Chapter 20

1K 106 9
                                    

???-Υ/Ν! Υ/Ν!

Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Mark! O Mark είναι ο κολλητός μου από το προηγούμενο σχολείο μου και μου έχει λείψει πάρα πολύ!

Mark-Επιτέλους σε βρήκα! Δεν μπορείς να φανταστείς τι έκανα για να σε ξανά βρω!

Εγώ- Μου έχεις λείψει τόσο πολύ!!!

Mark-Μάντεψε!

Εγώ-Τι έγινε?

Mark-Είπα μάντεψε!

Εγώ-Έλα ρε Mark πες μουουουου!

Mark-Θα είμαστε στο ίδιο σχολείο!

Όταν το άκουσα αυτό τον αγκάλιασα τόσο σφιχτά που δεν μπορούσε να αναπνεύσει...

Mark-Εεεμμ Υ-Υ/Ν? Μπορείς να με αφήσεις τώρα;

Εγώ-Ουπς συγνώμη χεχε😅A! Mark να σε γνωρίσω στα παιδιά! Λοιπόν Mark από εδώ ο Jimin και η αδερφή του η EunMi.Jimin και EunMi ο Mark είναι ο καλύτερος φίλος που υπάρχει! Τον γνώρισα στο δημοτικό και μέχρι την ημέρα που έφυγα ήταν και θα είναι δίπλα μου! Έτσι Mark?

Mark-Και βέβαια θα είμαι πάντα δίπλα σου!

Η ώρες τον μαθημάτων πέρασαν γρήγορα.Ο Mark είναι στην ίδια τάξη με εμένα!Επίσης στα μαθηματικά ο Mark είναι ο καλύτερος σε όλο το σχολείο

Την τελευταία ώρα...

Καθηγήτρια-Λοιπόν παιδιά πρέπει να διαλέξετε συνεργάτες για την βιβλιοπαρουσίαση που πρέπει να κάνετε!

Mark-Y/N θες να είμαστε μαζί?

Εγώ-Ναι!

Καθηγήτρια-Ωραία λοιπόν! Tuan και Y/L/N μαζί! Η εργασία πρέπει να είναι έτοιμη για την επόμενη Πέμπτη!Ελπίζω να ξέρετε τι πρέπει να γράψετε σε μία βιβλιοπαρουσίαση

Ντριιιννν ντριιιννν

Καθώς περπατούσα προς στην πόρτα για να βγω έξω ακούω κάποιον από πίσω μου να τρέχει.

Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Jimin με ένα αγριεμένο ύφος να έρχεται προς το μέρος μου και να με προσπερνάει.Τον έπιασα από το χέρι του για να του μιλήσω αλλά...

Εγώ-Jimin τι ε-

Jimin-ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ!

Εγώ-Μα-

Jimin- ΕΙΠΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ!

Εκείνος έφυγε αλλά εγώ έμεινα να τον κοιτάω καθώς έφευγε.

Κρακ

Το ακούσατε αυτό? Ήταν η καρδιά μου που έσπασε με την βοήθεια του Park Jimin.

𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰//지민√Where stories live. Discover now