Seto terve

201 25 6
                                    

A fekete limuzin, amit érte küldtek, pontosan a Kaiba Corporation Domino Cityben található központjával szemben állt meg. Mokuba Kaiba odakint várt rá. Egy fehér ingben és királykék öltönyben toporgott a járda szélén. Látszott rajta, hogy nagyon felidegesítette valami, ezért Yugi igyekezett a lehető leggyorsabban kikászálódni az autóból.

 Látszott rajta, hogy nagyon felidegesítette valami, ezért Yugi igyekezett a lehető leggyorsabban kikászálódni az autóból

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Yugi-san! Végre, hogy itt vagy!



- Mokuba-kun! – lépett a fiú mellé, mialatt aggódva fürkészte az arcát. – Mi a baj? Mi történt? – Az említett válasz helyett megragadta a mellényét, majd a bejárat felé kezdte ráncigálni. – Mokuba...?!

- Nincs idő a fecsegésre! – kiabálta, majd elengedve őt előrerohant

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Nincs idő a fecsegésre! – kiabálta, majd elengedve őt előrerohant. Mivel érezte, hogy nincs más választása, másrészt rossz előérzete is támadt, Yugi szó nélkül követte őt.

- Erre! Siess! – ordította hátra Yuginak Mokuba, mialatt nagy hévvel berontott az irodaházba. A kívülről szinte teljes egészében üveggel borított hatszögletes toronyépület ötven emelet magas volt, és a párbaj-szimulációs labor természetesen az ötvenedik szinten helyezkedett el.

- Pró-bá-lok – lihegte Yugi a nyomában. Már egy ideje rendszeresen járt karate és judo edzésekre, de Kaiba-kun fürge kisöccsével még így is nehezen tartotta a tempót. Szélsebesen átrohantak a hallon, és mielőtt a csodálkozó recepciósnő figyelmeztethette volna őket, hogy az épületben tilos a szaladgálás, már egy üvegfalú liftben száguldottak felfelé.

- Hova megyünk? – kérdezte Yugi, mialatt próbálta összeszedni magát. Nem akarta, hogy nagy riválisa, Seto Kaiba előtt edzetlennek tűnjön.

- Ötvenedik emelet. Ott van a labor, ahol a virtuális párbajrendszert teszteljük.

- Labor? – ismételte meg Mutou némi csodálkozással. A labor szóról neki mindig a biosz-kémia labor jutott eszébe a középsuliból, nem pedig egy valószínűleg modern kütyükkel felszerelt ultramodern helyiség.

- Labornak hívjuk, de valójában egy hatalmas, nagy belmagasságú aula számos irányítószobával és fejlesztések elvégzésére alkalmas mellékszobával. Közvetlenül a helikopter leszálló alatt helyezkedik el – magyarázta Mokuba tudálékosan. Yugi bólintott, hogy így már érti. Ekkor az alelnök hirtelen aggódó arckifejezésre váltott. – Yugi-san! Kérlek, segíts a bátyámat észhez téríteni!

Eltitkolt kötelék   [Yu-Gi-Oh! DM ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora