Okula başlayalım bir hafta olmuştu . Okuldaki kızlar ilgimi çekiyordu . Neredeyse hepsi çok güzeldi . Ama kendimi eksik hissediyordum. Yarım gibiydim . Aynı duygusuzukla okula gidip geliyordum . Mutlu değildim beni güldüren tek şey Efsun'du . Ara sıra yaptığı şakalar beni güldüren tek şeydi .
Rüzgar ilgimi çekmeye başlamıştı , çok güzel bir kızdı . Aynı anda hem seksi hem tatlıydı . Sanki Allah'ın ayrıcalıklı kuluydu. Onu arzuluyordum tıpkı diğer kızları da arzuladığım gibi . Teneffüs zili çaldı ve Efsun'la aşağıya indik . Bir hafta da edinebildiğim tek arkadaş Efsun olmuştu . Çok iyi anlaşıyorduk ,iyi biriydi .
Aşağıya indiğimizde bahçedeki banka oturmuştuk . Teneffüs uzun olduğundan dolayı dışarıda kafa dinlemek istemiştim .
- Samira
-Efendim
-Neden kızlara yiyecekmiş gibi bakıyorsun ? Dediği şeyle garip olmuştum . Kızlardan hoşlandığımı bu kadar mı belli ediyordum .
-Yiyecekmiş gibi bakmıyorum . Sesim biraz sert çıkmıştı .
-Ya özür dilerim , kötü bir niyetim yoktu sadece merak ettim.
-Lezbiyenim . Dediğim karşısında şaşırdığı baya belliydi .
-Oha ciddi misin .
-Eğer homofobiksen benimle arkadaşlığını bitirip gidebilirsin . Bu defaysa sesim umursamazca çıkmıştı .
-Saçmalama homofobik değilim hatta senin gibi bir arkadaşım olduğu için çok mutlu oldum
-Neden ?
-Çünkü okulda tekim sanıyordum .
Ne demeye çalıştığını anladığımda konuşmaya başladım.
-Lezbiyen misin ?
-Evet ama kimse bilmiyor lütfen söyleme kimseye .
-Söylemem fakat bu utanılacak bir şey değil biliyorsun değil mi ?
-Sadece korkuyorum .
-Ah peki kimseye söylemem emin olabilirsin .
Birbirimize tebessüm ettik ve sarıldık . Yalnızlığı seven ben arkadaşım oldu diye mutlu oluyordum. Bu okul bana ilklerimi yaşatıyordu .
-Hey Samira bakar mısın bir dakika
Uzun boylu çocuk bana bakarak sorduğunda neden diye sordum
-Biri seninle konuşmak istiyor.
Kafa sallayıp peşinden gittim .
Okulun arka tarafına gittik ve üst sınıflardan yakışıklı bir çocuk karşımda duruyordu .
-Selam
-Selam ne diyeceksen çabuk söyle . Sesim sinirli çıkmıştı çünkü içimde hiç iyi hisler yoktu.
-Okula gelelin bir hafta oldu ve senden hoşlandım .
-Ne yapayım yani .
Yavaş yavaş bana yaklaşırken sinir bütün hücrelerimi işgal etmişti .
-Beni öpebilirsin mesela güzelim hıh ne dersin ? Şeyine tekme attığımda bağırarak konuştum.
-Üzgünüm ya da değilim .İlgi alanıma girmiyorsun seni erkek sürtüğü. Dediklerime karşı sinirlenmiş olacak ki kolumdan tuttu canımı acıtıyordu. Tam bir şey diyecekken yabancı bir ses buna engel oldu .
-Bu yüzsüzlük sence de fazla değil mi Burak kız ilgi alanıma girmiyorsun dedi algı da güçlük mü çekiyorsun .Adının Burak olduğunu öğrendiğim çocuk hızla uzaklaşırken arkamı döndüğümde Rüzgar'la karşılaştım .
Benden 3-5 cm kısa gibiydi . Yüzlerimiz çok yakındı bu bile beni heyecanlandırmıyordu .
-Siktir
-Teşekkür etmen gerekirken küfür etmen ilginç bir ironi doğrusu .
-Kendim de halledebilirdim gibi klişelere girmiycem. Sağol müdahale ettiğin için .
-Rica ederim . Bu arada ben Rüzgar .
-Ben de Samira
-Zaten biliyorum demesiyle şaşırmıştım açıkçası . Aynı sınıfta bile değildik neden öğrenmişti adımı
-Belki merak edersin diye söylüyorum . Bana biraz daha yaklaştı parmaklarının ucuna kalkıp yüzümüzü aynı hizaya getirdi ve sözüne devam etti .
-İlgimi çektin güzelim adını ondan öğrendim .Oy verirseniz sevinirim 🙂:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar geçti sen geçmedin
Roman pour AdolescentsSana yazdığım şiirleri yakacağım Artık varlığına değil , yokluğuna şiirler yazacağım .