Ep.24

2.5K 241 27
                                    

2023 он.

"Blackpink Солонгосын түүхийг бичиж байна. "

" Billboard Awards Шилдэг бүжиг дэглэлт, Шилдэг видео"

"Тэд дебутээ хийгээд ердөө 8 жил болсон хэдий ч ямар ч алдартны хүрээгүйд гарч чадлаа. Тэд үнэхээр дааж давшгүй хана юм."

"Жилийн төгсгөлд тэд бүх дэсан шагналыг авсан, хамгийн их хандалттай Youtube бичлэг болж чадлаа. Ed Sheeran, Taylor Swift, Selena Gomez хүрч чадаагүй оргилд тэд хүрч байна"

"Солонгос улсын бахархал"

"Генисийн номонд хоёр удаа нэр нь бичигдсэн тэд ч дааж давахгүй хана юм аа"

"Ерөнхийлөгчийн тусгай шагнал, ард түмний охид"

"Roseanne Park. Beyonce түүнийг Сиднейд болох аялан тоглолтондоо урьж."

"Roseanne Park анх гарч байхдаа Beyonce-тэй хамтарч дуулахыг хүсдэг гэж байсан. Гэтэл түүний мөрөөдөл биелэлээ олж. Соло карер нь түүнийг амжилтанд хүргэнэ гэж хүн бүр мэдэж байсан."

"Эхлээд G-dragon тэгээд IU, Gummy, PCY, Camila Cabello, Charlie Puth, Rita Ora.. Одоо Beyonce. Тэр хэний ч дийлэхгүй оргилд хүрч байна"

"Roseanne Park. Дэлхий дахин хүлээн зөвшөөрч байхад хэн түүнийг доромжилж зүрхлэх билээ. Бүхэл бүтэн хөгжмийн ертөнцийг тэр доргиож байна."

--

Хэвлэл мэдээлэл, сонин сэтгүүл бүхий л ертөнц BlackPink гэх нэрийг сонсохын төдийд л хүндлэн биширч, эд залуу охидыг хайрлан хүндэлж байлаа. Тэд хэний ч хүрээгүй өндөрлөгт хүрч хэний ч давахгүй хана болсон байлаа. Кпоп-н гүнжүүд, хэдэн тэрбумаар тоологдох фенүүдтэй тэднийг хэн ч үгүйсгэхгүй ажээ.

--

"EXO хамтлаг хамгийн их цомог борлуулсан амжилтыг хэн ч эвдэж чадахгүй нь."

"Цэрэгт явсан хэдий ч тад алдартай хэвээр байна. Фен клубын тоо улам ихээр өсөж, бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ ирэх өдрийг хүртэл хүлээсээр."

"Өнгөрсөн жилүүдэд тэдний хийсэн зүйлс, амжилт одоо ч яригдсаар байна. 10 жилийн турш оршин тогтнож цэрэгт байхдаа ч фенүүддээ зориулан дуу хийнэ гэдэг тэдний хайр ямар их болохыг харуулж байна"

"Дуучдыг жүжиглэж чадахгүй гэх шүүмжлэл EXO-р төгсөж байсан. Тэд үнэхээр сайн жүжигчид бүгд кинонд гол туслах дүр бүтээсэн, тэднийг шагнал авахад бүгд л болох ёстой зүйл гэсэн шиг баяр хүргэж байсан"

[Completed] AIIYLTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang