Maç yapacağımız alana gelmiştik.Onlar hep 2 saat önceden gelip ısınırlar. Selam verip ısınma hareketlerine başladık.
Suho bana seslendi,
*Suho;"Kai"
"Ne var ?"
Baekhyun gülerek'' Yedek oyuncusun bebeğim." Dedi.
İnkar etmeye başladım tabiki de ama işe yaramadı. Saf dışı kalmıştım. Maç başlamıştı ve destekçi yırtıcı fanların arasında kalmıştım. Kendimi gereksiz hissediyordum.Bende kızlara katılıp takımım için kızlarla tezahurat etmeye başladım. Ayağa kalkıp bağırmaya desteklemeye devam ederken kafama top yemem ile kafamın sarsılması ve burnumun feci acısıyla yere düşen kan damlacıklarını görmemle gözlerimin kararması bir oldu.
***
~KYUNGSOO~Topun Kai'ye çarpmasını görmem ile yanına koştum. Burnu fazla kanamıştı.Üstelik kanama durmuyordu.
Birden sinirlenip,
"Sik kafalılar ne bakıyorsunuz ambulansı arasanıza!"
Kimseyi umursamadım o sırada.Tek düşündüğüm Kai'idi. Omuzlarından tutup sarstım fakat hala uyanmadı.Yüzüne su döktüm ama kendine gelmiyordu.
"Ne sikim duruyorsunuz! aradınız mı ambulansı biri bana cevap versin!"
Luhan ve lay saçma sapan hareketler sergileyip ağlamaya başladı. Suho oldukça endişeliydi karşı takım biz gidiyoruz demesiyle.
"O topu götünüze sokacağım"
Kris ve Sehun dayanamayıp karşı takıma dalmaya başladı. Lay ağlamaya devam ediyordu.Onun haricinde herkes kavgadaydı suho ve ben hariç önemseyen bir kişi daha çıkmıştı.
Kai'nin kafasını yavaşca yere bırakıp,
"Suho gözünü Kai'den ayırma" deyip topu atan çocuğun belasını sikmeye gidiyorum.
Sehun zaten çocuğu haşat etmişti.Bende hıncımı almak için daldım ağzı burnu kaymıştı.
Suho;
"Ambulans geldi yardım edin" demesiyle hepimiz koştuk.
***
Sehun ambulans ile gitmişti.Bizde taksi'ye bindik. Üyeler Sehun'un gitmesinin daha mantıklı olduğunu düşündü.
Ben ne neyim ki?
Hastaneye gelmiştim acilden içeri girip
Sehunn!! Diye bağırdım. Hastanede deli gibi Kai'yi arıyordum. Sehun yere çökmüştü berbat gözüküyordu.
Sehun'un yanına eğilip
Kai nerede Sehun? Sordum.
Soruma cevap alamayınca Sehun'a tokat attım kendinden geçmişti.Anlaşılan Sehun bana bir şeyler söylemeyecekti. Lay ve luhan bir birine sarılıp ağlıyorlardı. Baek ben bunları tanımıyorum moodundaydı. Kris elbet bir şeyler duyarız diye köşede oturmuş bekliyordu. Diğerleri yurda gitmişti.O sırada Jongin'in ismini seslendiler.
-Kim Jongin'in ailesi burda mı ?
Burdayız!
-''Hastanın hiç bir şeyi yok.Sadece biraz tansiyonu düştü yani büyük ihtimale burnu kanadağı için kendine gelemedi ama biz yinede tedbiri ele aldık bir kaç test yaptık şuanlık bir şeyi yok'' dedi.
Kai sürekli bayılıyordu,hep hastanede hep hasta beni oldukça rahatsız ediyordu.Sürekli ona bir şeyler olması canımı sıktı.Tabi en çokta sehun canımı sıktı asla içeri sokmadı beni diğerleri sehun ne dediyse onu yaptılar. Haklılardı gruba yeni dahildim 4 yaşından beri arkadaşı olan sehun ve ben bir değildik tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PENÇİK//KAİSOO
Teen FictionFarklı hayatlar ve zorluluk içinde kaybolan iki kişinin hikayesi ❤