Nikol
Konečne som to mala za sebou! Mala som pocit že každú chvíľu skolabujem.
„Pani Stylesová gratulujem! Je to dievčatko!“ usmial sa doktor
„Mohla by som poprosiť meno pre toto krásne dievčatko?“ spýtala sa sestrička. Nemusela som dlho rozmýšľať hneď som vedela odpoveď
„Darcy Klára Styles!“ viem stredné mená sa dávajú po rodičoch ale bolo mi to jedno! Nebyť Kláry nikdy by som sa s Harrym nedala zase dokopy. Takže je to taký prejav vďaky. Potom ma previezli na izbu a malú Darcy dali na ruky. Bol to úžasný pocit. Bola taká malá. Hneď na to sa rozleteli dvere a dnu sa dovalil Harry. Hneď za ním boli aj ostatný.
„Bože môj konečne si tu! Už som myslel že odpadnem! Musel som si privolať aj pomoc!“ usmial sa
„Veď to vidím.“ Usmiala som sa aj ja „No ocinko a teraz pozdrav svoju malú princeznú! Darcy Kláru Styles!“ pozrel sa na ňu a oči sa mu rozžiarili šťastím.
„Bože je taká maličká! A krásna!“
„Zober si ju na ruky!“
„Ale čo ak jej ublížim!“ vystrašil sa
„Nič sa jej nestane!“ a tak si ju vzal na ruky
„Bože! Že si vás môžem odfotiť! Ste taký krásny!“ a Perrie už vyťahovala mobil z vačku. Potom ku mne prišla Klára. Všetci sa išli rozplynúť nad malou a tak sme sa mohli porozprávať.
„Vieš o tom že stredné mená sa dávajú podľa mien rodičov?“ spýtala sa
„Ja viem ale musela som! Nebyť teba nikdy by som sa nedala s Harrym zase dokopy! A navyše si moja BFF! A navyše je to krásne meno!“ potom začala Darcy strašne plakať.
„Ajaj! Niekomu sa u ocka nepáči!“ zamračil sa Harry
„To bude tým že nás je tu toľko! Asi by sme mali ísť!“ usmiala sa Danielle.
„Mala by si začať zvykať! Lebo toľko novinárov čo okolo seba bude mávať!“ dodal Niall
„Harry asi si ju od vás niekedy požičiame aby sme mali nácvik!“ zasmial sa Louis
„To určite! Z mojej dcéry žiadneho pokusného králika robiť nebudeš! Je len NAŠA!“ rázne odmietol Harry
„Nácvik? Niečo mi ušlo?“ nechápala som
„Jáááj! Pravda. Ty ešte nevieš najnovšie novinky! Tuto El a Tommo budú mať bábo!“ usmiala sa Dan
„To vážne?!“ žasla som „Tak to gratulujem! V ktorom mesiaci si?“
„V 2“ usmiala sa
„No Hazza zdá sa že nám končia zlaté časy! Už nebudú žiadne žúrky! Ani behanie po baroch!“ potľapkal Louis Harryho po pleci.
„Veď toto Tommo! Už sa budeme musieť venovať len deťom!“ povzdychol si Harry
„Bože správate sa ako keby ste mali ísť na šibenicu! Mali by ste sa z toho tešiť!“ okríkol ich Zayn. Potom prišla dnu sestrička.
„Prepáčte ale návštevné hodiny sa skončili! Musím vás požiadať aby ste odišli.“
„Iste už ideme.“ povedal Harry a malú mi zase podal. „Pred dverami budeš mať ochranku. To aby sa sem nedostal nejaký doterný paparazzi. Hneď zajtra ráno prídem!“ malej dal pusu na čielko a mňa jemne pobozkal. Všetci odišli. Krátko na to som zaspala.O rok neskôr
Ani sme sa nenazdali a už sme oslavovali Darcyne prvé narodeniny! El a Louisovi sa narodil chlapec. Presne ako Louis vždy chcel. Malý Louis Kevin Junior bude mať 5 mesiacov. Doma sme mávali občas hotovú škôlku! Louis aj s malým k nám chodili pomerne často. A keď sa k tomu pridal ešte aj Niall s Theom a Liam s Lux! No mali sme čo robiť aby nám nepodpálili dom! Raz musel Harry odísť na turné. Nebolo na tom nič zvláštne. Cestovali po svete v jednom kuse. V tú noc pred jeho odchodom sa mi sníval strašný sen. Harry stál v plameňoch a načahoval sa po prívesok delfína na jeho mobile. Mala som z toho zlý pocit. Ráno som sa o neho strašne bála.
„Harry bojím sa o teba!“
„To pre ten sen? Zlato neboj! Nič sa mi nestane! Bol to len sen!“ pobozkal ma a malú si vzal na ruky. „Budete mi chýbať Baby! Darcy poslúchaj maminu jasné! Nie že budeš zase robiť hlúposti!“ Darcy mu dala pusinku na líce. Ja som si ju vzala k sebe.
„Darcy zakývaj ocinkovi!“ nabádala som ju keď Harry nasadal do auta. Spoločne sme mu zakývali a vošli zase dnu.
YOU ARE READING
Second Chance (Harry Styles FanFiction)
FanfictionNikol Liesková je obyčajná 17 ročná baba ktorá sa nie práve najlepším spôsobom vyrovnáva s rozvodom jej rodičov. Mama jej výchovu nezvláda a preto ju pošle na "prevýchovu" k jej 70 ročnej tete Alici do Londýna. Jej teta je na ňu veľmi prísna, a pret...