*"Skal vi gå op?" Spurgte han. Stadig i et lidt usikkert tonefald.
"Ja" sagde jeg og vi gik sammen op mod sommerhuset og de andre.//dette kapitel kan indholde frække scener, læses på eget ansvar//
Grenene rev i min hud, da vi gik ind igennem buskene. Vi var ikke kommet ind fra indkørslen, men nede fra stranden self.
I haven stod Martinus ved grillen og fordi stemningen mellem Marcus og jeg var ret trykket, gik jeg over til ham ved grillen.
"Hey!" Smiler han da jeg kommer over imod ham.
"Halu!" Smiler jeg tilbage. Følelsen af at smile til nogen som ikke var Marcus føltes rigtig godt.
"Skal jeg hjælpe med noget?"
"Ja, meget gerne!" Siger han og rækker mig en palette.
"Du kan tage bøfferne af når de er færdige, og så lægge dem over på den der tallerken derovre!" Hans finger hvilede på en kæmpe tallerken, som stod ved siden af grillen.
"Ok" svarer jeg og tager med det samme en af bøfferne over på tallerkenen, eftersom jeg kan se at den allerede er mere end færdig haha.
"Hehe ups!" Griner Martinus da han opdager sin langsomhed.
Jeg griner bare med ham.
Det går ret godt med at få bøfferne over på tallerkenen i tide, bortset fra når Martinus får mig til at grine så meget at jeg glemmer det.
DEN DRENG ER ALTSÅ VIRKELIG MORSOM! HAHA
"Er I ved at være færdige ovre ved grillen?" Spørger Laurits.
"Jep!" Siger Martinus utydeligt indimellem hans grin.
Han havde lige fortalt den mest platte joke, så vi var begge helt flade af grin.
Jeg sætter tallerkenen på havebordet, der var blevet dækket med mange små tallerkner; en med salat, en med udkårede tomater, en med syltede agurker osv. Der var også stillet ketchup og mayo på bordet.
I kan måske gætte hvad vi skulle have at spise, jeeep BURGERS!!!
Vi satte os alle sammen ved bordet.
Det smagte rigtig godt. Især bøfferne hehe.
Hele aftenen hyggede vi os bare.
Jeg glemte fuldstændig min aftale med mor. Og tiden løb fra os.
Så det endte med at jeg sov på sofaen for anden nat i træk. Altså den her gang var det jo så selvfølgelig i et andet sommerhus.
"Godnat!" Smilede Marcus, da han var på vej ind i det værelse hvor han og Martinus skulle sove.
"G'nat!" Svarer jeg og vender mig med hovedet ind mod sofaens ryg.
Så slukkede William lyset i stuen og jeg var alene.
Nu jeg tænker over det, var det måske lidt dårlig stil, at det var mig som skulle ligge her, ikke så gæstfrit vil jeg mene. På den anden side, vil jeg helst gerne slippe for at sove ved siden af Marcus, eller nogen anden dreng, så det var egentlig fint nok.
Mine øjenlåg blev tunge. Men ak... jeg havde lagt min mobil på sofabordet, ved siden af mig, den lyste op og mine øjenlåg blev lette.
Jeg rakte ud efter den.
På displayet stod der:
Snapchat
Fra Marcus
Snapchat
Martinusg02 har tilføjet dig som venMarcus måtte have givet Martinus min snap. Jeg trak vejret dybt og lagde mig på ryggen med min mobil.
Jeg skyndte mig at tilføje Martinus som ven.
Og så tjekkede jeg snappen fra Marcus.
Det var et sort/hvid-billede af ham.
Der stod:
Sov sødt smukke😘
Bldr.
Jeg svarede bare med et sort/hvid-billede af mig selv.
Så tikkede der en snap ind fra Martinus. Det var også et billede af ham, hvor der stod:
GN<33
Jeg skrev godnat<3 og sendte det. Jeg lagde min telefon tilbage på sofabordet.
Jeg puttede mig ind under den varme dyne og lagde mig på siden.
Mine øjenlåg blev meget tunge og jeg husker kun, at jeg faldt meget hurtigt i søvn.
-
Jeg vågner med et sæt og tager mig til hovedet. Der er mørkt omkring mig.
Sveddråber løb ned ad min pande, det var meget varmt at ligge her.
Jeg tænker at det er en god ide lige at få lidt vand i hovedet, så jeg stiger ud på trægulvet og går ud på badeværelset. Jeg åbner for vandet i håndvasken og vasker mit ansigt. Arh, det var rart.
Jeg går hen mod badeværelsesdøren og skal til at tage i håndtaget, da der er en som tager i det på en anden side.
Det giver et voldsomt sæt i mig, døren åbner og der står Marcus. Kun i boksershorts, og kloge mig som slet ikke havde tænkt, at tage mere end et par shorts og min Calvin Klein top på.
"Skal du på toilettet?" Spørger jeg akavet og rykker mig fra døråbningen.
"Nejnej, jeg ville bare lige se om alt var ok." Svarede han med et kærligt smil.
"...nårh.." svarer jeg og kigger ned på mine lår for at skjule mit smil. Det var ret sødt af ham, "jamen, jeg har det fint" fortætter jeg.
"Godt!" Siger han. "Godt.." gentager han.
Han tøver lidt, men skubber mig så tilbage ind på badeværelset og lukker døren bag ham.
"Hva' nu?" Spørger jeg hurtigt.
"Det bare.. kunne vi ikke lige snakke om det jeg sagde til dig nede på stranden?" Siger han og ånder lettet op.
"Ehm.. jo..?" Jeg hopper op på vasken og kigger på ham.
Hans øjne tager en kort rejse fra mine øjne ned til min mave, og tilbage igen.
"Hør..." sukker han.
"Jeg ved at du nok som alle andre har en dårlig opfattelse af mig. Men jeg vil have at du skal vide... øh.. at jeg er.. ehm.. vild med dig.." Hans stemme knækker over flere gange i den sætning. "Jeg er også meget ked af alt det jeg har gjort..." han holder en kort pause inden han fortsætter, "Karoline altså... jeg er vild med dig forhelvede.." hans blik styrer ned mod hans tær.
Jeg er målløs. Han har sagt det flere gange nu, så hvorfor skulle det være en løgn?
Jeg panikker. Er Marcus Gunnarsen, skolens største player, seriøst vild med mig?
Min sjæl går amok, jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre, jeg kan ikke sige jeg er også vild med dig for det er jeg jo ikke... så det ender med at mine læber lander på hans. Han kysser med,
lige da han opfatter situationen.
Det bliver intimt. Badeværelset er mørkt omkring os, og jeg kan pludselig mærke hans hænder snor sig om mine hofter.
Jeg kan også mærke at han smiler stort indimellem kysset. Jeg hopper ned fra vasken og vi bevæger os tættere på toilettets væg. Han skubber mig op ad den og bevæger sine hænder op og ned ad min ryg.
Min grænse går da han begynder at pille ved kanten af min top, der trækker jeg mig.
Han kigger skuffet på mig. Jeg smiler et lille smil på tanken om hvad der lige skete.
"Godnat Marcus" griner jeg og går ud ad døren med ham i hælene. Da vi når til døren til ham og Martinus' værelse siger han: "Godnat Karoline".
Vi går hver til sit, jeg lægger mig ned i sofaen. Jeg kan ikke lade være med at smile ved tanken om at han rent faktisk var vild med mig, og kysset.
Ikke lige hvad jeg havde drømt om; at kysse Marcus Gunnarsen på et badeværelse i et fremmed sommerhus.
Men det var hvad der lige var sket.
Jeg falder i dyb søvn med et smil om læben.
___________________________
Jeg ved ikke med dig, men jeg har en god følelse lige nu...
YOU ARE READING
he is a heartbreaking bad boy - M.G (dansk)
FanfictionKaroline skal tilbage i skole efter sommerferien. Hun finder ud af at klassens største playboy er vild med hende. Får hun følelser for ham? Hvem er han? Er det hele bare et spil? Hvilke underlige følelsesmæssige udviklinger vil hun gå igennem? Hvad...