başlangıç

166 15 14
                                    

arkadaşlar burada yazmaya başlamamın sebebi o idi ona yazardım her şeyi görürdü ama okur muydu bilmiyorum. aylar sonra ilk defa girdim buraya. o hesabını kapatmış gitmiş. 1 seneye yakın onsuzluğun verdiği acıyla sürekli yazdım hiç durmadan. şimdi bakıyorum ne bende sevgisi kalmış ne acısı. insan yazdıklarına dönüp baktığında aslında hiç bitmeyecekmiş gibi gelen şeylerin bittiğini görüyor. çok eskidendi çok. ondan sonra bir kere daha aşık oldum. ve yine aynı şekilde bu da bitti. sadece ilk zamanlar kötü hatırlanılan canımı yakan şeyleri gülerek anımsıyorum. ağladığım geceleri bile gülerek hatırlıyorum. bu his nasıl anlatılır bilmiyorum. hala bazı şarkılar beni geçmişe götürüyor. ama bu sefer diyorum ki iyi ki hayatıma girmiş insanlar. iyi ki tanımışım onları. bana bir sürü şey katmışlar diyorum. çok şey değişti hayatımda. evim değişti 2 kez. çok uzaklaştım. herkesten çok uzaklaştım. bir ben varım bir de anılarım. halen yazdıklarımı okurum. yüzümde buruk bir tebessümle. yani bunları neden anlatıyorum bilmiyorum. belki şimdi görüp okuyanlar olacaktır belki yıllar sonra belki de hiç okunmayacaktır. sadece hayatınıza çok fazla insan girip çıkacak. bugün ağladığın insanı bakacaksın ki bir sabah unutmuş olarak uyanacaksın. hala onu hatırlatan şarkılar, şiirler bir sürü şey olacak. ama bu sefer yalnızca eski çok yakın bir dostun akıla gelmesi gibi hissedeceksin. herkes gelip geçiyor. bitmez sandığımız aşklar öyle bir bitiyor geçmez sandığımız acılar öyle bir geçiyor ki inanamıyorsun. hepinizin kalbini kıranlar vardır ve mutlaka olacaktır. ama eminim kimse kimseye bunu isteyerek yapmaz. yıllar sonra mantıklı düşündüğünde her şeyi net bir şekilde anlıyorsun. çok uzattım sadece gülün. gülümsemeyi deneyin. çünkü her şey geçiyor. bitmez sandığın aşklar bitiyor ya kalbin soğuyor. dönüp baktığında yalnızca anıların oluyor iyisiyle kötüsüyle. ve insanları inandırmak istiyorsun bunların geçeceğine. çok zor ama inanın. hayat her zaman güzeldir. bunu da unutmayın. birkaç saat sonra gün doğacak. hiçbir şey için geç değil. güneşin doğuşunu izleyip küllerinizden doğun. doğan güne ve güneşe gülümseyin. bu hayatı sevdiğinizi söyleyin defalarca. gerçekten sevdiğinizi göreceksiniz. bir kuş sesi bir çiçek kokusu size hayatı sevdirecek. sadece siz varsınız inanın ki. her gece kendinizle baş başasınız. kendinize asla eziyet etmeyin. hayat üzüleceğiniz kadar uzun değil. sadece gülün yaşamayı sevin. kuşları denizleri ve yaşamayı sevin.

Yıllar geçti sen geçmedinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin