Hat hónappal később

475 28 21
                                    

A cím a Dark Side Of Dimensions történetére utal. A nulladik fejezet olvasható a https://www.fanfiction.net/s/12754686/1/Eltitkolt-k%C3%B6tel%C3%A9k címen.

Október vége.

Nazca-fennsík, Peru, Dél-Amerika, 13:00.

Motorzúgás, perzselő napsütés és süvítő szél. A széles autópályán egy kilenctagú motoros banda száguldott észak felé. Balra tőlük az óceán kékje csillogott, jobbra az Andok hegyei terültek el. A megkapó ritmusú rockzenét, ami a hangszórókból üvöltött, már messziről hallani lehetett. Fiatalok voltak a húszas, harmincas éveikben, bőrt és farmert viseltek. Emellett mind férfiak, kivéve egy formás, vadóc, hullámos szőke hajú nőt.

Mai Valentine kissé lemaradt a csoporttól, mialatt az óceán látványában gyönyörködött, ám most rátaposott a gázra. Szokásos lila-fekete bőrszerkóját viselte. Lila bőrcsizma, miniszoknya és bőrkabát, ami alatt csak egy fekete csőtop volt rajta. Sisakja és szemüvege lila-fekete mintával díszített, és a kobak tetején még két fekete macskafül is volt műanyagból. Okkal, hiszen a többiektől, de főleg Valontól, a Cica becenevet kapta.

- Hé, Tigris! – kiáltott előre. Már majdnem felzárkózott a sor elején száguldó, pasztell szőke hajú, kreol bőrű sráchoz, amikor meghallotta énekelni az éppen kezdődő új rock szám dallamára. Ő fekete bőrnadrágot és bakancsot viselt, szintén fekete alapú, de egy tigrist ábrázoló bőrdzsekit, alatta pedig egy narancssárga izompólót, arany nyakláncot és fülbevalókat. A fekete-narancs sisakján pedig a Mai-éhoz hasonló macskafülek voltak.

- Get your motor runnin'! Head out on the highway! Lookin' for adventure! AND WHATEVER COMES OUR WAAAY!

- Get your motor runnin'! Head out on the highway! Lookin' for adventure! AND WHATEVER COMES OUR WAAAY!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mai úgy döntött, ő is becsatlakozik a kiabálásba, ahogy önjelölt vezetőjük mellé ért.

- Yeah Darlin' gonna make it happen, take the world in a love embrace!

Az egyiptomi észrevette, és együtt folytatták:

- Fire all of your guns at once and... EXPLODE INTO SPACE!

- Na, mi a helyzet, Cica? – vigyorogta Marik, miközben kissé lehalkította a zenét.

- Csak érdekelt, miért is teszünk kitérőt a Nazca-fennsík felé. Ha nem így lenne, már estére Limában lehetnénk!

- Sok történetet hallani a sivatagba vésett alakzatokról. Egy helyi indián törzs, az inkák leszármazottai szerint a vonalakban ősi erők vannak elzárva. Egykori sírőrzőként képtelen lennék kihagyni egy ilyen menő ősi dolgot!

- Szóval menő, mi? – vigyorodott el Mai. A szél miatt kissé kiabálniuk kellett, de a motoron töltött idő alatt hozzászoktak már.

- Állítólag... - kezdte Marik rejtelmesen -, régen, az idők kezdetén gonosz istenek uralták a földet és tartották rettegésben az embereket. De az inka törzs öt bátor tagja egy karmazsin színű égi isten segítségével a földbe zárta a gonosz isteneket, és a vonalak a pecsétek, amik zárva tartják őket. Minden 5000 évben az istenek viszont feltámadnak, és akkor újra el kell zárni őket, vagy elpusztul a világ...

Eltitkolt kötelék   [Yu-Gi-Oh! DM ff.]Where stories live. Discover now