A szabályszegés a lételemem. Pedig mindenhol vannak szabályok. A boltban, a téren, az iskolában. A játékban, a háborúban. Barátságban, összetartásban, hazugságban, tanulásban. Családban, klubokban. Az országoknak is vannak szabályai: nem ölünk, nem lopunk, tiszteljük a vezetőket. Nem fedjük fel magunkat a muglik előtt. Semmi nem működik szabályok nélkül!
Ez alól a Roxfort sem kivétel. A házirend pontosan leírja, miket nem tehetünk, ezeket nem ajánlott megszegni, különben büntetést kapsz, amit a házvezető tanárod, az igazgató, vagy legrosszabb esetben Friccs, az iskola gondnoka talán ki, és lehet bármilyen büntetőmunka, például takarítás, plusz házi, és még sorolhatnám...
Aztán ott vannak az íratlan szabályok is! Mondjuk, a legismertebb: a Griffendél és a Mardekár ház tagjai szívből gyűlölik egymást! Ez olyan ösztönös... Ha beosztanak a Griffendélbe, máris új ellenségeid lesznek, a Mardekárosok. Fordítva is igaz.
Mindkét háznak vannak úgymond „arcai", akik neve összefűződött a házakkal, ilyen mondjuk a zöld - ezüst színűeknél Draco Malfoy, a legbeképzeltebb, legönzőbb, legidegesítőbb, legjóképűbb fiú a Föld keréken! Tisztázzuk, a legjóképűbbet csak tényként közöltem, eszemben sincs beállni a rajongói klubjába.
A vörös - arany színeket viselő Griffendél legjellegzetesebb lakosai az Arany Kvartett, vagyis Harry Potter, Hermione Granger, Ronald Weasley, és Astoria Greengrass, aki amúgy szerény személyem.
Ha már az Arany Kvartettnél tartunk, mesélek egy kicsit rólunk.
Szóval itt van Harry, a kis túlélő, az egyetlen személy, aki túlélte a halálos átkot, és legyőzte Voldemortot, a Griffendél legfiatalabb fogója, a híres - neves James Potter és Lily Evans egyetlen gyermeke.
Hermione Granger, a Roxfort legokosabb boszorkánya, aki bebizonyította a maguktól teljesen elszállott aranyvér mániásoknak, attól még, hogy valaki mugli családban született, nem feltétlenül ostoba, varázsképtelen teremtmény.
Aztán Ron Weasley, a Weasley família hatodik gyermeke, akinek testvérei között mind úgy található sárkányszelídítő, mint minisztériumi dolgozó. Az egyetlen közös vonás a családtagokon az az élénk vörös színű haj.
És végül, de nem utolsó sorban, én, avagy Astoria Greengrass, aki... Aki... Nos, aki teljesen átlagos. Félvér vagyok, anya a minisztériumban dolgozik, mint auror, apa pedig mugli sebész. A kviddicscsapatban hajtóként támogatom a házam. Közepesen tanulok, Hermione legnagyobb bosszúságára. Amikor panaszkodtam a barátaimnak arról, milyen átlagos vagyok, Ron a maga kissé bunkó, de őszinte stílusában közölte, hogy ez nem igaz, mert mert egy átlagos lány nem úgy néz ki, mint valami francia bikinimodell. Oké, máris sokkal magabiztosabbnak érzem magamat! ( Khm, khm, irónia... )
Mindegy, a lényeg, hogy mindehol vannak szabályok, amik megszegése súlyos következményeket vonnak maguk után. Én már csak tudom, hiszen megtapasztaltam!
Sziasztok, ez lenne a prológus. ( Na neeee! 😂 ) Ha tetszett, nyomj egy vote - ot, emellett véleményeket, hideget meleget egyaránt, elfogadok.
Már most szeretném leszögezni, hogy igyekszem tartani magam az eredeti történethez, de lesznek benne kisebb-nagyobb változások, amiket az új szereplő okoz.
♡ Bogyó ♡
YOU ARE READING
𝗥𝗨𝗟𝗘𝗦 | ᵈʳᵃᶜᵒ ᵐᵃˡᶠᵒʸ
Fanfiction❝ 𝖚𝖓𝖜𝖗𝖎𝖙𝖙𝖊𝖓 𝖗𝖚𝖑𝖊𝖘 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖘𝖍𝖔𝖚𝖑𝖉 𝖓𝖔𝖙 𝖇𝖗𝖔𝖐𝖊𝖓...❞ 𝐀𝐒𝐓𝐎𝐑𝐈𝐀 𝐆𝐑𝐄𝐄𝐍𝐆𝐑𝐀𝐒𝐒 kedvenc elfoglaltsága megszegni a szabályokat, majd megúszni őket. Lázadó természetén kívül semmi különleges nincs a lányban - azt les...