Partea 2
Elysa decisese să păstreze pentru ea adevărul. N-avea nicio idee de ce Kirra se manifestase așa, dar sigur nu o făcuse cu bună știință. Aceasta era ultima lor seară și nu aveau loc de alte probleme.
O oră și jumătate mai târziu, aleșii erau gata de cea mai lungă și frumoasă seară pe care o vor petrece cu toții. Ultima în care vor fi prezenți toți, în afară de Eric.
Tina se îmbrăcase lejer, cu un pulover care în partea de sus era gri spre un albastru închis, ce se transforma în partea de jos într-un bleumarin și apoi în negru. Blugii negrii ce îi purta aveau o tăietură, pe fiecare parte, în zona genunchilor. Ca accesorii alesese o pereche de cercei bleumarin, în formă de triunghi și o brățară tare stranie, care odată atașată la mână părea că două brațe în miniatură, negre, sclipitoare, al unui schelet uman îți îmbrățișau încheietura. Tina decise să se fardeze simplu și natural, părul și-l strânse într-un coc mare și puțin ciufulit. Se încălță cu niște botine negre, cu talpă înaltă, stil toc și gata! Era pregătită pentru...club? Poate doar sufletește, sau poate nici măcar atât.
Oliver fusese obligat din toate punctele de vedere de către unica lui blondină, Carla. Nu avea de ales..., chiar dacă el nu avea ce căuta într-un pub, club, ce-o fi, trebuia să strângă din dinți. Timiditatea nu-l ajuta deloc, dar cu Carla lângă el se putea simți bine. Și de asemenea, Carla îi și compuse ținuta: un pulover cu mâneci trei sferturi, subțire și gri; o pereche de blugi argintii mulați și niște bocanci gri închiși.
— O, Carla, arăt ridicol îmbrăcat așa! se văită Oliver, oftând prelung.
— Știu, dragule. Asta era și ideea..., nu toate au voie să se uite la tine! râse Carla mulțumită. Oliver își dădu ochii peste cap, "punând botul".
Carla purta niște blugi crem, simpli, un tricou alb, cu un model ciudățel, cu mai multe mâini ce aveau manichiura roz și o geacă de blug, potrivită de groasă și crem. Își luase poșeta albă din piele și cu franjuri, iar în picioare purta niște teniși de aceeași culoare, doar că părțile laterale erau cu sclipici crem-maroniu. Machiajul și-l făcuse asemănător cu cel al Tinei, doar că al ei era mai pastelat. Ca accesorii își puse la gât un fel de coker, dar ca o bandă, de catifea, albă, cu sclipici auriu; și o pereche de cercei mici, pătrați, crem. Părul și-l strânse într-o coadă normală, prinsă mai de sus. Clar nu era o ținută de club, dar fusese decentă pentru Oliver.
Michael se îmbrăcase simplu și modest, în negru. Avea un pulover, o pereche de blugi, niște ghete, toate negre. La degetul inelar de la mâna stângă purta un inel negru, cu un craniu mic, argintiu. Îi era de ajuns părul său, puțin mai lung decât ar fi trebuit, dar perfect, blond-auriu, ce îl făcea să strălucească precum o stea în mijlocul beznei. Și cu lumina lui puternică și fermecătoare ar fi putut oricând aprinde alte suflete care să devină dependente de sclipirea lui în întuneric. Iar Ely era una dintre victime.
Kirra își ondulase părul roșcat, lăsându-l lejer pe spate. Se îmbrăcase cu un hanorac galben muștar, pe partea din față având un desen cu o paletă albă de culori pentru pictori, lucru ce demasca admirația ei pentru orice fel de artă. În partea de jos purta o pereche de jeanși trei sferturi, cu câteva tăieturi și rupturi dezordonate. Își luase niște adidași galbeni, cu un model ce arăta de parcă ar fi fost stropiți cu mai multe culori. Ca accesorii nu folosise decât o brățară circulară aurie la mâna stângă și bineînțeles, nelipsitul ei inel care nici măcar nu și-l putea da jos. Kirra nu se deranjase să se machieze, doar se dădu pe buzele ei pline, de un rozaliu palid, cu un luciu de buze aproape transparent. Ea nici măcar nu știa dacă-i o ținută potrivită clubului sau unui loc asemănător, însă nici nu o interesa. Roșcata n-ar fi călcat în astfel de locuri, dar avea să facă o excepție de această dată, deși detesta aglomerația, fumul de țigare și oamenii dubioși care frecventau astfel de locuri.
CITEȘTI
Uᴍʙʀᴇʟᴇ Tʀᴇᴄᴜᴛᴜʟᴜɪ
Ficção CientíficaAl doilea volum al seriei: "Focul Vieții". Trebuie să știi ce vrei pe moment măcar. Căci în viitor nu ai de unde să știi ce va urma, dacă te vei schimba, dacă oamenii te vor face să-ți schimbi alegerile... Așa făcuse și săraca roșcată și anum...