Chapter 7

1.3K 146 17
                                    

(Ακούστε το τραγούδι για να μπείτε στο mood)

???-Y/N! Y/N!

Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Jimin!

Πέρνω την τσάντα μου και αρχίζω να τρέχω κατά μήκος της παραλίας.Σε μια φάση γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Jimin και τον Jungkook να μιλάνε...

Jimin's POV

Εγώ- Jungkook άσε με να φύγω! Πρέπει να της εξηγήσω!

Jk- Την πλήγωσες...Θα της μιλήσεις το βράδυ τώρα απλά θέλει λίγο χρόνο...Θα σου πω κάτι που πρέπει να το θυμάσε.Τώρα εχθρός της είναι η λογική και σύμμαχος της ο πόνος αλλά γιατρικό της ο χρόνος...Μην το ξεχάσεις αυτό όταν θα πας να της μιλήσεις...

Κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά και έφυγα.Σε όλη την διαδρομή μόνο αυτή σκεφτόμουν.Η Seolhyun φταίει.Η Jisoo μου είπε ότι η Seolhyun μου είπε ψέματα ότι η Y/N τα έχει με τον Jackson και εγώ σαν ηλίθιος που είμαι την πίστεψα...Θα μου το πληρώσει αυτό η Seolhyun!

Jimin's POV ends

Πήγα σπίτι... Ευτυχώς δεν ήταν κανείς γιατί δεν ήθελα να δουν το μαύρο μου το χάλι...Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και κλείδωσα την πόρτα...Πήρα το κινητό μου για να δω αν έχω κάποιο καινούργιο μήνυμα.Είχα μόνο κάποια μηνύματα από τον Jimin αλλά δεν τους έδωσα ιδιαίτερη σημασία...

Έπεσα στο κρεβάτι μου.Κοιτούσα το ταβάνι και έκλαιγα.Οι γονείς μου είχαν έρθει πριν 20 λεπτά αλλά δεν ήρθε κανείς για να με δει οπότε είχα ησυχία.Κάποια στιγμή έριξα καταλάθος μία κορνίζα κάτω και προσπάθησα να μαζέψω τα γυαλιά.Σε μία φάση βλέπω το χέρι μου μες τα αίματα και ένα γυαλί καρφωμένο.

Όλα μαύρισαν...

Jimin's POV

Ααα! Δεν αντέχω άλλο πρέπει να πάω να την βρω!Θα πάω στο σπίτι της...Αλλά πρώτα θα της στείλω μήνυμα...

Εγώ:Υ/Ν?
Εγώ:είσαι εκεί?
Εγώ:απάντησε μου ανησυχώ!

Προφανώς δεν θέλει να μου μιλήσει...
Δεν πειράζει εγώ θα πάω να την βρω!

Πήγα σπίτι της και μου άνοιξε η μητέρα της.Την ρώτησα αν η Y/N και μου είπε πως είναι πάνω και ότι έχει ώρα να βγει έξω από το δωμάτιο της.Ανησύχησα ακόμη περισσότερο...

Πήγα πάνω και χτύπησα την πόρτα της...

Εγώ- Υ/Ν? Εγώ είμαι ο Jimin
Άνοιξε μου πρέπει να σου εξηγήσω!

𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰//지민√Where stories live. Discover now