KADIN?

190 20 64
                                    

Sehun'un yanlarına gitmesiyle jongin'in yanında ki nemrut birden bağırmaya başladı.

-BEN BU ADAMI ÇOK SEVİYORUUUMMM!.. ''Diye 3-4 kere bağırdı zıvanadan çıkmama az kalmıştı.''

-BEN BU KADINI ÇOK SEVİYORUMMMM!.''Lan yalan söyleme daha daha dün yanımda kollarımdaydın. Boynuma sarılıp öper koklardın,şimdi bana neden bu manzarayı gösteriyorsun?''

Bu manzaraya daha fazla katlanacağımı sanmıyorum.Öyle uzaktan uzaktan ikisine bakıyorum neden be jongin beraber vişne limon yemek varken bu kız niye ?

-Soo gelsene ne dikiliyorsun orada ?

Hiç duymamış gibi yurda doğru yürümeye başladım.Evet yemeği elinden alınan yavru kaplan gibiyim kızı öldürmemek için kendimi zor tutuyorum. Çaktırmadan arkama dönüp baktım jongin bey kıza iyice yapıştı.Deli gibi hesap sorasım var madem böyle yapacaktın dün neden bana bunu yaptın ? Heveslendirip bırakmak sana yakışmıyor bana geri dön !

Deli gibi o kızın yerinde olmak istemem beni çılgına çeviriyor.

***

Ölecek gibi hissediyorum  kai gelmemişti kim bilir ne bok yiyor. Gece yarısını çoktan geçmişti saat 03.10 gösteriyordu çıldırmaktan gözüme uyku girmedi. O uyumadan yapamazdı yani şuan çoktan yatağında olması lazımdı.O sırada kapının sesini duydum başta geldi diye sevinmiştim sehun çıktı.Sevincimi hep kursağımda bırakmayı sever en güzel anlarımın içine eder.

-Uyumadın mı Soo neden?

Tuvalete kalkmıştım!

-Kai nerede gelmedi mi yoksa ?

Bekçisi miyim nereden bileyim?

 -Ahh bizim jongin çok hızlı kesin sevişiyorlar ondan ders almalıyım sende almalısın.

Duş al önce kokuyorsun sehun!

-Neden konuyu değiştiriyorsun bu eğlenceli.

Uyumak istiyorum!!

***

Saat 06.50 olmuştu gözüm pencere kulağım anahtar sesinde hala gelmedi. Sehun ise orada orul orul horluyordu hem beni o kadar kızdır uykumu kaçır ben senin uyumana izin verir miyim?

Yastıkla kafasına vurmaya başladım tepki vermeyince yataktan aşağıya attım gene uyanmadı şerefsiz buz dolabından soğuk su alıp kafasından aşağıya döktüm başarılı oldum.

Jongin bey odanın yolunu hatırlamıştı düğmeleri yanlış bağlanmış saçları ıslak boynunda ruj hafif morluklar vardı yüzünde ki mutluluğa bakılırsa sehun haklıydı. Hayatımın şokunu geçirirken sürahinin geri kalanını sehun başımdan aşağıya döktü. Jongin'e sanırım ben o gece mutluluğu verememişim.

-Kara Çüklü performansın güzel geçmiş olmalı boynunda ki ruj izleri ve morluklar seni tatmin etmiş olmalı.

-Hayatımın en güzel gecesi idi çok ateşliydi hemen birini bulup denemelisin hem mutlu eden hem istediklerini veren biri! 

Sevişme serüvenini dinlemek istemiyorum susar mısın uyumam gerek birileri sabaha kadar horladı.

Duşa girdi çıktığında genelde yarı çıplak çıkar.Belli baya bir iyi seviştikleri vücudunda kızın tırnak izleri bile vardı. Bide utanmadan göbek deliğinin altına burası ''HARU'YA AİT'' yazısı beni çıldırtı.

Jongin göbeğinin altında ne yazıyor ne ?

-Ah o mu! Bende onun göğüsüne burası Jongin'e ait diye yazdım oldukça büyük göğüsleri vardı yazmakta biraz zorlandım. 

PENÇİK//KAİSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin