7. rész

343 20 4
                                    

Reggel mikor felkeltem azt hittem a tegnapi nap csak álom volt. De később rájöttem, hogy nem.
Felhívtam Kateet, hogy lássam mi van vele, mert úgy-e tegnap ott hagytam a buliban. Nem vette fel, így hát nem volt más választásom lementem reggelizni. Ahoz képest, hogy este későn értem haza, elég korán felkeltem.
Mire felöltöztem és megmosakodtam csak fél kilenc volt az óra. Nem tudtam, hogy mit csináljak. Kate biztos még mindig alszik, hisz nem hívott vissza. Alison biztos alszik. Nem volt más választásom, valakinek el kellett mondjam, hogy mi történt tegnap. Hát felhívtam anyát videóhívásba.
-Szia,kicsim- mondja vidáman.-Milyen volt az estéd?
-Szia,anya. Jól ment minden, de te miért is nem mondtad, hogy hány évesek Mrs.Riggs gyerekei?-nézek rá dühösen.
-Én nem tudtam. De tényleg- mondja védekezőn.
-Oké. Mit csináltok?
-Ó, hát most keltünk fel, de most ne rólunk beszéljünk. Mond csak, mit csináltatok?
Így hát elmeséltem mindent anyának. Úgy láttam nagyon érdekli a dolog.😀
-És elhívott a házba- fejezem be a mondandómat.
-És? Mikor mész? Megbeszéltétek?
-Nem, csak azt, hogy megyek és kész.
-Kár, de ha gondolod elkérem Ashleytől Daryl telefonszámát.
-Nem kell, majd megkeres ha akar. Szerintem nem is érdeklem nagyon, főleg nem annyira, mint engem ő.
-Szerintem meg rosszul tudod- mondja-, amit elmeséltél én azt következtetem, hogy érdekled.
-Jó...
-Ma mit fogsz csinálni?
-Nem tudom. Kéne beszéljek Kate-tel, meg kéne csináljak valami kaját is, mire Ali felkel. Körül-belül ennyi.
-Értem...- gondolkozik anya.
Még beszéltünk úgy 10 percet arról, hogy mit csinálnak ma anyáék és aztán leraktuk.
Megreggeliztem és meghallottam valami lépteket a lépcső felöl. Ali volt.
-Jó reggelt-köszönök.
-Szia- mondja álmosan.
-Hogy aludtál? Kérsz reggelit?
-Jól, köszi. Igen,kérek.
-Csinálok rántottát. Jó lesz?
-Persze- mosolyog.
Megcsináltam Ali reggelijét és neki is elmondtam, hogy milyen volt az estém.
-Kemény- mondja végül-, már első talizáskor elhív randira.
-De hát ez nem randi.
-Persze, persze- mondja és rámhagyja a dolgot.
-És te mit csináltál az este?- terelem el a témát.
-Csak Calebéknél voltunk. Semmi különös.
-Aha- mondom. Azt hiszi hülye vagyok? Persze, hogy azt mondja semmi különös, mert hát nincs is ott semmi különös, de neki ezek fontosak. Ezek az esték, hisz a barátai közt van és tetszik neki Caleb. Akkor is. Ez különleges, nem mindenki tud azzal lenni nap mint nap, aki tetszik neki.
-Én felmegyek ha nem gond- mondom.
-Oké, csak nyugodtan.
-Köszi- mosolygok rá.
Felmentem a szobámba és felnéztem facebookra. Meglepődve láttam, hogy fenn van Kate. Átmentem a skypera és felhívtam videóhívásba.
-Szia- köszön vidáman a kamerába.
-Szia. Nem hívtál vissza- mondom.
-Hívtál?- csodálkozik-Ki van kapcsolódva a telom.
-Ja... bocsi.
-Nincs semmi baj. Visszahívtalak volna, ha láttam volna. Én bocsi.
-Nem baj- mosolyodok el.
-Na de mesélj!
Katenek is elmondtam mindent. Csendben hallgatot, egyszer se vágott közbe. Örültem ennek, mert már harmadszorra is elmondani ugyan azt azért nehéz. Így hát mikor befejeztem így szólt:
-Húha...
-Igen, húha- mondom én is.
-Valamit kaptál róla? Facebookon, instán? Valahol?
-Nem, nem is néztem- vallom be.
-Most látom, van facebook profilja. Nézd meg te is. Daryl Riggs.
Gyorsan átváltottam facebookra miközben még mindig ment a videóhívás. Be is írtam a keresőbe. Több Daryl Riggset is kiadott, de a legelső volt az igazi.
-Megvan- mondom én is.
-Én most nézem a képeit. Semmi ijászos nincs.
- Jó hogy nincs. Mondta is hogy nem sokan tudnak róla, a családja és az egyik haverja.
-Jaj, tényleg.
-Én is nézem a képeit. Van pár kép a tesójával és a családjával...
-Haverokkal, bulikról- folytatja Kate-,meg van pár kép...-hirtelen elhalgat.
-Mi van? Miről?
Sziasztok!! Bocsi, hogy rég nem írtam. Lett volna időm ,de nem jött az ihlet. Bocsi azt is, hogy rövid lett ez a rész. Jó hétvégét!!!

Bébiszitterkedéssel kezdődöttWhere stories live. Discover now