"Jó ez így!"

522 53 18
                                    

Eren szemszög:

Tudom Levi nem az a fajta aki szórakozásból mondana komolytalan dolgokat. Minden egyes pillanatban mellettem volt és megbízott bennem. Ő az emberiség legerősebb katonája. Félek ha felvállal azzal sérülhet, soha nem tudnám helyre hozni. Soha nem tudnám megbocsátani magamnak.

Eren belső hangja:

Ha-ha-ha. Ez vicces. Mond Eren, hogy lehetsz ilyen álszent? Mikor Erwin veszélyeztette őt. Féltél az elveszítésétől nem igaz? Nem agyaltál. Felkaptad és elvetett csak azért mert megtehetted. Nem így volt? Akkor gondoltál egyáltalán arra, hogy sérül netán? Mh? Válaszolj! Eren!

Eren szemszög:

-Ez nem igaz.-motyogtam.

-Mi nem igaz kölyök?

-Levi? -olyan hirtelen ugrottam fel, hogy hanyatt is estem.-Aucs.

-Tch jól vagy?-felsegített, de a jeges acél tekintett már az enyémben áskálódott. -Eren mi aggaszt ennyire? Őszintén.

-Félek. Félek, hogy szégyenbe hozz a kapcsolatunk. Hogy az emberek a szerelmünk miatt ítél majd meg és nem az önfeláldozásodért amit értük hoztál.-szipogtam.

-Elég! Ne merészelj ilyeneken gondolkodni. Soha nem hatott meg mit gondolnak a tudatlan emberek. Hallottál már olyan farkasról akit nyomaszt a bárányok véleménye?

Kérdezte a szemöldökét felvonva, én csak a fejemet ráztam. A karjaiban csüngtem majd elindultunk végre az étkezőbe.

-Szeretlek.-súgtam neki.

-Tudom...én is. Jutt eszembe Már nagyon várom, Mikasa reakcióját.

Erre a mondatára teljesen elsápadtam.

-Istenem, ha más nem akkor  ő csinál botrányt.

-Tch. Megvédelek nyugi.-játékosan csapott a fenekemre.

A hatalmas helységbe érve láttam, hogy már mindenki megétkezett. A csapat intett felénk amit viszonoztam is. Levi magabiztosan karolt át a derekamnál fogva és úgy vezetett az asztalhoz. Ahogy varható volt Mikasa egyből rohant.

-Ez meg mi a büdös franc volt! Valaki válaszoljon!-visított az idegtől rángva.

-Természetes, hogy finoman jelzem a kapcsolatunk. Nem értesz egyet velem Mikasa Ackerman? Bár máshogyan is tudathatom az egységgel.

Nem értettem Levi mit akar ezzel. Felém fordult és mint egy éheztetett vadállat a számnak támadt. Durván, birtoklóan csókolt. Amit hévvel telin viszonoztam. Valami ilyesmit láthatott az egység. Hosszú nyálcsíkkal váltunk szét.

Armin aggódó kék íriszeivel találtam közvetlen szemkontaktust, ami monoton suttogta "Ez baj! Nagyon nagy baj! Mi a fene lesz most Eren?!" A szemeim tükrözhették a tudatlanságot

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Armin aggódó kék íriszeivel találtam közvetlen szemkontaktust, ami monoton suttogta "Ez baj! Nagyon nagy baj! Mi a fene lesz most Eren?!" A szemeim tükrözhették a tudatlanságot. Mikasa a főasztalra csapott. 

-Erwin parancsnok! Maga komolyan hagyja ez a mocskos viszont!? Hisz Eren kiskorú és mind emellett férfiak!? 

-Ackerman kisasszony nem tilthatom meg a beosztottjaimnak, hogy ne azzal legyenek akit szeretnek. Ez pedig nem ütközik semmivel se. 

Mondta Erwin nyugodt hangon ami nem kicsit lepett meg, a délelőtti esett után. Levi kezét még egyszer utoljára megszorítottam erőnyerés képen. Felálltam, hogy szembe nézhessek Mikasa dühöngő, csalódott tekintetével. 

-Mikasa testvéremként szeretlek tudod jól. Nem az volt a cél, hogy fájdalmat okozzak neked. Szerelemből vagyok Levi hadnaggyal. Így ha legalább annyira szeretsz engem mint ahogy mutatod akkor elfogadod vagy nem ez a te szíved ügye. 

Meglepett milyen fájdalmasan törtek elő a szavak pedig egytől...egyig igazak. Mikasa arca lágyult felém valamelyest de Levi iránti gyűlölete kevésbé. 

-Jól nyisd ki a fülled "Törpe" Hadnagy ha a drága Eren-em sérül miattad belül vagy kívül...Neked véged. 

A feszültség kézzel fogható volt, Levi-n láttam ahogy kiül valami furcsa izgalom de visszafogta.

-Nem félek emiatt. Amint vissza vesszük a Mária falat egybekelünk.      

Mikasa rám nézett és hozzá méltóan visszafogta az érzéseit, de túl jól ismerem már. Pontosan tudom, hogy összetört benne a rólam alkotott, elfogult képe.

-Szólhattál volna, bár azt hiszem ugyan így reagáltam volna. De Eren betartom a szavam így ahogy megígértem Őneki mindig megvédlek legyen bármi veszély. 

-Tudom, fontos vagy nekem még ha nem is úgy mint szeretnéd. 

Egy apró mosolyt küldtem amit viszonzott is ,de csakis felém. Ők ketten pont ugyan olyanok, bár miért is lep meg már ismerhetném milyen egy Ackerman.

Sziasztok drágicák. Hihetetlen nagy kisesé után itt vagyok új résszel. Remélem tetszik majd ha igen jelezzétek ugyan is jót tesz a kicsi szívemnek. 

"Titokban szeretlek" (Ereri/Riren)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang