Ep. 7

4.9K 359 25
                                    

Өдрийн урт бэлтгэл, зураг авалт хоолойн бичлэгийн ард гарсан охид сая нэг дормруугаа явна.

Ружэ нэг л зүйлд яарч сандраж буй нь илт харагдах ч энэ тухайгаа хэнд ч хэлэхгүй байгаа нь охидын санааг зовоож байв. Түүний царай, үйл хөдлөл үргэлжид зовлон шаналалтай байсан. Тэр бол үргэож багтай явдаг нууцлаг охин.

Машины хамгийн ард суух Ружэ үе үе хүндээр санаа алдан, хааяа нэг нүдээ аних бөгөөд, түүний царай цонхийж улам л турсан харагдана.

Гэвч хэнд ч энэ тухайгаа хэлэхгүй..

Тэд камерын өмнө ямар ч асуудалгүй, үргэлж инээж, үргэлж жаргалтай байдаг. Гэвч үнэн төрх нь дэндүү хэцүүд л асуудал оршино.

--

Ружэ сандрангүй гарахаар бэлдэж байтал охид гайхан асуухад тэр "Салхилчхаад ирье" гэх товч хариулт өгөв. Хэдий санаа зовж байсан ч түүнийг хүлээнэ гэж бодоцгоож байв. Учир нь тэд эгч дүүс, нэг гэр бүл. Нэгнээ ойлгох ёстой шүүдээ.

Энэ үед Ружэ тэдний дормын гадаа байх машинд сандрангүй суух нь тэр.

Жүхёг гэрийн гадаанаас хөдөлж төв замд ороход Ружэ сая л нэг хүндээр санаа алдав, түрүүнээс хойш уушги нь бараг л бөглөрөх дөхсөн биз.

"Жүхёг, би ч бас ядарч байна. Бид өчигдөр л уулзаж чиний хүссэн зүйлийг хийсэн шүүдээ. Гуйя, ганцхан өнөөдөр л тайван амаръя тэхүү?"

Жүхёг жолоодлогоо автомат дээр нь тавичахаад түүний зүг ойртон уруул дээр нь хөнгөхөн үнсэхдээ, нэг гараа явуулан сандалын түшүүрийг хойш болгох нь тэр.

"Очих газар хүртэл унтчих"

Ружэ хэдий эсэргүүцэж асуулт асуух гэсэн ч хэт ядарсан тул чимээгүй л нүдээ анина. Жүхёг харин түүнийг харан инээмсэглээд "Би нэг өдрийг ч болтугай алдмааргүй байна."

--

Ружэ бие нь нэг л эвгүй оргиж эхлэхэд нь нүдээ нээвэл, Жүхёг түүнийг хуримын тэврэлтээр тэврэн шатаар дээш өгсөж байв. Түүний дээрээс хурц гэрэл асан гялбуулах ажээ. Удалгүй нэгэн өрөөний хаалга онгойгдоход тэр яг унах гэж байгаа мэт Жүхёгийн хүзүүгээр нь гараа оруулан тэврэнэ.

Эргэн тойрноо харвал саруулхан унтлагын өрөөний голдох орон дээр тэр суух бол, яг урд нь тансаг улаан дарс болон гоёмсог үнэртэй лааны дэргэдэх хоёр хундага байв.

Энэ өрөө тэр чигтээ улаан юм.

Улаан хамбан хөшиг, улаан болон хар өнгө хосолсон ханын цаас, орны хажууд байх шүүгээ улаан. Харилцуур/гэрийн утас/нь ч бас улаан. Орны торгон улаан дэр болон хөнжил. Өрөөний голд байрлах авангард зураг улаан болон хар өнгөнөөс бүрдэнэ.

[Completed] AIIYLWhere stories live. Discover now