Chapter 18

909 106 1
                                    

Μπήκαμε στο αυτοκίνητο του Jimin και πήγαμε σε ένα ήσυχο μέρος...

Εγώ-Jimin?

Jimin-μμμ?

Εγώ-Γιατί ήρθαμε εδώ?

Jimin-Μην ανησυχείς δεν θα σου κάνω κάτι...

Εγώ- Χαχα δεν ρώτησα για αυτό..

Jimin-Εδώ έρχομαι όταν θέλω να μείνω μόνος μου και θέλω να σκεφτώ.Σε κάλυψα?

Εγώ-Χεχε ναι...

Πέρασε αρκετή ώρα και εμείς απλά κοιτάζαμε την υπέροχη θέα.

Κάποια στιγμή ο Jimin αποφάσισε να σπάσει την σιωπή που επικρατούσε.

Jimin-Δεν του αξίζει...

Εγώ-Ποιανού δεν του αξίζει και τι δεν του αξίζει?

Jimin-Έλα τώρα μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

Εγώ-Jimin τελείωνε και πες μου.

Jimin- O Jungkook δεν αξίζει μία τόσο τέλεια κοπέλα...

Εγώ-Μπορούμε να αλλάξουμε θέμα?

Jimin-Μάλλον όχι...

Εγώ-Οκ εγώ τότε να φεύγω...

Jimin-Κάτσε κάτω δεν μπορείς να πας πουθενά χωρίς εμένα...

Εγώ- Έλεος...

Jimin-Συγνώμη...

Εγώ-Για ποιό πράγμα?

Jimin-Για όλα τα άσχημα πράγματα που σου έχω κάνει...

Εγώ-Ξέρεις...Δεν έφταιγες πάντα εσύ...Την μία έφταιγε η Seolhyun την άλλη έφταιγα εγώ και η ξεροκεφαλιά μου...αλ-

Jimin-Εσύ ποτέ δεν έφταιξες σε τίποτα! Και μην σε ξανακούσω να λες κάτι τέτοιο γιατί θα δεις τι θα γίνει!

Εγώ-Για πες τι θα γίνει?

Jimin-Αυτό! Είπε και με φίλησε.Κόλλησε τα απαλά του χείλη με τα δικά μου και με έκανε να τα ξεχάσω όλα...

Εγώ-J-Jimin δεν ε-

Jimin-Δεν έχω σταματήσει να σε σκέφτομαι! Την μέρα που σε είδα λιπόθυμη στο πάτωμα με τα αίματα έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου! Εκείνη την μέρα υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην σε αφήσω ποτέ ξανά μόνη σου! Ξέρω ότι εγώ έφταιγα για αυτό που έκανες!

Εγώ-Jimin! Δεν φταις εσύ! Εγώ φταίω γιατί αγαπούσα τον Jungkook και αυτός με πρόδωσε με τον χειρότερο τρόπο! Μετά από αυτό που έγινε με τον Jungkook και τώρα που με φίλησες και εσύ είμαι πάρα πολύ μπερδεμένη!

Jimin-Σ-συγνώμη...

Εγώ-Εγώ συγνώμη γιατί σου φώναξα χωρίς να φταις σε κάτι...

Με αγκάλιασε.Μετά από λίγο πήγαμε σπίτι.Εκείνος πήγε σπίτι του και εγώ στο δικό μου...

Μόλις έφτασα σπίτι άνοιξα την πόρτα και είδα τον Yoongi με...

~~~~~~~~~~~~~~
Γεια σας! Συγνώμη ξέρω είναι πολύ μικρό αλλά δεν έχω καθόλου έμπνευση και άσε που αύριο ξεκινάνε τα καταραμένα τα σχολεία οπότε άστα να πάνε είναι τα πράγματα! Καλή δύναμη για αύριο και οι BTS μαζί σας! (είναι η φράση "ο θεός μαζί σας" αλλά την έκανα καλύτερη😂)

Fighting💪💕❤

𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰//지민√Where stories live. Discover now