SİYAH KIYAFETLER

195 29 15
                                    


Park bom boştu. Bir banka oturdum etrafı seyretmeye başladım.İçen bir grup vardı ve aynı Kyung Soo'ya benziyorlardı. Çok korkutucuydu üşümeye başlamıştım.

Aşırı korkuyordum ve kaybolmuştum.Karnım guruldamaya başlamıştı çoktan cebimde para bile yoktu.İçen grup bana doğru yürümeye başladı.Korktuğum için banktan kalkıp hızlı adımlarla yürümeye başladım.Bu kez koşmaya başlamışlardı.Sanırım bugün benim son günümdü.Adamlardan bir tanesi, 

-Hey sen esmer tenli çocuk nereye böyle ?

-Kesin annesi onu evden kovdu.

-Ah hayır sevgilisi evden atmıştır.Baksanıza çok yakışıklı.

-Neyse ne sende para çoktur şimdi bize para ver.

Diyerek üstüme gelmeye başladılar.O an tüm gücümle koşmaya başladım.Sanırım bu faydasız olacaktı 4 kişiydiler ben tektim ayrıca kimseyi dövemiyorum.Kesin bugün ölüm günüm evet koşarken bunları düşünüyordum çünkü beni döverek öldüreceklerdi. Yüzüme vurmasalar bari ölürken çirkin ölmek istemiyorum diye düşünürken,

Kyung Soo'nun sesini duydum.

Kara çocuk her yerde seni arıyorduk. Senin yüzünden ayaklarım ağırdı.

Bende aklın varsa koş soru sorma dedim.Hızlıca koşmaya başladık o anda elimi kavradı ve çok yavaş koşuyorsun.Her neyden kaçıyorsan diyerek güldü elimi daha iyi kavramış şekilde.

Neden itiraz edip elimi çekmedim bilmiyorum.Ondan nefret ediyordum.Üstelik onu gördüğüme neden sevindim bilmiyorum.Çıkmaz sokağa girmişiz adamlardan bir tanesi bize çoktan yetişmişti.

-Hey esmer çocuk benden kaça bileceğini mi düşündün.

-Baksana bizim yakışıklı esmer çocuk arkadaşının elini sıkıca kavramış diyerek gülmeye başladılar.

-Siz çıkıyor musunuz yoksa.

K/S Çıkıyorsak ne var bunda? Derdiniz ne sizin yoksa masum sevgilimi gasp mı edecektiniz?

Adamlardan bir tanesi hadi şu aptal aşıklara günlerini gösterelim diyerek ekledi.

Ben bu çocukla sevgili falan değilim ölmeyi tercih ederim dememle soo gülmeye başladı.Aşırı tuhaf hissetmeme neden oluyordu.

O sırada çocuklar gelmişti.Tam zamanında geldiniz dememle soo sözümü kesti.

Kara Çocuk ben olmasaydım çoktan ölmüştün.Yakışıklısın ama o beynini kullanamıyorsun diye ekledi.

O arada Xiumin Kai sosyal medya köylüsü bizi arayamazdı bile dedi.

Kris dinlemeyi kesip adamlardan bir tanesini dövmeye çoktan başlamıştı. Chanyeol ve Chen,Kyung Soo'da adamlara saldırmaya başladı.Çoktan feci hale gelmişlerdi.

-SEHUN: Siz misiniz benim Jongini mi kovalayan diyerek adamlara tek tek yumruk attı.

Luhan üşüdüğümü gördüğü için çıkarıp montunu üstüme örtü.

Korktuğum'da sesim çıkmaz.O yüzdem kimse soru sormadı.Yurda doğru yürümeye başladık.

Soo ben şurada ki marketten bir şeyler alacağım beklemeyin diye ekledi.

Biz biraz ilerlemiştik deli gibi açtım. Kyung Soo bize yetişip sen seversin al ye dedi elime vişne limon aramalı dondurmayı sıkıştırıp.Bütün üyelere dondurma verdi.Sanırım ihtiyacım olan dondurmaydı.

PENÇİK//KAİSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin