Sooyoung's
Tangisan aku sudah pun berhenti.
"jangan stress sangat Sooyoung. Jihoon pasti dia akan sedar kesalahan dia" kata Jihoon sambil mengusap kepala aku.
"sooyoung sakit tengok dia macam tu. Saya jealous bila dia rapat dengan kawan dia. Saya tak kuat Jihoon."
"gwenchana. Saya rasa awak patut balik kot. Jam sudah pukul 9 ni. Nanti family angkat awak risau." kata Jihoon. Aku bangun dari bangku.
"gomawo. Sebab tenangkan saya"
Jihoon hanya tersenyum. Aku pun berjalan balik ke rumah.
Time skip~~
Aku hanya duduk dalam bilik aku. Termenung. Bila aku tengok last ruangan whatsapp aku. Aku chat dengan Jungkook. Kenapa aku tak buang chat dia?
Aku mengeluh kecil.
"sooyoung. Marilah sarapan" kata Jimin sambil mengetuk pintu.
"sooyoung kenapa ni?" soalnya lagi. Pintu aku dah kunci.
Aku tak dapat lupa peristiwa hari tu. Bila aku teringat automatik air mata aku jatuh. Aku menangis kuat waktu tu.
"sooyoung benci Jungkook" kataku sendirian.
Time skip~~~~
Dah tiga hari aku dalam bilik. Tanpa makan dan minum. Aku hanya duduk atas katil. Ada satu chat masuk di ruang whatsapp aku
CutieWinkBoy
OnlineNeo, gwenchana?
Gwenchanayo
Tipu. Saya dapat rasakan
awak menangis sekarang niRasakan je bukan nya
awak tahu pun.Lantak awak lah.
Dah makan belum?Dah
Tipu.
Awak kalau nak bebel kat sini baik takpayah.
Risau sangat dengan saya?
Baik saya mati je.
Saya penat lah nak layan awak.Aish. Sooyoung jangan ambik hati.
Saya risaukan awak lah
MianhaeSeen
"sooyoung keluar lah. Dh 3 hari sooyoung duduk dalam tu." kata Jin sambil mengetuk pintu.
"tinggalkan Sooyoung sendirian" kata ku dalam suara yang lemah.. Tak 3 hari tak makan minum kan.
"takde oppa akan ambil kunci pendua." dengarnya seperti dia berlari pergi bawah.
Bila aku bangun dari katil. Kepala aku rasa pening sangat2.jalan pun dah terhuyung hayang. Penglihatan aku semakin kabur. Akhirnya penglihatan aku menjadi hitam.
Someone's
Jin datang semula. Kunci pendua disimpan oleh eommanya.
"sooyoung buka lah pintu ni. Oppa tak tahan lah tengok sooyoung macam ni" dia cuba mengetuk pintu. Namun tiada balasan.
"sooyoung!" takde jugak.
YOU ARE READING
[C] Marry With Him?! 2 전정국
FanficSelepas kamatian Soojung, anaknya sering bertanya dimanakah ibunya. Jungkook pula tertekan dengan masalah tersebut dan bertekad untuk cari pengganti Soojung. Tiba tiba Jungkook terjumpa seseorang yang mirip dengan Soojung cuma perangai je berlainan...