Arghhh...Sakitnya.."

"Jira....Kau dh bangun..?? DOKTOR!!!...Jira dh bangun!!!.."

"K....Kau.....S...Siapa..??"

Degg...












Tikkk...






"K...Kau.. Tak kenal aku..??"

"Maaflah...S...Saya tak igt...Awak siapa..??"

"Mwoya..??jinjja..??(apa..?? betul ke ni..??)"

"Aduhh...Sakitnya.."

"Mustahil...K...Kau tak lupa ingatan kan..??"

Tiba2 leena pun memotong perbualan mereka...

"Nampaknya macam tu lah.."

"Leena...."(αℓιєи)

"Sebenarnya jira dh bangun lama dh....Die hilang ingatan...Dia ingat dia umur 14....Waktu tu kan dia x kenal kau lagi.."

"MUSTAHIL!!!!..."
"Hikss...Korang tipu!! jira...Ku kenal aku kan..?? aku...Hikss..Aku lah!! alien!!...Ku kenal aku kan....Cakap kau kenal aku sekarang!!!...Hikss..."

"Maaflah..Tapi saya betul2 tak kenal awak...Nama awak alien..?? hai...Selamat berkenalan...Saya tak pernah dengar org nama alien...Ada ke..??"

"Hikss..Jira......."

Jira hanya memberikan alien senyuman manisnya...

"Kita start balik..??"(αℓιєи)

"Bukan ni ke yang kau nak..?? kau nak sakitkn hati dia buat kali kedua..?? sudah lah 'KIM TAE HYUNG'..."(ℓєєиα)

"Hikss...Aku tahu aku salah...TAPI AKU TAKKAN PUTUS ASA BUAT DIA INGAT AKU BALIK!!!!...."

"kau nk dia ingat kau,lepastu kau nak bagi dia ingat ape kau dah buat dekat dia..??"

"Haa..?? leen....Apa dia buat..??"(נιяα)

"Aku rasa baik kau tak payah tahu....AKu tak nak kau merana sebab dia lagi..."

"Hikkss..Aku salah...Aku bodoh...Aku bengngong..Hikss..Aku bodoh..Aku bodoh...AKu selfish...Aku bongok...Hikss...Aku sial...Aku setan...SEMUA SALAH AKU!!!!!"

"KIM TAE HYUNG-AH!!!..."(נιяα)

"aku tak pernah lupa kau alien..."

"M....Mwoya..??"

"Stop lah slhkn diri kau tu...Aku yang bodoh sebab tak nampk kereta...Kn dh kene langgar...PAdan muka aku..."

"J.....Ji...Jira....K...Kau.."

"die tipu lah beb!!!!  HAHAHA!!!!...ALien kene tipu!!...Lwk siakk kau....Menangis bukan main lagi....CEr kau tengok jira...kan aku dah cakp dia sayang kau...HAHAH!!!😂😂"

"Leena......K...Korg...KORG SEPAKAT NAK KENEKAN AKU...!!???? YAHHH!!!..."

"HAhahah!!!!!!...."

"Sorry...Aku tak de niat nak buat kau cam ni alien....Tpi si jira ni haa...Paksa aku...Dia nak uji kau..."

"Yahhh!! jira kau jahat!!.."

"Sorry2....AKu gurau je...Mane boleh aku lupa kau....Kau lah...-

Alien terus mencium bibir jira...

"EHemm ehemm...Kat sini ada manusia lagi....Jangan buat macam alam korg sendiri pulak.."(ℓєєиα)

"hehe...Sorry...Aku geram dengan dia ni...Sanggup dia buat aku cam tu....Jahat..."..

"Kau lagi jahat!!! yang kau pergi cium aku tu kenapa..!!!??"

"Hadoiii...Suami isteri sudahh gaduh...Korg duduk lh sini aku nak balik...Tk nak masuk campur...ALien..Kau..-

"Leena cepatlah sikit!! lama aku tunggu kau tahu tak.??? dh lah panas..."

Tiba2 jim dtg dari BElakang....

"Aku dh ckp tunggu kan..?? YANG KAU DTG SINI TU KENAPA..!!??? kau tengok!! dh kantoi..."

"Ohhh...Nak pergi,....Pergi lah...Tak pe...AKu boleh jaga jira...Pergilah dengan 'JIMIN'kau tuhh...😂😂"(αℓιєи)

"SEbelum kau makan penampar aku,baik kau senyap..."
"Dah...JOm!!.."

Leena pun tarik tangan jim dan bawa keluar dari hospital tersebut....

Tbc..
Nnti author sambung yeahh??..
Bye...

just friend..??(malay)Where stories live. Discover now