Sehun/Hey Jongin turuncu donumu gördün mü?
-En son Kyungsoo giyiyordu Turuncu donunu!
Sehun/Neden benim turuncu donum?Neden benim turuncu donumu benden çok giyiyorsunuz?
-Çünkü senin donun sehun!
Sehun/Neden gülüyorsun en sevdiğim donum idi o benim gülme bak yatağına işerim kara çüklü !
-SANA TURUNCU DON ALACAĞIM SUS GÜLMEKTEN BAŞIM AĞIRDI NE DONMUŞ!
Sehun/Bak salarım yatağına kara çüklü !
-Tamam donunu almaya gidiyorum ağlama sehun!
***
Bay Psikopat evleneli 1 ay oldu!
Sehun'un meşhur turuncu donu sayesinde orospu soo'yu göreceğim üstelik bu kez sikmeden bırakmayacağım! Üzgünüm soo karını istediğin kadar seve bilirsin ama beni sevdiğini biliyorum ben yarim mi kara çırpı bacaklı sara'ya bırakamam.
Psikopatı arayıp yanına geleceğim adres ver ağzına sıçmaya geleceğim!
***
-Vay vay vay bizim hamam böceği besleyen adama bak sen patron olmuş!
Soo/Derdin ne jongin içtin mi sen?
-SEVDİN Mİ ONU? MUTLU MUSUN ?
Soo/İyi değilsin sen!
-Beni tek gecelik eğlencen olarak mı gördün alacağını alıp savurdun neden?
Soo/Nasıl hatırlıyor musun? Dedi dizlerimin yanına oturarak.Dayanamayıp boynuna sarıldım.
-Seni seviyorum bana bunu nasıl yaptın? Dememle kapıyı kitleyip hemen yanıma geldi iyice sarıldı nefesini boynumda hissediyordum içim huzur buldu bir anda.Bir anda donuna bakasım geldi.Kemerini açmak isteyince,
Soo/Burada olmaz jongin birde ben sara'ya asla ait olmadım senin kadar!
Salak salak sırıtmama neden oldu ve bir kez daha şunu anlamamda yardımcı oldu ben ona kör kütük aşık olmuşum.
***
Uzun bir yolculuk sonunda ıssız bir yere geldik göl kıyısında yazlık tarzı bir yer bizi kimsenin bulmasını istemiyor. Telefonlar çekmiyordu ihtiyacımız olan her şeyi aldık.Artık kimse umurumda değildi bir erkekten hoşlanmam insanların düşünceleri annem,haru hiç biri ayrıca haruya teşekkür borçluyum onun sayesinde soo'yu ne kadar sevdiğimi hatırladım.
Soo/Kara Çocuk neden bu kadar geç geldin?
-Pantolonunu çıkarmak istiyorum!
Soo/Çıkarıp ne yapacaksın?
-Görürsün ne yapacağımı :')
Soo/İstemiyorum açım ben!
İkna edemedim mutfağa girip yemek yapmaya başladı.Resmen gösterip vermiyor gömleğini çıkardı göbüşünü sergiliyor üstellik götünü salıyor ama asla dokundurtmuyor.
-SOO bu yaptığın haksızlık gösterip vermiyorsun.
Soo/Ne yapıyor muşum bir daha söylesene,
-Ben daha fazla dayanamayacağım ama ben sara kadar ateşli değil miyim demek ki değilim ya bir kere versen ne olur yani?
Soo/Unuttun mu ben evli bir erkeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENÇİK//KAİSOO
Teen FictionFarklı hayatlar ve zorluluk içinde kaybolan iki kişinin hikayesi ❤