- Hülyén nézne ki, ha bevallanám neki. – szabadkoztam.
- Mert nekem? – kérdezte a lány, mire felkaptam a fejem. – Ő csak az olyan lányokra bukik, akiknek barátjuk van.
- Na, itt lenne az esélyed. – csattantam fel. – Megzsarolhatnád Mr. Tökélyt, hogy játssza el a pasid szerepét, amíg Mr. Elnök beléd nem szeret. – mondtam ábrándos hangon. – Talán nekem is ki kellene próbálnom. – gondolkozott el.
- A fiú, aki belemenne, 2 napig élne. Az első napon összejönnétek, a másodikon, pedig Chris elől rohanna. – nevetett a szemüveges barátnőm.
- Ebben igazad van. – mondtam és elgondolkoztam.
- Nincs olyan bátor ember, aki erre vállalkozna.
- Én vállalkozok rá. – hallottam egy hangot a hátam mögül.
Az iskola „rossz fiúja" állt mögöttem széles mosoly kíséretében. A neve Bruce Moris. 19 éves és az egyik legjobb barátom. Régen találkoztam vele, mert fel volt függesztve. 183 cm magas és világos barna haját kék szempár kíséri. Azért lett olyan rossz, mert sok lány szívét törte már össze. Valahogy csak én voltam képes meglátni benne azt, hogy magányos.
- Na, itt egy lelkes vállalkozó. – mondta Roxane és gyengén hátba vágta a fiút, aki meglepődött egy kicsit. - Üdv a családban. – nevetett a lány, de hirtelen lefagyott az arcáról a mosoly.
Hátra néztem. Chris volt az és vére volt az inge. Most valahogy senki más nem érdekelt csak Chris. Remélem az nem az ő vére. Csak azt, hallottam, hogy kérdez még valamit, de azt sem értettem tisztán, mert a fiúra koncentráltam.
- Te őrült vagy Chris. – mondtam és oda léptem a fiúhoz és átöleltem. – Ne ijessz rám ennyire azt hittem a te véred. – súgtam a fülébe úgy, hogy csak ő hallhassa.
- Én csak meg akartam védeni Roxanet.
- Nem kell megvédeni. – mondta és a gyűlő tömeg elé állt.
Összekötötte a háját és megtörölte a szemüvegét.
- Mit csinálsz Roxane? – kérdezte Bruce a lányt.
- Megvédem Christ, mert hülyeséget csinált. – mosolygott, majd a tömegre nézett.
- Hol van az a Chris Kennedy? – kérdezte az egyik „menő".
- Vak vagy ember? – állt elénk Bruce. – Itt áll mögöttem. – mondta és levette a dzsekijét.
Ha valaki felidegesíti, akkor ebből háború is lehet. Segítenem kell nekik. Leültettem Christ egy padra és oda álltam Roxane mellé.
- Mire érted te kis szajha? – kérdezte a fiú.
Nekem pedig elpattant valami.
- Ez érdekes. – mondtam mire a „menő" hátrébb lépett. - Ki merte bántani az én drága barátaimat? - kérdeztem idegesen.
- Ő a „királynő" testvére? – kérdezte hátulról valaki.
- Ez érdekes. Azt hittem elég nyilvánvaló. – vontam vállat.
- Sajnálom Hannah. – jött oda hozzám Chris. – Miattam lesz oda a jó híred. – mondta.
Nem láttam az arcát, de tudom, hogy aggódik miattam. Szeret engem, ezért vigyázni akar rám. Sajnos ez a szeretett csak testvéri.
Kisebb hangzavar lett. Hirtelen Roxane elsikította magát. Francba elfelejtettem, hogy nem bírja a veszekedést.
- Miért háborúztok? – kérdezte a lányremegő hangon.
- Mert ez a kis mocsok oda jött és meg akart minket verni. – mondta Paul. Ő a király nőjének a pincsije.
- Akkor én vagyok a célpontotok. – mondta Roxane egyenesen a szemükbe nézve.
- Ugyan miért? – kérdezte a pincsi.
- Mert miattam ment oda. Én küldtem oda, mert elegem van belőletek. – Hazudik. Ő sosem uszítana senkit senkire.
- Ne csináld ezt. – mondtam.
Tehetetlennek éreztem magam, mert nem tudok neki segíteni. Ő megvédi Christ, de gyenge hozzá. Nem elég erős, ahhoz, hogy állja a további piszkálódást.
- De megteszem, mert az én hibám. – mondta, majd az egyik lány közelebb ment hozzá.
- Te vagy az a lány, aki kijött Nathaniel házából.
- Jaj, Nathaniel ilyen mélyre süllyedtél? – nevettek a fiún.
- Ez nem igaz. – jött ki az egyik teremből a fiú. Ökölbe szorult a kezem. – Nem ismerem azt a lányt. Ki engedne be egy ilyen lányt a saját házába. – mondta a fiú. Roxanera néztem.
Franba. Megsiratta. Tudhattam volna, hogy csak játszadozik a lánnyal. Még szerencse, hogy Bruce elé állt. Valamit beszéltek. Mindenki kérdőn nézett a lányra, mert elkezdett énekelni. Ezek után Bruce oda lépett Nathanielhez. Szóval érdekli őt Roxane csak túl büszke ahhoz, hogy bevallja. Értem már.
- Vigyázz mit mondasz erről a két lányról, mert az egyik a barátnőm. – hátra nézett Roxanera, mire fülig pirult a lány.
- Nem is tudtam, hogy ők ketten járnak. – mondta Chris.
- Mert nem is. – mondtam úgy, hogy rá sem néztem. – Én vagyok a barátnője csak kíváncsi Nathaniel reakciójára. Pont ezt szeretem benne. A ravaszságát. – hazudtam.
Csak arra lettem figyelmes, hogy behúz egyet Brucenak. Ezek után elkezdtek verekedni. Roxane közéjük állt, de elhajtották és ellökték.
- Ne lökdösd Roxanet. – mondtam és dühösen oda léptem és elkaptam a lányt.
A lány oda lépett Brucehoz és lekevert neki egyet. Remegtek a lábai, de így is megtette. Az biztos, hogy van benne spiritusz.
YOU ARE READING
Twins Love /befejezett/
RomanceA Kennedy ikrek története. Ha olvastad a Mr. Tökély és Mrs. Tökéletlen című irományom, akkor nem lesz számodra idegen ez a két fiatal. Hannah Kennedy saját szemszögéből mondja el, hogy mi történt az ő szerelmi életében. Mert a tiltott szerelem a leg...