"Ok...Masuklah...kau pergi mandi dulu...Pasal baju,kau tak payah risau..Kau pinjam je dulu baju hoseok..Nanti kita beli baju baru..Ok..?"Kata leena
"A..Aaaa....O-Ok...M-mianhae..."
"Ohh..Wae..?"
"Sebab dah buang kau..."
"A-aku tak de niat...A-aku............
Aku.........Hikss..Aku cintakan kau..""O-ouh..A-aku fikir kau dh lupa.."
"Macam mana aku nak lupa kesalahan aku yang paling terbesar aku pernah buat dalam hidup aku..? hikss..Aku menyesal...Mianhae..Hikss.."
Leena mengangkat tangannya pelan2 dan mengusap kepala jimin pelan..Sedangkan jimin hanya menunduk sambil menangis teresak esak..Kerana sekarang dia sedar yang leena sangatlah baik dengannya walaupun dia dah buat kesalahan yang besar...
"Gwencanhayo...Aku dah lupakan pun...Uljima...Kau dah lupa..? aku lemah bi-"
"Bila kau tengok orang menangis.."potong jimin...
"Mianhae..Aku tak kuat..Hikss..Aku malu sebab dah buang kau..Sedangkan kau dengan hati terbuka layan aku dengan baik..Hikss..Gumawo..."..Leena tersenyum lembut...Lalu dia memandang hoseok sekilas..Dia dapat membaca tatapan hoseok seolah olah hoseok berkata..
'Lakukan sekarang...Aku pergi dulu..'
'Baiklah..Terima kasih seok..Esok aku belanja kau makan...'
'Hhahahaa...'
Hoseok pun keluar dari rumah leena secara senyap2...Dan dia menutup pintu pelan2...
Jimin masih tertunduk dan menangis..Leena betul2 tak kuat...
Leena mengangkat kepala jimin pelan..Lalu,dia terus.....
Terus...
Dia terus mencium bibir jimin...Jimin sangat terkejut...Matanya terbeliak...Lagi2 pipinya memerah kerana dia malu...Dia malu leena tiba2 menciumnya..yang kedua,dia malu sebab dia busuk,kotor,tapi leena tetap menciumnya...
Leena melepaskan ciuman mereka...Sebaik saja leena melepaskan ciumannya,jimin terus tertunduk malu...Jangan lupa pipinya yang sedang memerah...
"A-apa k-kau b-buat..?" tanya jimin terbata bata kerana malu...
"Apa aku buat..? aku cium kau..Salah..?"
"T-tak...T-tapi....Kalau nak c-cium pun..Bagilah aku mandi dulu...A-aku kotor..."
"Gwencanhayo...Kau tetap bersih,suci,baik,manis,hensem di mata aku...Hehe.." Kata leena lalu dia memberikan senyuman manisnya kepada jimin...
Sudah tersangat lama jimin tidak melihat senyuman tersebut..
"Lama aku tak tengok kau senyum..Kau tetap comel.."
"Jinjja..? ohh..Gumawoyo..Kau pun sama.." lalu leena mencubit pipi jimin..
"Gumawo..."
"Untuk..?"
"First,sebab maafkan aku,kedua,sebab kau terima aku..Third,sebab kau dah baik dengan aku...Untung aku dapat kenal kau..Au rasa macam akulah manusia paling beruntung dalam dunia ni.."
"Ouhh..Tak pe..Dah,apapun,kau mandi dulu..Busyukkk..Hhahaha"
"Ye la..AKu mengaku aku busyukkk..Hhaha"lalu jimin pun ikut tertawa...
էէէէէէէէէէէէէէէէէէէէ
"Dah kenyang..?"
"Dah..Gumawo..Sebab belanja aku makan.."
YOU ARE READING
just friend..??(malay)
FanfictionKisah tentang daripada berkawan,tak sangka ada yang memendam perasaan...Sehinggalah tuan punya badan mengaku sendiri..Bacalah..Harap faham.. Bts dan watak yg lain.. Hero&heroin..=jimin & leena.. Another=jk & basyu Jin & kiki ...