Nyolc órával korábban.
Domino City, Kaiba Corp. épülete, október 21. szombat, 12:00.
– Minden készen áll? – kérdezte a párbaj szimulációs laboratórium egyik oldalán álló magas, barna hajú férfi. Ő és Mokuba a számára előkészített dimenzió-szimulációs kapszula mellett álltak, amit a Kaiba Corp. tudósai nemrég rákapcsoltak a hat hónap alatt végre megfejtett Kvantum Kockához. A kapszula egy fémből és erős műanyagból készült, nagyon áramvonalas, kerekek nélküli autóhoz hasonlított, ami egy, a labort átszelő sínpáron állt.
– Igen, Seto-sama! – felelte egy csapat fehér köpenyes alak.
– De ha szabad figyelmeztetnem... – fogott bele az egyikük.
– Ürítsétek ki a labort! – utasította Kaiba az embereit ellentmondást nem tűrő hangon. – Kezdünk!
– Igenis, Seto-sama! – felelték az emberei és a legfőbb irányító szoba felé vették az irányt.
Néhány másodperc múlva már csak Seto és az öccse maradtak a teremben. A fiatalabbik fivér aggódó szemekkel figyelte a kelleténél jóval merészebb bátyját.
– Nii-sama.
– Mi az, Mokuba? – kérdezte Seto. Hangja izgatott volt, határozott, félelem alig szűrődött ki belőle. Nem úgy az öccse hangjából.
– Nii-sama, mindenképpen ezt szeretnéd tenni? – kérdezte Mokuba aggodalmasan. – A tudósok tévedhetnek! A rendszer lehet hibás! Mi van, ha rossz dimenzióban kötsz ki? Vagy ha egyáltalán nem kötsz ki sehol, és elveszel a dimenziók közötti térben? Mi van, ha...?
– Mokuba, elég! – sóhajtotta az igazgató. Együtt érzően öccse vállára tette a kezét, és magabiztosan a szemébe nézett. – Megértem, hogy aggódsz, de nem akadályozhatsz meg.
– Biztosan?
– Tizennyolc hónapja ezért küzdök. Hat hónapja ezen dolgoztak a legjobb kvantumfizikusaink – magyarázta Seto, tőle szokatlan finomsággal öccse iránt. – Mokuba! Értsd meg, hogy ezt most meg kell tennem!
– Megértem, Nii-sama – sóhajtotta Mokuba beletörődve, töretlen aggodalommal. – Nagyon vigyázz magadra!
Seto bólintott, majd lágyan megfogta immár öccse mindkét vállát.
– Amíg távol vagyok, te vagy a főnök! Vigyázz a cégünkre!
Mokuba erőt vett megán és határozottságot erőltetve magára bólintott.
– Igenis, Nii-sama! Vigyázni fogok! Bízhatsz bennem!
– És mindenekelőtt vigyázz önmagadra! – Seto tekintetébe ekkor némi játékosság vegyült. – Nehogy megtudjam, hogy újból elraboltak, amíg távol voltam!
YOU ARE READING
Eltitkolt kötelék [Yu-Gi-Oh! DM ff.]
FanfictionHat hónap telt el az érettségi (DSOD) óta. Yugi nagyapja boltját vezeti, amíg barátai külföldön vannak. Seto még mindig a Fáraótól szeretne visszavágót. Egy merész tett, egy nem várt tragádia és néhány rosszakaró azonban új mederbe tereli az esemény...