Katie, bugün yaşadıklarını düşündü. Jacob onu diğer sürüdekilerle tanıştırmıştı. Diğer alfa Sam başta biraz sert görünsede kısa bir süre sonra aslında öyle olmadığı ortaya çıkmıştı. Eşi Emily de güler yüzlü sakin bir kadındı. Katie, Jared ve Paul'a da ısınmıştı. Paul başta ona karşı güçlerini kullandığı için dik dik baksa da Jared'ın şakaları ve Sam'in ısrarı sonucunda yumuşamıştı. Katie, Collin ve Brady ile tanıştığında onların gördüğü en heyecanlı ve çocuksu kurt adamlar olduğunu düşündü. Onlardan daha genç olan kurt adamların nasıl olduğunu hayal edince kıkırmadan edemedi. Sadece Seth'ten bir yaş küçüklerdi fakat onun kadar olgun durmuyorlardı. Seth'te oldukça güler yüzlü ve neşeliydi fakat onlarda olmayan farklı bir olgunluğa daha sahipti sanki.
Bunları düşünürken genç kızın aklına gördüğü rüyalar geldi. Rüyaları ilk gördüğü zamanlar neredeyse bütün kurtların öldüğünü görüyordu, fakat ilerleyen zamanlarda rüyalarında kurtları korumanın yollarını bulmaya başlamıştı. Tek bir kurt hariç, Seth... Seth her seferinde ölüyordu. Katie ya onu kurtarmak için çok geç kalıyordu ya da Seth, genç kızı korumak için kendini feda ediyordu. Seth'ten uzak durmalıydı. Onun için kendini feda etmesine dayanamıyordu bu gerçekten acı vericiydi. Hala onun kanının sıcaklığını hissedebiliyordu. Bunu düşündükçe midesinin bulandığını hissetti.
Kapısının çaldığını duyunca irkildi kendini toparlayıp kapıyı açmaya gitti, gelen Jacob'tu. Kapıya dayanmış sırıtıyordu.
"Selam kedicik nasılsın?"
"İyiyim, sen."
"Harikayım. Aslında seni tanıştırmak istediğim birileri var."
Katie'nin gözleri sevinçle parladı.
"Yoksa! Beni onunla mı tanıştıracaksın?"
"Tam üstüne bastın. Hadi hazırlan seni bekliyorum."
Katie koşarak gardırobundan kıyafetleri seçti. Üstüne siyah bir tişört altına da siyah bir jean geçirdi örgülü saçlarını çözdü. Ayakkabıları geçirdi ve hazırdı. Jacob onu göz ucuyla süzdü.
"Bu kadar kısa sürede muhteşem görünüyorsun."
"Ah, abartma Jake."
Yol boyunca Jacob ona birkaç şey daha anlattı. Çoğu Katie'yi güldürdü. "Vampirlerin bile tuhaflıkları varmış" diye geçirdi içinden. Eve geldiklerinde Edward onları kapıda karşıladı. İçeri girdiklerinde herkes güler yüzle onları bekliyordu.
Katie, Jacob'ın doğrudan baktığı kızı gördü. Çok güzel bir yüzü vardı, ten rengi diğerlerine nazaran daha canlıydı. Saçları omuzlarından aşağı ahenkle dökülüyordu. Bu Renesmee olmalıydı. O sırada ufacık yüzünde kocaman gülümsemesi olan bir kız ona yaklaştı."Merhaba ben Alice. Evimize hoşgeldin Katie."
Katie biraz şaşkın bir telaşlı bir edayla kızı yanıtladı.
"Memnun oldum. Beni ağırladığınız için teşekkür ederim."
Alice yeniden gülümsedi.
"Bu kadar resmi olmana gerek yok tatlım. Hadi gel seni diğerleriyle tanıştırayım Jacob'ın bunu akıl edeceği yok gibi."
Katie kıkırdayarak yanıtladı. "Peki."
"Bu Carlise yanındaki güzel bayan ise Esmee. Köşede duran Jasper kendisi benim eşim. Şurdaki güzel sarışın Rosalie ve iri olanda Emmet. Ve bunlarda Edward ile Bella. Sonra olarak Jacob'ın yanında duran. Renesmee o bir-"
Edward, Alice'in lafını böldü.
"Aslına bakarsan kardeşim bizleri biliyor. Jake ona her şeyi anlatmış. Sana benzeyen bir yönü var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu (Seth Clearwater)
FanficJacob'un L.A 'da yaşayan kuzeni Katie Black La Push'a geri taşınır, ailesi hakkında öğreneceği yeni şeyler ve Seth'in onu görür görmez mühürlenmesi karmaşık olayları daha da karmaşıklaştıracaktır.