Chapter 10

1.2K 131 7
                                    

Γυρνάω και βλέπω τον Jungkook.

Εγώ- Jungkook? Είσαι καλύτερα.

Jk- Θα γίνω καλά μόνο αν πω αυτά που θέλω! Είπε και έφυγε στεναχωρημένος.

Πραγματικά ανησυχώ για αυτόν! Πρέπει να μάθω τι έχει! Αλλά η ερώτηση είναι: Από ποιόν θα μάθω τι έχει?

Jungkook's POV

Κάποια μέρα θα της πω.Θα της πω τα πάντα! Αλλά μέχρι να έρθει αυτή η μέρα θα την κάνω να καταλάβει ότι μπορώ και είμαι καλύτερος από τον Jimin!

Jungkook's POV end

Οι μέρες περνούσαν γρήγορα χωρίς καν να το καταλάβω μέχρι που έγινε κάτι το εντελώς απρόσμενο.

Ο Jimin και ο Jungkook. Τσακώθηκαν.Και μάλιστα άσχημα με αποτέλεσμα να πιαστούν στα χέρια.

Καθώς τρέχω στο σημείο που τσακωνόντουσαν ακούω τον Jimin να λέει: "ΠΑΡΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Υ/Ν ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!"

Ο Jungkook είπε: "ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΑ! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?"

Αυτός δεν είναι ο Jungkook που ξέρω.Άλλαξε.Άλλαξε αλλά προς το χειρότερο.Αυτή η αλλαγή δεν μου άρεσε καθόλου! Νόμιζα πως ήταν φίλος μου και ότι νοιαζόταν για εμένα.Η θέση του στην καρδιά μου μόλις άδειασε...Αλλά άδειασε για πάντα?

Ένιωσα πληγωμένη και τράβηξα την Jisoo να έρθει μαζί μου.Πήγαμε σε ένα σημείο απομακρυσμένο από όλους και όλα.Όταν φτάσαμε ξεκίνησα να κλαίω ακόμη πιο πολύ και η Jisoo με πήρε αγκαλιά.

Εγώ- Ωραίους "αληθινούς" φίλους έχω...Δεν νομίζεις?

Jisoo- Υ/Ν μου δεν χρειάζεται να κλαις για κάποιον που δεν ενδιαφέρετε για εσένα.

Εγώ- Μα Jisoo νόμιζα ότι είμασταν φίλοι! Τουλάχιστον έτσι με έκανε να πιστεύω...

Jisoo- Μην ανησυχείς θα τον κανονίσω εγώ.Πλήγωσε εσένα? Θα το μετανιώσει πικρά...Είπε με ένα σοβαρό ύφος και εγώ συνέχισα να κλαίω στην αγκαλιά της.

Κάποια στιγμή της λέω:
-Πώς μπόρεσε να χαλάσει μία τόσο καλή φιλία μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα?

Δεν πήρα απάντηση.

Καθώς γυρνούσαμε στο σχολείο σκεφτόμουν πως θα τον αντικρίσω.Αυτός δεν με είχε καταλάβει ότι τον άκουγα εκείνη την στιγμή...Όταν φτάσαμε στο σχολείο προσπάθησαν να με πλησιάσουν και οι δύο αλλά η Jisoo τους έδιωχνε μπαίνοντας μπροστά μου και λέγοντας τους αυτά με ένα θανατηφόρο βλέμμα:"φύγετε! Θα σας μιλήσει αυτή όποτε θέλει!" και έτσι έφευγαν.

𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰//지민√Where stories live. Discover now