13. Diel

939 53 0
                                    

„Rada! Ak môžem.“ Pokúsila som sa o úsmev
„Isteže môžeš! Tak poď ukážem ti izbu kde budeš spať. Myslím si že cestu poznáš aj sama!“ usmiala sa a zaviedla do izby kde sme voľakedy spolu bývali. „Jedine v tejto izbe sa toho veľa nemenilo! Vzali sme odtiaľto moju posteľ a preniesli vedľa! Teraz je toto taká hosťovská izba. Inak je všetko po starom. Dokonca aj tvoja posteľ je stále pri okne ako voľakedy! Tak vybaľ sa ja zatiaľ skočím pozrieť či je už hotový obed!“ odišla.

Tá izba bola stále taká krásna ako pred tím! Vošla som do kúpelky. Až na sprchový kút bola rovnaká! Nahla som sa do vane. Je to tá istá vaňa v ktorej som... v ktorej som preplakala celú noc! Tá spomienka bolela. Tak som sa spamätala a vyšla von. Zastavila som vo dverách a pozrela sa na posteľ. Presne takto som stála keď si po mňa Harry prvý krát prišiel! A hodil na mňa ten krásny úsmev! Spamätaj sa Nikol!!! Ohriakla som sa Je to preč!! Musíš žiť ďalej a na neho zabudnúť!! Vybalila som sa išla dole za Klárou. Po obede som už musela ísť na schôdzku s klientom. Pred vchodom do budovy na mňa už čakal kolega Alex. Spolu sme vstúpili do budovy a aj do kancelárie. Sadli sme si za stôl a čakali sme na klienta. Po chvíli dnu vstúpili 4 chalani. Keď som zbadala kto to vlastne je skoro som odpadla.  To oni sú tí klienti? Pane bože a čo teraz!! Rovno predo mnou stáli Niall, Zayn, Liam a Louis!!! Trochu mi odľahlo keď som zistila že Harry tam s nimi nie je.

„Vítam vás páni! Posaďte sa. Začneme s návrhom.“ Povedal Alex. Všetci si posadali. „Toto je Nikol Liesková! Ona navrhuje logá pre kozmetiku. Jej poviete všetky vaše predstavy a ona ich nekreslí.“
„Vaše meno je mi nejaké povedomé! Nestretli sme sa už náhodou?“ spýtal sa Louis. Stŕpla som pane bože pane bože!!! Čo ak ma spozná?!!
„Možno že ste ho počuli v súvislosti s nejakou značkou!“ snažila som sa hovoriť suverénne aby sa mi netriasol hlas.
„Asi áno.“ povedal a už sa nad tím viac nezamýšľal
„Tak povedzte mi ako by malo vyzerať logo. Respektíve čo chcete aby na ňom bolo.“ Snažila som sa sústrediť na prácu.
„Nemali by sme počkať aj na Harryho?“ spýtal sa Niall. Hneď ako to dopovedal rozleteli sa dvere na kancelárií a dnu vošiel Harry. Srdce mi začalo byť rýchlejšie a do očí sa mi tlačili slzy. Preboha prečo prišiel?!! Nemohol ostať tam kde bol?!!
„Prepáčte že meškám! Musel som si ešte niečo vybaviť.“ Sadol si oproti mňa „Tak môžeme začať?“ spýtal sa ma
„Áno! Iste...tak ako by ste si to predstavovali?“ potom som sa pozerala už len na papier a kreslila som to čo mi hovorili. Ceruzku som držala tak pevne že som mala pocit že ju každú chvíľu zlomím. Celý čas som sa nemohla zbaviť pocitu že sa na mňa pozerá. Všetci hovorili nápady a predstavy len on bol stále ticho a len občas prikývol keď sa ho niečo spýtali. Keď odchádzali vydýchla som si! Nespoznal ma! Vďaka bohu! No vzápätí som sa rozplakala.
„Je ti niečo?“ prišiel ku mne Alex
„Nie! Všetko je v poriadku! Ja už pôjdem! Tu máš. Daj to do tlače!“ podala som mu moje skice a odišla tak rýchlo ako sa len dalo.

Harry

Raz za mnou prišiel Paul.

„Harry tvoja popularita výrazne poklesla! Je to pre to že si stále smutný! Ani novinári sa už o teba tak netrhajú ako kedysi. Preto od zajtra budeš chodiť s Taylor!“
„Si normálny?! V žiadnom prípade!! Ona sa mi vôbec nepáči!!“ nechápal som o čo mu ide! S Taylor som nikdy nevydržal viac ako pár minút. A teraz s ňou mám chodiť!
„ Je to pre tvoje dobro! Väčšina popularity stojí na tebe lebo si z chalanov najmladší! Popularita ti stúpne tak ako ešte nikdy ak budete spolu chodiť!! Nerobíš to len pre seba ide tu o nás všetkých! Stačí ak sa tak budete správať len pred novinármi.“ Ani si ma nevypočul a odišiel. A tak  sa behom týždňa písalo len o mne a Taylor. Novinári ma prenasledovali na každom kroku. Po čase som začal Taylor tolerovať. Už mi nevadilo keď u nás občas prespala.

Second Chance (Harry Styles FanFiction)Where stories live. Discover now