Chapter 21

1K 110 13
                                    

Γυρνάω και βλέπω τον Mark.

Εγώ-Τι κάνεις εσύ εδώ?

Mark-Απλά περνούσα,σε είδα να περπατάς και δεν ήθελα να σε αφήσω μόνη σου.

Εγώ-Σε ευχαριστώ πολύ Mark που νοιάζεσαι για εμένα αλλά τώρα αν γίνετε θα ήθελα να μείνω λίγο μόνη μου και αν είναι θα τα πούμε αύριο στο σχολείο.

Του είπα και τραβήχτηκα από την αγκαλιά.

Mark-Α οκ...Αν χρειαστείς κάτι πάρε με τηλέφωνο εντάξει?

Εγώ-Οκ τα λέμε!

Έφυγα και πήγα στο πάρκο εκεί κοντά,έβαλα τα ακουστικά μου και απλά χάζευα τα παιδάκια που έπαιζαν γύρω-γύρω και τα ερωτευμένα ζευγαράκια...

Κάποια στιγμή βλέπω τον Jimin να περπατάει και να ακούει και αυτός μουσική.Δεν του έδωσα σημασία και συνέχισα να χαζεύω γύρω μου.

Σε κάποια φάση νιώθω κάποιον να κάθεται δίπλα μου.Γυρνάω και βλέπω τον Jimin.Προφανώς δεν κατάλαβε ότι είμαι εγώ και απλά έκατσε...

Σηκώθηκα να φύγω.Καθώς απομακρυνόμουν από το σημείο τον άκουσα κάτι να ψιθυρίζει.

Jimin-Συγνώμη...

Εγώ απλά δεν έδωσα σημασία και έφυγα.Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβω ότι δεν το εννοούσε.

Jimin's POV

Η Υ/Ν έφυγε.Πήγα να την δω από το παράθυρο μου και είδα τον Mark να την αγκαλιάζει από πίσω.

Κρακ.

Νομίζω ξέρετε τι ήταν αυτό.

Ξάφνικα ένιωσα κάπως περίεργα

Έκατσα λίγο για να σκεφτώ τι ένιωθα μέχρι που το βρήκα.

Ένα κενό.

Ένα απόλυτο κενό.

Περίμενε.

Jimin τι κάνεις?

Την πλήγωσες!

Θα σε μισεί Jimin τώρα και θα έχει και δίκιο!

Πρέπει να πάω να την βρω να της εξηγήσω!

Να της ζητήσω αυτό που έπρεπε εδώ και πολύ ώρα.

Ένα συγνώμη.

Αλλά ένα συγνώμη δεν θα ήταν ποτέ αρκετό για να της γιατρέψει την πληγή που εγώ ο ίδιος με τα λόγια και τις πράξεις μου έκανα.

Σηκώθηκα και ξανακοίταξα έξω από το παράθυρο για να δω αν είναι ακόμα εκεί.Ο Mark απομακρύνονταν από την Υ/Ν και η Υ/Ν έφυγε από την αντίθετη κατεύθυνση.

𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰//지민√Where stories live. Discover now