ÖKSE OTUNUN ALTINDA

36 1 1
                                    

     Bugün Aralık'ın 26'sı. Yeni yıla girmeye tam beş gün kaldı ve tüm yıl peşimde gezen aşk beni terk etti.Ama neden?Neden beni terk etti?Oysa ben onu terk etmemiştim.

     Geçen sene bir giyim markasının dilek ağacına tüm aşkımla bağlamıştım o kırmızı kurdeleyi.Bütün yıl aşkla yatmış,aşkla kalkmıştım.Beni seven bir sevgilim oldu derken,beni terk etti.Yılbaşından önce buluşacaktık.Yılbaşında sımsıkı sarılacaktık ama terk etti işte.

      Diyecek söz bulamıyorum.Arkasından küfür bile edemiyorum.Onunla o kadar güzel bir gün geçirmiştim ki bir rüyadaydım sanki. Aralık'ın 2'siydi.Evden uzakta.Ellerim ellerinde,gözlerim gözlerindeydi.Hayatımın en anlamlı günlerinden biriydi.

      Ama aşk bitmişti ve elimden bir balık kayıp gitmişti.Bu balık öyle bir balıktı ki ela gözleri ve bin bir renkte pulları vardı.Ona hız verirdi suyun içinde.

      Bitti işte.Daha ne diyeyim.Daha ona lezzetli yemekler bile yapacaktım.Köpeğiyle oyunlar oynayacaktık ama hepsi bir hayaldi işte.

      Artık yeni bir yıla giriyoruz.Sadece beş gün kaldı.Yeni yıla girerken saat 12.00'yi vurduğunda sarılacaktık ve ökse otunun altında dudaklarımız arkadaş olacaktı,belki.

      Ama dilerim ki o ökse otunun altında dudaklarımız arkadaş olmaz.

Şeftali Kız,Muz ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin