When you lose someone, its stay with you.always reminding you about how it is to get hurt
💝
"I'm sorry sayang..I have to"kata wanita itu.tanganya mengusap lembut pipi lelaki dihadapanya.
Yaa.dia harus pergi.ini sahaja peluang keemasan baginya untuk melanjutkan pelajaran di negara orang.
"Banyak2 tempat kenapa sampai UK?kenapa tak sambung dekat sini je?"tanya lelaki itu.
UK kot..bukan Ulu Klang tapi United Kingdom.
Hello?!kau pikir dekat ke?memang lah aku banyak duit tapi.
URGHHH!!
Risau dia mendengar berita bahawa wanita dihadapanya akan pergi menyambung pelajaran ke UK.Pasti dia akan merindui wanita kesayanganya ini.
"dekat sana lebih banyak pengalaman."jawab Zafira
"Macam mana kalau rindu nanti?hurmmm.."adu lelaki itu
Senyuman terus terlakar dibibir wanita itu.dia tahu dimana tempatnya dihati lelaki itu.lantas tangan lelaki itu digenggam lalu dicium lembut.
"Alaaa sayang..tak lama pun.3 years and after that I akan balik Malaysia.kalau rindu skype kan ada"
"Tak sama!!"bentak lelaki itu
"Tak pun sayang boleh datang sini.why not?"
"Yeah.i know i can but u have to promise babe."tangan wanita itu dikucup lembut.
"I promise lepas I habis semua I akan balik."
"Lepas habis study kita nikah?"cadang lelaki itu.
Senyum nipis dihadiahkan kepada lelaki itu.
Kahwin?maybe yes maybe not.
Satu perkataan yang tak pernah terlitas difikiran dia sekarang.
" kalau ada jodoh kita nikah."katanya.jawapan paling selamat diberi.
"Okey, times up.kejap lagi nak berlepas dah.got to go now sayang"satu kucupan dihadiahkan dipipi lelaki itu sebelum dia beransur pergi.
"Hurmm.tak pa lah love you sayang.hati hati jaga diri jaga hati u untuk i."kata lelaki itu sambil tersenyum hambar.
"Love you too..muahh" flying kiss dihadiahkan kepada lelaki dihadapanya.
Beg roda berwarna hitam ditarik menuju ke balai pelepasan.
💝
4 tahun berlalu..
"Sudahlah Rash..jangan difikirkan lagi."
YOU ARE READING
Mr. Prince Ice Berg
RomancePerubahan plot dibuat!! Tengku Arash Ezaril&Airis Hanani 🐯 "Rash" "Ye" "Macammana nak pikat hati lelaki?" "Siapa?" "Awaklah.saya nak pikat hati awak" "nonsense" 🐯 "Andai satu hari nanti saya dah tiada ruang dihati awak lagi. Izinkan saya pergi"- A...