Έκατσα έξω από την πόρτα και έκλαιγα αθόρυβα...
Ήξερα ότι έκανα λάθος.Δεν ήθελα να την πληγώσω.Εγώ φταίω! Δεν μου αξίζει να είναι καν φίλη μου.
Ο Jimin με διέκοψε από τις σκέψεις μου...
Jimin-Κοίτα αν είμασταν υπό άλλες συνθήκες θα σου είχα σπάσει τα μούτρα επειδή την πλήγωσες.Αλλά τώρα καλύτερα είναι να την αφήσουμε μόνη της.Μην ανησυχείς θα την προσέχω εγώ.
Εγώ-Σε ευχαριστώ...
Jimin-Πήγαινε εσύ σπίτι σου να ξεκουραστείς και όταν σηκωθεί θα της μιλήσω για να δω πως αισθάνεται για εσένα οκ?
Εγώ- Σε ευχαριστώ και πάλι.
Jimin-Παρόλο που σε μισώ σε υποστηρίζω γιατί σε καταλαβαίνω.
Έφυγα...
Jungkook's POV end
Ο Jungkook μιλούσε έξω από το δωμάτιο με τον Jimin.Δεν μπορούσα να ακούσω τι λένε γιατί μιλούσαν χαμηλόφωνα.Αλλά άκουσα μία πόρτα να κλείνει και αμέσως κατάλαβα ότι έφυγε ο Jungkook.
Ένοιωσα κουρασμένη και ξανακοιμήθηκα...
Καθώς κοιμόμουν με ξύπνησε ο θόρυβος της πόρτας που άνοιγε.Για ένα δευτερόλεπτο άνοιξα τα μάτια μου αλλά μετά κατάλαβα πως δεν θα γίνονταν κάτι σημαντικό οπότε ξανακοιμήθηκα.
Μετά από λίγο ακούω κάτι ψιθύρους και νιώθω ένα χέρι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά μου.Εγώ όπως πάντα δεν έδωσα σημασία γιατί έπρεπε να ξανακοιμηθώ ένιωθα τόσο αδύναμη.
Jimin's POV
Αποφάσισα να πάω να δω τι κάνει η Y/N.
Πήγα πάνω και άνοιξα την πόρτα και την είδα να ξαπλώνει με γυρισμένη την πλάτη.
Δεν πειράζει εγώ θα της μιλήσω ακόμα και αν δεν με ακούει.
Πλησίασα και έκατσα δίπλα της.Ξεκίνησα να χαϊδεύω τα υπέροχα απαλά της μαλλιά...
Εγώ-Ξέρω ότι δεν με ακούς αλλά δεν με πειράζει εγώ θέλω να τα πω.Εγώ φταίω για όλα αυτά που έγιναν σήμερα.Αν δεν σε είχα χωρίσει τώρα τίποτα από αυτά δεν θα είχε γίνει.Σου ζητάω και πάλι συγνώμη μακάρι να με συγχωρέσεις...Α! Και κάτι τελευταίο...
Ποτέ δεν έπαψα να σε αγαπώ...Της είπα και της έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο.Σηκώθηκα να φύγω αλλά κάτι με κρατούσε.Γυρνάω και βλέπω την Υ/Ν να με κοιτάει με ένα βλέμμα που μου έλεγε να μην φύγω...
YOU ARE READING
𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰//지민√
FanfictionΗ Y/N είναι ένα νέο δροσερό κορίτσι που μόλις μετακόμισε στην Ν.Κορέα Θα έχει την ζωή που θέλει? Θα έχει την ζωή που της αξίζει? ή θα μετανιώσει που μετακόμισε στην Ν.Κορέα? Hightest rank:#2 - fan fiction