Díszmadarak

198 14 4
                                    

-Kacsintás. Családi örökség. -próbál segíteni  Zuho.
-Szóval akkor családi viszonyban vannak?? De hogyan? - döbbenek le. -Megvan! Hwiyoung és Ji Woo lánya Soo Gi! - ezt a bejelentésemet döbbent csend fogadja.
-Jaj srácok csak vicceltem, gőzöm sincs milyen családi viszonyról zagyváltok... - nevetem el magam.
-Hát az úgy van... -kezdi el Jaejoon. - hogy Soo Gi és Hwiyoung anyukája testvérek. De van még egy húguk, aki nem más, mint Ji Woo tanárnő. -HOGY MICSODAAA???? De akkor..
-De akkor Soo Gi te már ismerted a fiúkat? - jut eszembe.
-Aha persze. -vigyorog rám.
-És képes voltál egy szót se szólni miközben meséltem???
-Mit meséltél? -kérdezett rá Rowoon.
Ezt nem hiszem el. Hogy lehetek már megint ilyen béna? Elszóltam magam. Most megint magyarázkodhatok....
-Öhm semmit.
-Dehogynem, elmondta, hogy találkozott veletek. - vágta rá Soo Gi. Na jó, tuti ki fogom nyírni ezt a csajt..
-Igeen elmondtam, mert megkérdezted korábban és gondoltam válaszolok rá. - néztem rá szúrós szemmel.
-Igen, ez igaz, de akkor miért hívtál el, amikor már ott álltunk a sorban? Miért nem mondtad el kajálás alatt? - vigyorog rám szemtelenül. Na mindjárt kiderül, hogy Rowoon meg a tesója, hiszen ő szokott így vigyorogni...
-Meeeert.... - Bakker ebből hogy másszak ki úgy hogy nem égetem le még jobban magam?
-A közös kajálás miatt? - mosolyog Rowoon ugyanúgy, mint Soo Gi.
Nem is! Lehet, hogy ikertesók!!!
-Miiii neeem vagyis az volt, hogy... aaaaa.... az agyamra mentek... - adtam fel végül majd kínomban (mivel tudja még fokozni a bénaságát valaki? Hát pont azzal amit csináltam....) Ugyanis ekkor hirtelen elhatározásból megfordultam és elfutottam. Gratulálok Kata! Mit kell csinálni ha jön egy probléma? Elfutni persze... Mi mást?
Na de hova menjek??? Ú, tudom, a tetőre, mert ott kiszellőztethetem a fejem és talán vissza is áll normális színűre az arcom. Így nem törődve Rowoon kiáltásával, felszaladtam a nemrég felfedezett kis helyemre.
Most itt állok és bár van egy kis szél, mivel süt a nap, így az esélye, hogy tüdőgyulladást kapok csak 80%... Viszont pont rálátni a folyóra, ami meg nagyon szép. Meg valamennyire magára Szöulra, de inkább csak az itteni környékre.
Egy fél percig csak bámulok ki a fejemből, majd érkezik egy nagyobb fuvallat és ügyesen úgy döntök, hogy azt játszom, hogy egy hajó elején állok, így kitárom a karom és csak állok a széllel szemben... Ám egyszer csak azt érzem, hogy valaki egy pulcsit rak a vállamra és megkérdezi.
-Te is szeretsz itt lenni? - hallom meg valaki hangját. Vajon ki jött ide?? Vagyis mégse... azt hiszem tudom. Igen. Ez Rowoon ... És mikor erre rájövök még ha önkéntelenül is, de egy nagyot dobban a szívem.
-Csak nemrég fedeztem fel, de igen nagyon tetszik ez a hely. - válaszolok és megfordulok. Ott áll előttem egy szál pólóban. Nem is tűnt fel eddig, hogy egész helyes fiú.... Kata! Állj le!
És ekkor veszem észre:
-De hol a pulcsid? Meg fogsz fáz... -és ekkor rájövök, hogy azért van egy szál pólóban, mert nekem adta a pulcsiját.
-Jesszus bocsi, már adtom is vissza. - venném le magamról, amikor megérinti a karomat és mélyen a szemembe néz.
-Nem kell. Tényleg. Tartsd meg nyugodtan. -
Ez szuper, de hogy lehet valakinek ilyen gyönyörű szeme? Olyan amiben ennyi érzelem csillog. Ez...
És ekkor észreveszem magam. Mit is csinálok tulajdonképp? Állok a tetőn egy fiúval, az ő pulcsijában és csak bámulom, miközben ő valószínűleg mindenhol akarna lenni, csak itt nem....
-Akkor nagyon köszi. - mosolyodok el. -Amúgy totál leégettem magam előttetek?
-Előttem már tegnap megtetted, szóval... - vigyorog rám.
-Ne már! De gonosz vagy! Amúgy csikis vagy?
-Öö igen egy picit. Miért? - HA! Most te maradtál alul, ugyanis megtudtam az egyik gyenge pontodat.
-Ezt szerintem kár volt elmondanod! - mosolyodok el "gonoszan" majd felkiálltok:
-Vigyázz ha kedves az életed! - és elindulok felé, viszont erre már leesik neki, hogy mit akarok, így elkezd futni én meg utána.
-Simán utolérnélek, csak mindig adok egy kis előnyt az öregeknek...
-A kiknek? Öregeknek? - Néz hátra tettettett felháborodással. - A kisbabáknak meg otthon van a helyük! - nyújtja ki a nyelvét.
-Na ezért most meglakolsz! - kiáltok fel és kétszer olyan gyors tempóra kapcsolok.
Nem tudom hány perce futosgáltunk már a tetőn, amikor egyszer csak meghallom Youngbin hangját:
-Élvezitek? - erre mind a ketten odanézünk és ott áll az ajtóban Soo Gi és a másik 8 tag. Hupsz. Ez kínos.
-Csikizős fogócska szerű valami? -kérdezi Taeyang.
-Aha. - válaszolok meglepetten.
-Beszállhatunk? -kérdezi Dawoon.
-Mi? Ja, aha, persze. -állok ott tátott szájjal.
-Akkor támadáás! -kezd el felém futni Chani, majd észbekapok és nevetve indulok el.
Ezek után nem tudom mennyi ideje hülyéskedtünk ott fenn a tetőn, amikor egyszer csak mufurc jelent meg az ajtóban.
-Mi ez a lárma gyermekeim? Maguknak nem ebédelniük kéne? Mondjuk mit is gondoltam, hiszen mi mást csinálnának a díszmadaraink, mint valami megszokottól eltérőt? Na menjenek lefelé az ebédlőbe, már 14.20-van, igyekezzenek!
-Igenis uram! - vágtunk rá kórusban, majd miután eltűnt az ajtóból, mindannyiunkból kirobbant a nevetés. Miután sikeresen lenyugodtunk, bár még mindig vigyorogva, de lementünk az ebédlőbe, viszont az biztos, hogy egy jelenség voltunk... 9 fiú és 2 lány, ahogy hatalmasakat nevetve átvonulnak az épületen. És ami a legjobb, hogy a fiúk elvileg már debütált, "megkomolyodott" idolok. Haha jó vicc. Minden eszembe jut róluk, csak a komoly nem.
Ebéd után megint elbúcsúztunk egymástól, majd mindenki ment a maga dolgára. Vagyis majdnem...
-Rowoon! Várj egy percet kérlek! -futottam utána, mire rögtön megfordult.
-Igen?
-A pulcsid. Nagyon köszi.
-Nem emlékszel mit mondtam a tetőn? Az a tied, megkaptad. Nekem hatszáz másik van. Tényleg. És majd ha megkapjátok a termeteket, ami csak a tiétek lesz, ahol lehet dumálni, aludni, enni, gyakorolni, zenét hallgatni, vagy  akármi, akkor majd ott rakd be a szekrényedbe és akkor ezentúl ha fel akarsz menni, lesz pulcsid és nem fázol meg. - mosolyog rám. Ez most komoly? Örökre megkapom a pulcsiját? Lesz egy Rowoon pulcsim? Úú, majd eladom eBay-en jó sok pénzért. Nem dehogy, csak viccelek. Senkinek nem adom oda ezt a pulcsit, úgy fogok vigyázni rá, mint a szemem fényére. Hogy miért is? Khm. Ezt egyenlőre inkább hagyjuk... Helyette menjünk a többiekhez!
Így megköszöntem neki, majd elszaladtam. Persze a pulcsi maradt rajtam. Remélem ma már nem lesz olyan hatalmas tánc, mert akkor estig rajtam maradhat...
Miután kb beestem a terembe, fél perc múlva érkezett Ji Woo tanárnő.
-Sziasztok! Örülök, hogy mindenki itt van időben (itt csak szerintem nézett egy pillanatra rám? Talán látta ahogy futok a terem felé? Kíínos....). Először is kezdjük azzal, hogy elmondom, hogy hogyan fog zajlani a gyakornoki életetek. Szóval ugye két csoportra vagytok osztva. Külön fogtok táncolni tanulni, ugyanis ugye másfélék a koreográfiák. Ezen kívül viszont ami még lényegesebb, az a hangotok. Így a mai délután azzal fog telni, hogy azt is felmérjük, hogy kinek milyen. - Erre mindenkinek leesett az álla kb... MA?- Igen, lehet mondani, hogy így nem is tudtatok készülni rá, - folytatja a tanárnő - de akinek jó hangja van, az bármikor tud énekelni. Másrészt meg milyen idol az, akit megkérnek, hogy énekeljen valamit, viszont ő közli, hogy sorry de nem készültem fel rendesen?!? Hát az biztos, hogy mi nem ilyen embereket keresünk, hanem igazi tehetségeket...
Szóval annyi lesz a feladatotok, hogy kaptok egy ismertebb dalt amit először elénekeltek, majd a rap részeiket elrappelitek. Végül közös éneklésként kiválasztottuk az egyik listán szereplő dalt. Szóval nem kell megijedni, az összes dal a listáról van, amit át kellett nézni. - Na hát ez volt az a pillanat amikor mindenki egyszerre kezdett dumálni. Egyesek felháborodtak, egyesek arról beszéltek, hogy ők ezt nem tudják megcsinálni, és voltak az olyanok mint én, akik csak ültek szótlanul...

Nem hiszem el! (SF9 - Rowoon ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora