Tento Diel by som rada venovala mojej dokonalej BFF Emuške :* Ems ďakujem za pomoc s príbehom :*
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na druhý deň ráno som sa zobudila s úsmevom na tvári.
„Niki asi ťa teta dnes zabije!“ povedala Klára keď som vyšla z kúpeľne.
„Prečo?“ nechápala som. Podala mi časopis. Hneď na titulnej strane som bola ja a Harry ako vychádzame z čajovne. ZDÁ SA ŽE HARRY STYLES SI NAŠIEL ĎAĽŠIU OBEŤ! VIE TOTO NEVINÉ DIEVČA S KÝM MÁ TÚ ČESŤ! Riadne ma to zaskočilo. Nechápala som čo mysleli tou ďalšou obeťou! Nalistovala som si ten článok a čítala som!
„Zdá sa že Harry opäť raz vyrazil na lov! Tento krát si uchytil krásnu brunetku! Je to jedna z jeho ďalších dievčat na jednu noc? Vyzerá to tak že si čoskoro pripíše meno aj tohto dievčaťa na listinu tých s ktorými spal! A ako vieme tento zoznam nie je krátky. Zdá sa že jeho sexuálne chúťky sa len tak ľahko nedajú utíšiť! Nečudo že nemá trvalý vzťah!...“ bola som v miernom šoku. Je možné že by ma chcel len dostať do postele a potom nechať tak? Bol by toho naozaj schopný!
„Ty máš teda šťastie! Chodiť so samotným Harrym Stylesom!“ povedala po chvíli Klára. „Momentálne je asi najpopulárnejší chalan na celom svete! Každá baba by sa s ním chcela stretnúť! Majú super skupinu! Zayn je tiež ich členom!“
„Ja s ním nechodím! A najpopulárnejší chalan? Tak to sa budeme musieť porozprávať! A že trochu slávnejší!“ bola som nahnevaná že mi to nepovedal! A zistenie že sa so mnou s najväčšou pravdepodobnosťou chce len vyspať bolo asi najhoršie! „Klári ten časák strige nesmieš ani len ukázať jasné! Ak sa to dozvie tak som na mieste mŕtva!“ rýchlo som sa obliekla a utekala som do školy!Na Kláru som ani nečakala. Išla som radšej pešky potrebovala som si utriediť myšlienky! V škole som sa nevedela na nič sústrediť! Hlavou mi stále behali myšlienky že mi Harry klamal! Hneď ako zazvonilo na koniec poslednej hodiny som volala Harrymu.
Harry
„Dajte ich mne ja sa o ne postarám!“ navrhol Zayn
„Tak to určite! Hneď zajtra by si ich minul na tie hovadiny do vlasov! Dáme ich pekne Liamovi! Ten sa o ne postará!“ povedal Niall a tak všetci dali peniaze Liamovi. Ešte stále som nemohol uveriť že sa tu na mňa stávkujú!Na druhý deň som volal Nikol chcel som sa s ňou stretnúť! Musím priznať že sa mi páči! Je to naozaj pekná baba. Išli sme spolu na čaj a skvele sme sa bavili. Teda až do vtedy kým nás nevyfotil nejaký sprostý novinár! Domov som prišiel vytešený ako malé decko na Vianoce.
„Kde si bol?“ to bola prvá Zaynova otázka
„Vonku s Nikol! Prečo?“ nechápal som
„Niall naval mi tie čipsi! Mal som pravdu!“ kričal
„Tu máš!“ neochotne mu ich vrazil do rúk „Tak čo? Už spolu chodíte? Alebo si ju už oficiálne pretiahol!“
„Nie! Ani jedno! Sme len kamaráti!“ začínal som sa na nich hnevať
„Liam práve si prišiel o 70 libier!“ zakričal škodoradostne Zayn
„A ty o 40!“ Vrátil mu to s úsmevom!
„Takže v hre som zostal už len ja a Niall!“ tešil sa Louis
„A to si hovoríte priatelia!“
„Hádam sa na nás nehneváš Hazza! Je to len nevinná stávka!“ potľapkal ma po pleci Louis „No a keď sme už pri tom bol by pre teba veľký problém pretiahnuť ju behom tohto týždňa? Vieš bol by som rád ak by som to vyhral!“ povedal potichu
„Héééj! Podplácanie neplatí!“ zaškriekal Niall
„Louis že ťa huba nebolí!“ nahneval som sa odišiel do izby
„No tak Hazza! Bol to len žart!“ no po chvíli dodal „Ale aj tak nad tím popremýšľaj!“ zavrel som sa v izbe a ľahol si na posteľ. Bože čo si to o mne myslia! Že pretiahnem každú ktorú stretnem! No dobre musím priznať doteraz to tak bolo! Ale Nikol je iná! A sľúbil som jej že sa nebudem o nič pokúšať. A ja svoje slovo vždy dodržím! Teda skoro vždy!
YOU ARE READING
Second Chance (Harry Styles FanFiction)
FanfictionNikol Liesková je obyčajná 17 ročná baba ktorá sa nie práve najlepším spôsobom vyrovnáva s rozvodom jej rodičov. Mama jej výchovu nezvláda a preto ju pošle na "prevýchovu" k jej 70 ročnej tete Alici do Londýna. Jej teta je na ňu veľmi prísna, a pret...