Ben Kim Jongin insanlar beni uyuşuk oluşumla bilir.
Neyse bunları geçelim, Bu arada Günaydın, pek uyanmayı sevmem lanet alarmlar yüzünden hep uyanıyorum üstelik uyanmak zorundaymışım, uykumu bölen her şeyden nefret ederim.
Annemin gazabına uğramak istemiyorum.
Zavallı annem benim için çok fazla uğraşıyor ama şunu bilmeli ki benim uykum var fazla umursamaz biriyim bu yüzden neredeyse her gün, her dakika kavga ederiz.
Neyse bir beş dakika daha yatakta kalmalıyım annem gelip kaldırmalı annemin beni kaldırması hoşuma gidiyor. Yatağıma aşığım ve fazla seviyorum o benim bir parçam ama kimse anlamıyor.Neden bir insan yumuşak bir şeye aşık olamaz mı çok saçma, annemin gelmesini beklemedim ilk defa böyle bir şey yaptım. Yataktan kalkıp dolaba yöneldiğimde telefon çaldı yataktan kalkma mı bekliyordu.
Beni bekliyorlardı açıkçası okulun ilk günüydü erkenden herkes gelir yurtlar ayarlanırdı açasımda gelmedi bu çocuk hayırlı bir şey için aramaz.
Okul'un en gereksiz insanı Byun Baekhyun arıyordu açıkçası şaşırdım boşuna aramazdı. Neyse boş verin arasın dursun insanları kudurtmayı severim. Hemen bir kazak pantolon seçip üzerime geçirdim.
Artık lanet okula gitmeye hazırım şeyden bahsetmiş miydim?
Fazla yakışıklı olduğumdan bilirsiniz mütevazi biriyim neyse gözlüklerim nerede benim gözlükler?
Annem'in hemen sesini duydum ''Nerede bıraktıysan oradadır''
Annemin klasik sözleri hayır bilsem sorar mıyım?
Ayrıca sana nerede olduklarını sormadım. Neyse boşver gözlük mühim istediğim gözlük yerine tabikide başka bir gözlük aldım çekmeceden, aradığım gözlüğü bulmak zaman kaybıydı. Gözlükler öz-güvenimin kabarmasında yardımcı oluyor daha bir yakışıklı hissediyorum takınca. Annemle vedalaşmak için annemin odasına gittim.
'Anne yakışıklı oğlun gidiyor neler hissediyorsun?' dedim. Ve dememle terliği kafama yedim.
'Defol git.' dedi.
'Öpmeden mi?' dedim dudağımı bükerek.
-Evet öpmeden dedi.
İnsan evladını öpmez mi? Annem bana hiç sevgisini göstermedi bu yaşıma kadar.,
Bundan hoşlanmıyorum. Ve artık canımı sıkıyor..
Evden çıktım ve okula giden otobüs durağına giderken sokaktaki markete girerek vişne limon aramalı dondurma aldım.
Yiyerek durağa geldim. Ve bakalım orada ki vardı?
*****
Nefret ettiğim insan Kyung Soo otobüs durağında otobüs bekliyordu.İstemediğim ot burnumun dibinde bitti. Gerçekten ondan nefret ediyorum. Bakışları çok rahatsız ediyor beni herzaman . Baekhyun bile melek kalır yanında neyse otobüs geldi ama farkında degildim aşırı dalmıştım.
Kyungsoo; 'Gelmiyor musun bir sonra ki otobüs yarım saat sonra anca gelir. Belkide gelmez.'dedi
Omuz silkerek
'Neyse sen bilirsin.. Kara çocuk'diye söyledi.
'Hemen geliyorum dalmışım' demem bir oldu.
Hayır yani sanane ister binerim ister binmem.
Kara çocuk demesi hoşuma gitti.
Sanki ah ne diyorum ben her halde beynim sulandı. En arkaya geçip arkama yaslanıp uyumaya karar verdim. Gözlerimi usulca kapattım. O sırada seri katil kılıklı Kyungsoo yanıma oturdu. Sessiz'di tuhaf aslında onu sevmediğimi belli ediyordum neden boş otobüste benim yanıma geldi neden böyle yapıyor ? Umursamadım uykuya daldım uyku benim yaşam felsefem saniyesiyle uyku'ya daldım.
Sanırım ben rüya görüyorum.
Gözlerimi açtığımda okula çoktan gelmiştim.
Suho beni otobüs durağında karşıladı beni bekliyordu.
Suho;''Sen okulun yolunu bilir miydin'' diye dalgaya aldı.
Yemek yemek için kafeterya'da buluşup yemek yiyecekmişiz konuşulacak şeyler varmış. Suho ile kafeteryanın yolunu tutuk. Kafeteryaya gelmiştik sevmediğim herkes oradaydı. Özellikle Baekhyun hoşlanmıyorum çok fazla cıvık hareketleri var.
Beni gördüğü gibi seslendi hemen ,
''Neden telefonlarıma bakmıyorsun?''
Demesiyle Kyunsoo içeri girip Chanyeol'un yanına oturdu. Sinir küpü olmuştum artık. Sehun omuzumu hafiften okşayarak,
''Sakin ol Jongin 1-2 saat dayan.'' dedi
Sehun benim çocukluk arkadaşımdı. Küçükken kaplumbağa yuvasına işemiştim. Sonrada samimi olduk. Sehun'da benim en sevdiğim arabama işemişti çok ağlamıştım.
Arabamı çok seviyordum,sonra bana başka bir araba almıştı ve verirken eğer iğrenç sesinle ağlarsan her şeyine işerim diye tehdit etmişti. O günden beri samimiyiz normal bir arkadaşlığımız yok zaten. Sehun'un hemen yanına geçip oturdum hemen yanımda.
Chen vardı. Zengin ve yetenekliydi, benden sonra kampüste en çok o konuşuluyor aslında şuan burada olan herkes okulun gözdesidir.
Hepimiz bir birimizin ortak arkadaşlarıyız ve burda olmak zorundayız yani öyleymiş. Biz okulun para kaynağıyız. Ses,görüntü,tarz her şey var bizde bunları zaten sizde biliyorsunuz.
- ''Suho hemen konuyu açtı artık Kyung Soo'da bize katılacak ''demesiyle sinirlenmem bir oldu.
''Bu çocuk varsa ben yokum'' diye ortaya atıldım.
Tabi kimse beni takmadı herkes yeni üye Soo ile ilgileniyordu.!
Pişkin pişkin gülüp bana baktı. Aşırı sinir olmuştum, gözlerim ateş kesti .
K/S:''Kara Çocuk sakin ol.''
Gözleriyle altan altan baktı.Değişik bir gülüş attı. Aşırı korktum.
Y/N
(İlk bölüm olduğu için biraz acemi birazda yeniyim. Kusurları bildirin <3 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENÇİK//KAİSOO
Genç KurguFarklı hayatlar ve zorluluk içinde kaybolan iki kişinin hikayesi ❤