*Jeg er alene hjemme, og jeg laver en kop te til mig selv, så går jeg op på værelset og ser Stranger Things på Netflix.
"Hvordan gik din første skoledag så skat?" Spørger mor og vender ansigtet mod mig efter at have haft en lang snak om Emils. Jeg havde ikke rigtig sagt noget under middagen indtil videre.
"Det gik vel fint, bortset fra at jeg skal sidde ved siden af klassens største nar!" Svarer jeg og lægger bestikket på tallerknen så man kan se at jeg er færdig med at spise. "Nå. Og hvem er så det?" Spørger far og blinker. Jeg fniser af ham og vender øjne. "Ikke nogen, far!" Siger jeg med et grin i stemmen. Jeg tager min tallerken ud og stiller den i opvaskeren. "Tak for mad!" Siger jeg. "Velbekomme!" Svarer mor.Jeg ligger bare med min telefon i min seng. Jeg kigger træt på det digitale ur øverst på skærmen. Den viser 21:56.
Jeg gaber og lægger min mobil til opladning på natbordet. Jeg rejser mig fra sengen og går ud for at tisse og børste tænder.
Og så går jeg bare i seng.
-
Næste morgen vågner jeg sjovt nok igen af den der irriterende, skingrende lyd fra min alarm.
Jeg slukker den og går hen til mit klædeskab.
Jeg får også børstet tænder og spist morgenmad. Og da klokken er omkring 07:40 cykler jeg i skole.
Timen starter, vi har historie og det er som sædvanligt viiiirkelig kedeligt.
"Jeg har fundet en dokumentar om Tutankhamon som jeg synes vi skal se, så i må gerne lægge jeres penalhuse og bøger ned i tasken!" Siger Charlotte vores historie lærer. YES Dokumentar!! Og man kan bare sidde og lave ingenting, tænker jeg og rydder mit bord op.
Hun sætter dokumentaren på smartboardet, den er self kedelig, men det er altså bedre end at lave opgaver fra bogen. Ud af øjenkrogen ser jeg pludselig Marcus - som sidder ved siden af mig - tage sin telefon op ad lommen.
Altså hvad har den dreng gang i?
Charlotte er den lærer som har mest imod mobiler i timen, så hvad tror han lige han laver?!
Jeg vælger at ignorer ham og kigger op mod smartboardet igen.
Jeg kan mærke at min mobil vibrere fra min lomme. Det giver et sæt i mig. Jeg ved at Charlotte ikke er så vild med det, men jeg er alt for nysgerrig for at hvad det er og fisker mobilen op ad lommen. Jeg kigger på displayet. Det er en notifikation fra Snapchat.
Marcus02 har lige tilføjet din som ven
Står der. Jeg blinker med øjnene for at være helt 100 på at det er det der står.
Og det er minsandten også sandt, han har for Real lige addet mig på snappen..
Jeg kigger hurtigt over på ham og bliver rimelig overrasket da jeg ser at han sidder og nærmest stirrer på mig.
Nu ville det bare være pinligt hvis jeg ikke addede ham tilbage så det gør jeg selvom jeg i virkeligheden ikke rigtig gider det.
Jeg får straks en snap fra ham.
Hey smukke
Står der på et billede af ham i sort/hvid.
Jeg tager bare et billede af bordet og skriver Hey og sender den.
Sammen efter skole? Skriver han på sin næste snap. Jeg kigger med store øjne på billedet og ryster bare på hovedet ved mig selv.
Hvad tror du selv..? Skriver jeg.Jeg er sgu da sygt lækker, sååå hvorfor ikke?
Du kan godt tro om igen kammerat
Nånå, hvis du skal være sådan er der jo ikke meget sjov ved det❤️
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal svarer tilbage så jeg slukker mobilen og kigger op mod skærmen igen, heldigvis har Charlotte ikke opdaget det. Hun sidder bare med sin computer.
Efter timen har vi norsk og så skal vi endelig spise. Jeg er altid så sulten når vi endelig får spisefrikvarter. Nu glæder jeg mig bare til at få noget mad i maven.
Jeg møder Camilla og Laura nede i kantinen. De har allerede fået mad, så jeg går hen og stiller min taske ved deres bord og smutter for at hente noget mad.
Da jeg kommer tilbage giver Laura mig det der drengeblik som vi kalder det, det giver vi hinanden når man gerne vil snakke om noget med en fyr. Rimelig weird ting, i know. Jeg trækker en stol ud og sætter mig ned.
Hendes blik hentyder rimelig meget til mig, som om jeg har haft gang i et eller andet med en dreng. Først fatter jeg nada af hvad hun hentyder til, men så opdager jeg at jeg har været så dum at glemme episoden i historietimen med Marcus. Laura har sikkert set os sidde med vores mobiler begge to og har regnet det ud.
"Helt ærligt det er ikke noget!" Siger jeg, "han er en nar!"
"Er du nu sikker på at du virkelig mener hvad du siger Karo?" Spørger Cami. "Jada, I ved jeg altid siger hvad jeg mener!" Sukker jeg og tager en bid af mit æble. "Jeg så jer altså godt i timen, og han smilede vildt sødt til dig!" Fortsætter Laura.
"Hvad?! Smilede han sødt til mig uden at jeg så det? Det mener du ikke, hele klassen kunne have set det".
"Slap af, det er sgu da bare vildt cute!" Hviner Cami. "Nej det er ej, det er vildt klamt!" Siger jeg.
"Hvad mener du? Du kommer ikke og fortæller mig at du ikke kan lide ham vel?!" Spørger Laura og ser undrende på mig. "Ehm, jo.. jeg kan ikke lide ham! Er der noget i vejen med det?" Spørger jeg med spørgende øjne.
"Han er ligesom den lækreste, mest populære dreng på hele skolen!!" Hviner Laura og ser forelsket ud. "Seriøst? Jeg synes han er én stor blærerøv!" Fnyser jeg.
"Det der kan du ikke mene!" Tilføjer Cami.
Det ringer ind og vi får ryddet op på vores bord og går til biologilokalet.
___________________________
Vil prøve at opdaterer lidt oftere så der kommer nogen flere parter ud<3
- Sofie❤️
YOU ARE READING
he is a heartbreaking bad boy - M.G (dansk)
FanfictionKaroline skal tilbage i skole efter sommerferien. Hun finder ud af at klassens største playboy er vild med hende. Får hun følelser for ham? Hvem er han? Er det hele bare et spil? Hvilke underlige følelsesmæssige udviklinger vil hun gå igennem? Hvad...