KABUSUN OLACAĞIM TEK AŞKIM ❤

174 18 8
                                    

-Eşinizi öpe bilirsiniz damat bey!

Hiç bir zaman sevemeyeceğim bir kadın benim karım ve o şuan benim onu öpmemi bekliyor. Sa Ra'yı Kara Çocuk olarak düşündüm karşımda o vardı hafifçe öptüm anlından masum bir öpücüktü ama sahibi sara değildi gözlerimden yaşlar tek tek süzüldü.Herkes sara için ağladığımı sanıyordu ama ben başkası için ağlıyordum.

''Birden çığlıklar yükseldi çocuklar gelmişti.''

Suho/Biz seni atıştırma almak için gönderdik evlenmek için değil Soo bey!

Sehun/Yıldırım aşkı mı bu bay öfke ?

Jongin/Demek ki anlamsız bakışlarının sebebi varmış.

Kris/Bu kesinlikle benim tarzım hepinizden nefret ediyorum!

EVLENDİM İŞTE NESİNİ ANLAMIYORSUNUZ! DÜĞÜNÜMÜ REZİL ETTİNİZ !!

Sa Ra koluma sım sıkı sarıldı.Sevgilim arkadaşların bunlar mı? Diyerek yanağımdan öptü aslında Kara Çocuk bozulmuş gibiydi gözlerini evirip çevirdi çok hoşuma gitmişti.

Jongin sevgili karımı nasıl buldun ?

SARA/ Utandırma beni !

Kris/Ben beğendim tam benim tarzım acaba kardeşiniz falan var mı? Suho demek öyle kris bey bakışı attı.

Jongin/Tarzını beğenmedim ben daha güzelim psikopat !

Sara acayip bozuldu ama Kara Çocuk haklıydı üzgünüm sara sen bir çikolata etmezsin.İşime yarayacağın hiç aklıma gelmezdi.

''Sayın çikolata bey siz o güzel geceyi hatırlatacağım hemde fitil fitil.''

Çok üzgünüm sara seni ona olan aşkım için kullanacağım jongin bize baktıkça sara ile daha bir yakınlaşıyorum bu jongini deli ediyordu benimde hoşuma gidiyordu.

-Damat bey daha az önce evlendiniz sabredin bundan sonra ki geceler sizin! Kürsüden konuşurken ilk sözleri bu oldu sara'nın babasının.

Jongin'in masadaki bardağı kırdığını gördüm iyice delirmişti.Eli kanıyordu ama tek yaptığım intikam almaktı sara'yı dansa kaldırdım ilk dans saçmalıkları.

Sara/Seni seviyorum Kyung Soo!

Öyle deyince jongin'e bakarak bende seni seviyorum.

Sara için gerçekten üzülüyorum oda anlar umarım onu ne kadar sevdiğimi oda beni seviyor anlar her halde beni,..

Xiumin/Gelin hanım damadı sizden biraz ödünç alıyorum bize lazım o !

-Tabi

Xiumin/Gerçekten sevdiğin için mi evlendin?

Evet sara'yı gerçekten seviyorum. ''JONGİN'E BAKARAK.'' Hadi bizimkilerin yanına gidelim.

Luhan/Sehun bey beni dansa kaldır lütfen soo'yu kıskandım!

Sehun saniyesinde dansa kaldırdı!

Chen/Bu çok ağır oldu son dakikada evleneceğini söyledin üstelik gelin hanımdan hiç bahsetmedin çok kızgınım.

Tao/Bunu unutmayacağım soo beni çok kırdın.

Chanyeol/Tamam olan oldu yeter abartmayalım.

Baekhyun/Biz Kai'yi beklerken sen ah sıkıldım hadi gidelim beyler!

Hadi gidin siz sevgili eşimi yalnız bırakamam bu gece bana ihtiyacı var. Jongin çok sinirlenmişti tebrik bile etmedi ilk kaçan o oldu.

PENÇİK//KAİSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin