BÖLÜM 11- ŞİİR

557 58 11
                                    

Saat 21.19 olduğunda Lunapark'tan çıkıp eve doğru yürümeye başladık.

- Rüzgar seninle bir şey konuşmam lazım .

Bana meraklı bakışlarını yollarken seni yanımızda ki bomboş olan parka çektim .

Banka oturduğumuzda ellerini tuttum ve konuşmaya başladım .

- Öncelikle sevgilim seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun değil mi

Bunu neden sorduğumu anlamadığın apaçık ortadaydı .

- Evet biliyorum ve bende seni çok seviyorum ama neden böyle dedin şimdi

Korktuğunu ve endişelendiğini anlayabiliyordum .

Boğazımı temizledim ve konuşmaya devam ettim .

- Konuşacağım şey ciddi bir konu belki bana bencil diyeceksin belki zihninde kötü bir yer edineceğim . Fakat bunlar umrumda değil biliyor musun .

- Samira beni korkutuyorsun elim titremeye başladı Allah aşkına ne söyleyeceksin

- Rüzgar düşünmeden bir karar verdim ben . Geleceği düşünmedim . Tekrardan hissiz hallerime döneceğimi hesaba katmadım .

Gözlerinde yaşların birikmesinden konuşmanın nereye gideceğini anladığını düşünmüştüm .

- Attila İlhan'ın bir şiiri var biliyor musun Rüzgar .

Şiiri okumaya başladığımda gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı .

Aysel git başımdan ben sana göre değilim
Ölümüm birden olacak seziyorum.
Hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
Aysel git başımdan istemiyorum.

Benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
Dağıtır gecelerim sarışınlığını
Uykularımı uyusan nasıl korkarsın,
hiçbir dakikamı yaşayamazsın.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
Benim için kirletme aydınlığını,
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

Islığımı denesen hemen düşürürsün,
gözlerim hızlandırır tenhalığını
Yanlış şehirlere götürür trenlerim.
Ya ölmek ustalığını kazanırsın,
ya korku biriktirmek yetisini.
Acılarım iyice bol gelir sana,
sevincim bir türlü tutmaz sevincini.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim.
Ümitsizliğimi olsun anlasana
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.

Sevindiğim anda sen üzülürsün.
Sonbahar uğultusu duymamışsın ki
içinden bir gemi kalkıp gitmemiş,
uzak yalnızlık limanlarına.
Aykırı bir yolcuyum dünya geniş,
Büyük bir kulak çınlıyor içimdeki.
Çetrefil yolculuğum kesinleşmiş.
Sakın başka bir şey getirme aklına.
Aysel git başımdan ben sana göre değilim,
ölümüm birden olacak seziyorum,
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.
Aysel git başımdan seni seviyorum...

- Sana ne demek istiyorsam hepsi bu şiirde saklı aslında . Kötüyüm , karanlığım ben .
Sen her ne kadar sert dursan da kırılgan bir çocuksun .

Hiçbir şey demiyordun . Sadece karşımda durmuş ağlıyordun . Gözünden düşen her damla kalbime bıçak gibi saplanıyordu.

- Eski hissiz halime döneceğim ve o gün sen daha da fazla üzüleceksin . Hayatından çıkıyorum . Sen de kendine bensiz güzel bir yol çiz . Bana güven , başkasını sevdiğin gün her şey daha güzel olacak .

Hıçkırarak ağlarken zar zor konuştun.

- Ben başkasını sevip onunla mutlu olmak istemiyorum ki ben seni sevmek seninle mutlu olmak istiyorum .

İçimi parçalıyordun . Seni kendimden uzaklaştırmaya çalıştıkça bana daha da yaklaşıyordun .

- Anlamıyor musun Rüzgar tek isteğim mutlu olman . Benimle mutlu olman mümkün değil seni en fazla bir ay mutlu ederim sonra benden kopman daha zor olur . İkimiz içinde zor olacak biliyorum .

Derin bir iç çektim ve devam ettim

- Belki ilerde sevdiğin insanla gülerken aklına geleceğim gözlerin dolacak , belki beni hiç hatırlamayacaksın sadece adımı bir yerde duyduğunda tanıdık gelecek . Ama ne olursa olsun ben seni hep seveceğim . Fakat seni mutlu edemem . Yaralarına tuz basarım . Acılarına yenilerini eklerim . Bak mutlu olman için elimden ne geliyorsa yapmaya yemin ettim . Ve mutlu olman için ilk olarak hayatından siktir olup gitmem gerekiyor

Bağırarak konuşmaya başladın

- Allah'ın belası sensiz mutlu olabileceğimi mi sanıyorsun . Sana siktiğimin 35 gününde o kadar alışmışım ki sensiz nefes bile alamam .

O kadar çok ağlıyordun ki tek yapabileceğim şey sarılmaktı .
Yumruk yaptığın ellerini göğsüme doğru savururken güçsüzlüğün gözler önüne serilmişti .

En sonunda direnmeyi kesip kollarını serbest bıraktın . Saçlarını öptüm ve kulağına eğildim .

- Sevgilim benimle mutlu olamazsın . Bak bu son sarılışımız, bu seni son öpüşüm . Söz veriyorum beni unutman için elimden ne geliyorsa yapacağım . Bu günden sonra beni bir daha görmeyeceksin . Tamamen çıkacağım hayatından beni unutman daha kolay olacak .

Kollarını hala tutarken bedenlerimizi ayırdım .

- Kaldır kafanı

Beni duymamazlıktan geldin

- Rüzgar lütfen kafanı kaldır .

En sonunda kaldırdığında gözlerine bakarak konuşmaya başladım .

- Seni ne olursa olsun seviyorum . Değişen tek şey varlığına yazdığım birkaç şiiri yakıp yokluğuna şiirler yazacağım .

Bu kez sarılan sen olmuştun .

- Sana son kez sarıldığımı bilmek her ne kadar canımı yaksa da haklısın Samira . Ama sen de şunu unutma hayatımdan çıksan dahi seni unutmayacağım .

Son kez dudaklarımızı birleştirdim .

Son kez sende kayboldum .

Kalkıp yürümeye başladığımda bedenim , kalbim , beynim benden bağımsız hareket ediyordu .

Bağıra bağıra ağlamaya başladım .

Artık hayatında Samira yoktu , Artık hayatımda Rüzgar yoktu . Oysa Rüzgar'sız gece olmazdı . Fakat ben Rüzgar'sız bir Samira olarak kalacaktım .

Yıllar geçti sen geçmedinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin