6. rész

349 18 2
                                    

  Tudtam miért pont ezt a játékot választottam. Így legalább megismerhetem és próbálhatok segíteni a konfliktusban, vagyis, hogy ne veszekedjenek annyit Carllal. Remélem valamit megtudok, hogy könnyebben segíthetsek. És remélem mást is kiszedhetek belőle. Ki tudja?
  -Kezdhetjük?-kérdem.
-Persze-mosolyog.
-Oké. Kérdezz te előbb.
-Oké- mondja és gondolkozik.-Szoktál bulikba járni?
-Nem- mondom. Ez az igazság. Most voltam először ilyen buliba. Igaz voltam még ,,buliba", de azok a bulik csak a régi osztályommal voltak. Csak az osztály, semmi más.
-Biztos?-hunyorog rám.
-Hé! Most én jövök. Mindenkinek csak egy kérdése lehet és csak miután a másik is feltett egy kérdést csak az után jöhet a következő kérdése- mondom és a végére elnevetem magam.
-Ja, jó. Oké- neveti el ő is magát.
-Most én jövök-jelentem ki.-Mindig ilyen szótlan vagy? Mármint nem beszélsz sokat.
-Ki? Én? Ha tudnád mennyire nem  vagyok szótlan, csak úgy-e mi nem is olyan régóta ismerjük egymást és hát mindenkivel nem beszélek olyan sokat, főleg, ha még nem is ismerem.
-Oké. Te jössz!
-Ki volt a buliban az a csaj, akivel táncoltál?
-A barátnőm. De foglalt. Van barátja- mondom. Gondoltam azért kérdi, mert úgy-e Kate nagyon szép és csinos. Vicces, kedves, okos, aranyos stb. De később meg is bántam, hogy így megmondtam. Ez amolyan ,,El a kezekkel a barátnőmtől!" volt.
-Oké, oké. Nyugi. Nem akartam semmit tőle- mondja egy nagyon aranyos mosollyal az arcán.
-Akkor jó.
-Te jössz- mondja.
-Milyen a kapcsolatod a tesóddal?
-Jó. Elvagyunk.
-Hogy hogy elvagytok? Ennyi,csak? Elvagytok.
-Igen. Szeretjük egymást meg minden. Egy csomót veszekszünk, mint minden testvér.
-Nem is tudom. A tesóm és én nem szoktunk sokat veszekedni.
-Nem tudtam.
-Te jössz- mondom, hogy oldjam a feszültséget.
-Mit szeretsz csinálni?
-Filmet nézni, olvasni, sorozatot nézni, egy kicsit még főzni is. Szeretek a családtagjaimmal lenni és a barátnőmmel. Te?
-Filmezni, a haverokkal lenni. És van egy titkos elfoglaltságom, nem szoktam elmondani senkinek. A családom tudja és egy haverom.
-És akkor most nekem is elmondod? Hisz alig ismerjük egymást.
-Igen, gondolom megbizhatok bennek, hogy nem mondod el senkinek, kivéve, ha úgy-e mert csaj vagy és elmondod az estédet a barátnődnek.
-Megbizhatsz bennem. Nem mondom el senkinek, de lehet a barátnőmnek. De csak neki. Ha gondolod ,hogy ez nem jó neked, hogy elmondom neki, akkor ne is mond el.
-De, elmondom. Szoktam...íjászkodni.
-Igen? De hisz ez egy érdekes dolog. Nagyon is érdekes. Hol csinálod? Van íjjad is?
-Van egy régi ház, nem messze és ott. Kezdem felújítani, hogy nehogy a fejembe essen. Igen, van íjjam is. Gondoltam, hogy nyáron egy kicsit összeszedem a házat. Érdekel? Mármint az íjászat.
-Nagyon! De tényleg- mosolygok. Csak mosolygok.

Nagyon érdekes ez az egész. Van egy srác, egy nagyon is helyes srác. Még a neve is egy sorozat szereplőére hasonlít. A sorozat szereplő is nagyon jól néz ki, pont mint Daryl. És ő, a sorozat szereplője, ő is tud bánni az íjjal. Nagyon érdekes, de engem annál jobban érdekelni kezd.

-Akkor van kedved  nyáron eljönni a házhoz és mondjuk megnézni?
-Per...
-Sziasztok, megjöttünk- nyit be az ajtón Mrs.Riggs.
-Jó estét- mondom.
-Sziasztok- mondja Daryl.
-Akkor én megyek is- fordulok Derylhez.
-Oké, köszi a társaságot.
-Akkor én megyek is- mondom inkább már a szülőknek.
-Jól van. Köszi a bébiszitterkedést.
-Nincs mit, máskor is szívesen jövök- mondtam és már kezdtem is felhúzni a cipőm. Odajött hozzám Mr.Riggs.
-Tessék- mondja és nyújt nekem nem tudom mennyi pénzt.
-Köszönöm- mondom és rámosolygok. Látom, hogy ő is őszintén rám mosolyog.
-Viszlát- mondom.
-Várj, kikisérlek- siet ki Daryl. Felhúzza a cipőjét és killépünk az ajtón.
-Akkor szép éjszakát- mondom zavartam, mert nem tudom, hogy most mit mondjak.
-Figyelj, akkor eljönnél?
-Persze- mondom sietősen, mert nem tudom, hogy mit fog kérdezni.-Szia.
-Szia- köszön el ő is.
Én elsietek a háztól. Nem merek visszanézni, csak sietek. Gondoltam egyszer még kell lássam és visszafordultam. Daryl pont akkor nyitott be a házba és visszanézett rám. Elkaptam a fejem és siettem tovább. Nem tudom, hogy komolyan gondolta-e azt , hogy menjek el a házhoz. És ha igen, akkor mikor? Ma már nem beszélek Kate-tel, mert vagy aluszik már vagy még bulizik. Majd holnap mindent elmondok neki.
Hazasiettem, kizártam az ajtót, felsiettem a szobámba és lepakoltam. Vettem egy forró zuhanyt és bebújtam az ágyamba. Alig vártam már, hogy ágyba bújhassak egy ilyen hosszú nap után.

Boldog új évet kívánok mindenkinek!!!

Bébiszitterkedéssel kezdődöttHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin