BÖLÜM 5 - YILBAŞI

1K 76 3
                                    

Rüzgar okuduğu yazının etkisinden bir türlü çıkamıyordu . O satırları okurken kendini görmüştü . Kimin yazdığını çok merak ediyordu ve mutlaka bulmalıydı .

***

Yalnızlığım daha da canımı acıtırken eğlenen insanları düşünüyordum . Etraflarında onca insan olan , sevdikleriyle beraber olan insanları ..

Eskiyi özlüyordum çocukluk günlerimi . Şu an da 2 yıl öncesine gitmeyi o kadar çok isterdim ki . Masum olduğum , canımın şimdi ki kadar yanmadığı günlere .

Annem babam kardeşim salonda televizyon izliyorlar . Bense odam da ağlıyorum . Farkında bile değiller . O kadar çok canım yanıyor ki kelimelerle anlatamıyorum . Gözlerim yanıyor ağlamaktan . Yüreğimi zaten hiç sormayın .

Neden zaman ilerliyor . Neden hayatımdan birer birer çıkıyor insanlar.

Güçlü görünüyorum halbuki canım çok yanıyor . Katı görünümümün altında hala küçük bir kız yatıyor .

Ben de eğlenmek istiyorum diğerleri gibi . Yanım da arkadaşlarım olsun istiyorum , bağırıp çağırıp şarkılar söyleyerek yeni yıla girmek istiyorum .

Her insan istemez mi zaten bunu ?

Fakat yapamıyorum , tek yapabildiğim odamın soğuk duvarlarıyla bakışırken ağlamak .

Geçmişe özlem duyuyorum fakat asla geri gelmeyecek biliyorum .

***

Annemle babam teyzeme gitmişlerdi . Ve tek başıma sıkılıyordum aklıma gelen tek kişi ise Samira'ydı . Acaba onu arasam mı diye düşünüyordum . Sonuçta teklifi mi kabul etmişti ve saat daha sekizdi . En sonunda aramaya karar verdiğimde telefon ikinci çalışında açılmıştı .

- Selam Samira
- Selam
- Şey acaba bize mi gelsen , annemler evde değil yani evde tekim .
- Yılbaşında evden çıkabileceğimi sanmıyorum .
-  Lütfen en azından şansını dene . Ama gelmek istemiyorsan açık açık söyle
- Hayır yanlış anladın Rüzgar . Pekâlâ izin almaya çalışacağım .
- Tamam sen beni arayıp haber verirsin Görüşürüz
- Görüşürüz .

***

Telefonu kapattıktan sonra gitmemek için defalarca düşündüm . Açıkçası gidesim yoktu . Moralim bozuktu , keyfim yoktu , canım yanıyordu ve sadece seks yapmak için birinin evine gidecektim . Evde kalsam odam da ağlayıp duracaktım . Sanırım benim için mutlu bir plan yoktu . Fakat alışmıştım. Zaten hissettiğim tek şey acıydı . En sonunda gitmeye karar verdiğimde izin almak için zorla da olsa odamdan çıktım . Yalvarmalarım ve  uzun bir sorgudan sonra  izin verdiler . Duş almak için odaya girdiğimde telefonun ekranı yanıyordu . Rüzgar evinin adresini mesaj atmıştı . Sebepsizce içimi iyi bir his kaplamıştı . Alışkın değildim ama bu bile acımı hafifletmiyordu .

Rüzgâr'ın mesaj attığı adrese gelince saate baktım

20:56

Kapıyı çaldım ve sanki arkasında bekliyormuş gibi hemen kapıyı açtı .
Bir şey demeden onu içeri attım ve aklıma anlaşmaya koyduğum maddeler geldi .

Direk seks yapacağız ve bitireceğiz .

Direk dudaklarına yapışmıştım . Canını acıttığıma adım kadar emindim . Ama benim canım daha fazla acıyordu . Şu an seks istemiyordum sadece ama sadece  huzurlu olmak istiyordum . Klişelerden nefret eden ben
Belki de ilk defa klişeler istiyordum .
Birine sarılarak uyumak
Birisinin göğsünde film izlemek
Neden böyle hissediyordum bir türlü anlayamıyordum . Ne zaman akmaya başladığını bilmediğim göz yaşlarım öpüşmemize daha da ıslaklık katıyordu . Rüzgar aniden dudaklarını çekip konuşmaya başladı.

- Hey sen iyi misin neden ağlıyorsun .

O kadar içten gözlerle bakıyordu ki sanki o an ona her şeyimi anlatsam dertlerim uçup gidecekmiş gibi hissetmiştim . Yutkundum sadece yutkunabildim . Çünkü biliyordum ağzımdan tek bir kelime çıkarsa kendimi durduramam ve hıçkırmaya başlardım . Ben ona dolu gözlerle bakıyorken o hala bana endişeli ve meraklı bakıyordu . Ve sorusunu yineledi
- Samira soru sordum iyi misin ?
Verdiğim yanıt ise hıçkırmama neden olmuştu bile .

- Hayır .

Hıçkırmaya başladığımda beni kendine çekti . Kollarıyla beni sarmıştı .

- Şşh ağlama

Durduramıyordum kendimi neden bu kadar acı çekiyordum ki .
Ve hiç beklemediğim bir şey yaptı .

Kolları boynuma sarılıyken beni kendine çekti . Dudaklarıma bir öpücük bıraktı .
Ama ne öpücüktü
Islak değildi
Öpüşmek değildi
His doluydu
Saydım . 5 saniye sürdü dudaklarımın dudaklarınla aşk yaşama süresi .
Neden acılarım hafifledi birden . Sanki o an senelerdir hissetmediğim hisler hücrelerimi ele geçirmişti . Sadece bir öpücükle bunu nasıl yapmıştın ?
Peki ya sonradan 11 saniye süren bakışmamız ?
Neden bana bu kadar anlamlı bakıyordun ki ?
Çok güzel bakıyordun o an gözlerini öpmek istedim . Ve kalbim hızlanıyordu . Yıllardır sevişirken bile hızlanmayan kalbim bir öpücükle bir bakışmayla hızlanıyordu .

- Samira

Sadece efendim dercesine bir mırıltı çıkartmıştım .

- Seks yapmak istemiyor musun ?

Sana , bana kızmaman için umut dolu gözlerle bakıyordum .

- Samira bunu merak ettiğim için soruyorum gerçekten iyi değilsin ve bunu yapmak zorunda değiliz biliyorsun değil mi ?

Dediklerin gülümsememe neden olmuştu . Tekrardan sarıldın  ve az önce benim sana yapmak istediğim şeyi yaptın bana . Gözlerimi öptün ...
Bir öpücük nasıl bu kadar anlam barındabiliyordu içinde .

Hala birbimizin yakınında dururken sen konuşmaya başladın

- Sadece bugünlük var mısın sevgili gibi  olmaya ? Seks yapmayalım . Sen ne istersen onu yapalım belki bu mutlu olmanı sağlar .

Bana o kadar umut dolu gözlerle bakıyordun ki seni kıramadım . Kırmakta istemedim teklifin hoşuma gitmişti . Acılarım tüy olup uçmuştu . O an sadece sen ve ben vardık .

Karşımda tüm mükemmelliğinle ve şefkatinle duruyordun .

O an içimden binlerce kez iyi ki gelmişim dedim . En sonunda konuşmaya başladım

- Sanırım bu teklifini ilk teklifinden daha fazla beğendim .

Gülmüştün , gülmüştüm . Birbimize gülmüştük . Ve sıkılmadan tam 3 dakika 42 saniye bakıştık . Bakışmamız o kadar gerçekti ki sevgililik oyununun bir parçası değil gibiydi  .

Fakat ikimizde biliyorduk . Kuralları çiğnemek olmazdı .
Aşık olmak olmazdı .

Olsun umurumda değildi
Şu an umurumda olan tek şey oynadığımız oyundu.
O kadar güzeldi ki bu oyunu sonsuza kadar sıkılmadan oynayabilirdim .

Yıllar geçti sen geçmedinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin